Sziasztok!
Karácsonyra hozott a Jézuska egy Danuvia 125-öst Azt tudtam, hogy édesapámnak volt, illetve van is egy címben említett motorja, viszont sosem mentem jobban utána a témának, most viszont elindult bennem a vezérhangya. Anno szétszedte a motor költözés miatt, darabjai a ház millió pontján. Ezeket a darabokat szedtem most össze és vettem a fejembe, hogy helyrerázom a motort. Legnagyobb meglepetésemre szinte mindene megvan. A karosszéria elemek viszonylag rendben vannak, bár kénytelen leszek újrafesteni őket. A lámpatest, illetve minden kapcsolódó kábel öregecske, átkötöm őket, szerencsére a Danuvia kézikönyv pazar e tekintetben is, a rendszer sem túl összetett. Csavarok... na, abból egy szem sem sehol...
Mindent adatot megtaláltam, egyedül a forgalmi nincsen meg, ezen lassan 40 év távlatából mondjuk meg sem lepődök. Rendszámtábla a polcon, a gyári sorszámok stimmelnek, a párosítószámok a motorblokkon egyeznek. De mielőtt mindennek nekifutok, előbb még bizony papíroznom kell a masinát, legalább annyira, hogy tudjam, ha műszakilag rendben lesz, nem lesz akadálya semmi papírnak.
A sorrend - amennyire itt a fórumot átolvastam és kiokosítottam magam - 1. édesapám, aki világéletében egy szem tulaja volt a motornak eladja azt nekem 2. kekkh / bm adategyeztetek (vagy biztosan ismert tulaj esetén nem kell - ez a rész nem tiszta, hol a bukó papírok kapcsán) 3. szerelek 4. eredetvizsga, műszaki 5. okmányiroda
Ha valamit rosszul tudok, szívesen veszek minden segítő adatot. : )
Karácsonyra hozott a Jézuska egy Danuvia 125-öst Azt tudtam, hogy édesapámnak volt, illetve van is egy címben említett motorja, viszont sosem mentem jobban utána a témának, most viszont elindult bennem a vezérhangya. Anno szétszedte a motor költözés miatt, darabjai a ház millió pontján. Ezeket a darabokat szedtem most össze és vettem a fejembe, hogy helyrerázom a motort. Legnagyobb meglepetésemre szinte mindene megvan. A karosszéria elemek viszonylag rendben vannak, bár kénytelen leszek újrafesteni őket. A lámpatest, illetve minden kapcsolódó kábel öregecske, átkötöm őket, szerencsére a Danuvia kézikönyv pazar e tekintetben is, a rendszer sem túl összetett. Csavarok... na, abból egy szem sem sehol...
Mindent adatot megtaláltam, egyedül a forgalmi nincsen meg, ezen lassan 40 év távlatából mondjuk meg sem lepődök. Rendszámtábla a polcon, a gyári sorszámok stimmelnek, a párosítószámok a motorblokkon egyeznek. De mielőtt mindennek nekifutok, előbb még bizony papíroznom kell a masinát, legalább annyira, hogy tudjam, ha műszakilag rendben lesz, nem lesz akadálya semmi papírnak.
A sorrend - amennyire itt a fórumot átolvastam és kiokosítottam magam - 1. édesapám, aki világéletében egy szem tulaja volt a motornak eladja azt nekem 2. kekkh / bm adategyeztetek (vagy biztosan ismert tulaj esetén nem kell - ez a rész nem tiszta, hol a bukó papírok kapcsán) 3. szerelek 4. eredetvizsga, műszaki 5. okmányiroda
Ha valamit rosszul tudok, szívesen veszek minden segítő adatot. : )
Komment