Sziasztok!
Úgy 23 évvel ezelőtt hozta úgy a sors, hogy a balassagyarmati vitéz Szakács Lászlóval (igen, a Pannóniamúzeumos) kerültem egy kollégiumi szobába középiskolai tanulmányaim alatt. Hasonló érdeklődési körünkre való tekintettel (történelem, haditechnika) könnyen beoltott a veterán motorozással Egy kis ezüsttankos Csepelt vettem Tőle, ezzel indult minden. Sok nyáriszüneti éjszakába nyúló csiszolás és szerelés után összeállt a gép. Valahogy rendszámot is kapott pedig papírjai nem voltak, akkor még azt hiszem nem volt OT vizsga sem; ne kérdezzétek hogy sikerült!
Aztán öttek sorban a motorok; TLT Pannónia, D-Csepel, Danuvia. Amikor nagyon fanatikus voltam egy 99-es Triumph Legend TT 900 is bekerült a garázsba.
Ezek után 15 év szünet következett (tanulás, feleség, család...) de most hogy a kisfiam 4 éves lett úgy gondoltam előveszem a megmaradt gépeket és együtt szépen felújítjuk őket.
Úgy 23 évvel ezelőtt hozta úgy a sors, hogy a balassagyarmati vitéz Szakács Lászlóval (igen, a Pannóniamúzeumos) kerültem egy kollégiumi szobába középiskolai tanulmányaim alatt. Hasonló érdeklődési körünkre való tekintettel (történelem, haditechnika) könnyen beoltott a veterán motorozással Egy kis ezüsttankos Csepelt vettem Tőle, ezzel indult minden. Sok nyáriszüneti éjszakába nyúló csiszolás és szerelés után összeállt a gép. Valahogy rendszámot is kapott pedig papírjai nem voltak, akkor még azt hiszem nem volt OT vizsga sem; ne kérdezzétek hogy sikerült!
Aztán öttek sorban a motorok; TLT Pannónia, D-Csepel, Danuvia. Amikor nagyon fanatikus voltam egy 99-es Triumph Legend TT 900 is bekerült a garázsba.
Ezek után 15 év szünet következett (tanulás, feleség, család...) de most hogy a kisfiam 4 éves lett úgy gondoltam előveszem a megmaradt gépeket és együtt szépen felújítjuk őket.
Komment