Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Még nem adom fel!
Collapse
X
-
Kedves Ildi!
Feltételezem,ha már látta bowden készítő,akkor az alkatrész ki van szerelve az autóból,amennyiben így van,akkor csinálj róla képeket és töltsd fel ide!Azért lenne jó,ha láthatóvá tennéd számunkra,mert akkor lenne elképzelésünk és születhetnének konstruktív gondolatok,vagy a bowden beszerzésére,vagy annak legyártására.Megjegyzem,hogy a bowden javítóhoz hasonlóan én sem láttam még ilyen alkatrészt és gondolom,hogy itt rajtam kívül még sokan.
Magam sem vagyok otthonos az okostelefonok világában,de nem is bánom,sőt nem is érdekel,én egy öreg asztali gépen írogatok a fórumra és,mint a 70 év felettiek általában,idegenkedek minden újtól,mert nem úgy fog már az ember feje mint fiatalon,-csak a párnahuzaton.
Képet úgy tudsz feltölteni,ha a fényképezőgép ikonra kattintasz és akkor értelemszerűen kövesd a lépéseket!
Üdvözlettel:Che
Komment
-
Ildi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseInkább "nyanya"...
kvaga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ildi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebeállítani a kellő hosszra és kész...
Komment
-
Kedves Ildi és Hozzászólók!
Köszönöm a képeket,mert így már van fogalmunk a problémáról.Sajnos a képek nem olyan minőségűek,hogy azokról pontos képet kapjunk,de így első nekifutásra jók,illetve tájékozottabb lettem tőlük.Az első képről számomra kiderült,hogy itt drótkötél belsőről van szó és nem bowdenről.A két dolog között az a különbség,hogy a bowden egy több galvanizált acél szálból összesodort sodrat,míg a drótkötél több pásztmából összesodort sodrat.Pásztmának nevezzük,gyakorlatilag,amit a bowden alatt leírtam.Lehet kissé nehezebben érthető,egy nem műszaki ember számára,de ha kell nekifutok még egyszer.
Ne bagatellizáljuk el ezt a bowden problémát és gyártást,mert lehet,hogy egy belső csere már segítene,de nem tudjuk,hogy a külső milyen állapotban van,ugyanis az ilyen mostoha helyeken,ráadásul gyakori,ismétlődő és nem kicsi terhelésnek kitett kötelek,ha kiszálkásodnak,szétszedik a külső teflon bélését és akkor új külső is kell,de honnan?Arról sem szabad megfelejtkezni,hogy az első képről azt következtethető ki,hogy a közösítő alumíniumból rá van öntve a drótkötél végekre és még sajtolva is van.A másik két végnek nem látom a végét a képekről,így azokról nem írok.Nagyon fontosak a kötelek hosszai is,bár lehet,hogy van valamilyen hosszbeállításra lehetőség,de ezt sem látom pontosan.Amennyiben valaki elvállal egy ilyen munkát,azt csak akkor tegye,ha szavatolni tudja annak minőségét,magamnak megpróbálnám legyártani,de másnak azért elgondolkoznék rajta,nem a munka mennyisége és kifizetődése miatt,mert a virtus azért virtus,de nem tudnám szavatolni a minőséget.Függetlenül a fentiektől,nem mondom,hogy nem lehet legyártani,de ha nem tudjuk 100%-ra garantálni annak méretpontosságát és tartósságát,akkor nem szabad nekifogni.
Amin el kellene godolkozni,az a lehetőség,hogy lecserélni az automata váltót egy hagyományosra.Rengeteg swift bontódik,mert köztudottan elkorrodálódnak,úgy vélem,hogy a bontók tele vannak manuális váltókkal és,ha valamiből sok van annak nincs ára.Persze ez csak egy elmélet,egy gondolat,mert nem nézem utána a bontott váltó áraknak és azt sem tudom,hogy a váltón kívül még mit kellene cserélni,pedálsor,kulissza,esetleg kuplung,.....és azt sem tudom,hogy az Ildikó csinálná,mert vannak műszaki beállítottságú nők,vagy van a családban valaki aki ért hozzá,mert a költségek nagyon is számítanak.
A neten utána nézve a Balenóban van hasonló bowden,de az ára az drámai 40-50 ezer között,gondolom a swifthez is van,mert miért ne lenne,de.........-jukat.
Üdvözlettel:Che
Komment
-
Szerelők javitók képröl és zavaros elmondárol nyilván nem képes megcsinálni
Miért is tenné amikor más jól bejáratott bowdenekböl is megél
Ha odamegy az ember a bowdennel és elsirja magát hogy ajánlották a mestert mert csak ő tud segiteni, erre minden mester kihúzza magát és talán elvállal egy egyedi gyártást is
A korábban emlitett
Reno-udvari bowdenes.
https://bowdenszerviz.hu/telephelyunk/
A hires gépjármű műszerjavitó Haudek úr
https://automuszer.eu/veteran-muszerek-felujitasa/
fia
El kell vinni hozzá és a fenti dicsérő mondatokat el kell rebegni
Tény hogy a bowdengyártás nem olcsó, dehát semmi sem olcsó mamár
- 3 likes
Komment
-
https://www.ebay.de/itm/Gaszug-SUZUK...cAAOSw30Jdl22s A többit oldja meg aki tudja .... mert én még mindig hülye vagyok és az utólsó akinek bankszámlája lesz ....
- 4 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés az utólsó akinek bankszámlája lesz ...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
Komment