Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Üdvözlet

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Ma rá is érnék ha Te is

    Komment


      #17
      Kedves Atti!

      Nem tudom,hogy mennyire szeded szét a DKW RT 125 motor blokkjait,de ha miszlikre,akkor légyszíves összehasonlítani az MZ 125-ös dugattyúját,főtengelyét,dinamóját és annak forgórészét,természetesen csak akkor,ha vannak ilyen MZ alkatrészek nálad elfekvőben!Azért vagyok kíváncsi a fentiekre,mert a fenti típusok és a K55 technikai adatait nézegetve sok az azonos,pl. furat 52,löket 68,akkor esetleg a dugattyú és a hajtókar megegyezhet,illetve belefaragható.A fellelt K55 dinamók is igen leharcolt állapotúak és esetleg?

      Mindezeket csak akkor kérem,ha tudsz rá időt szakítani.

      Üdvözlettel:Che

      Komment


        #18
        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Mindezeket csak akkor kérem,ha tudsz rá időt szakítani.
        Kedves Józsi bátyám! Mz RT 125 motorokat bontogatok,amik küllemben azért erősen átdolgozottak. A DKW az valószínű teljesen azonos a K 55 típussal. Ezeket is szivesen leméregetem,azért ennyi bőven belefér az időbe. Tehát: Mz adott.. holnap teszem a méreteket fényképeket. Üdvözlettel: Atti
        sepy, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Nem tudom már hol,a vaterán,vagy a jófogáson vettem egyszer egy blokkot szétszedve,hiányosan és elég lepusztult állapotban.A blokk úgy volt hírdetve,hogy Moszkva K55-höz,majd takarítgatom és legnagyobb meglepetésemre a blokk különböző részein DKW felöntések lettek láthatóak,ezen elgondolkodtam,mert lehetséges,hogy a Szovjetek a gyár Kovrovecbe telepítése után nem azonnal takarították ki a kokillából a jelöléseket éd,úgy kezdtek a gyártáshoz,vagy az is lehet,hogy a még Németországban készült alkatrészekből indult meg a gyártás,de akár az is elképzelhető,hogy valamelyik korábbi tulajdonos cserélte ki a Szovjet blokkot DKW-ra.

          Azután,van itt nekem egy könyvem Csizmadia Imre kezétől,Motorkerékpárok 1957,a műszaki könyvkiadó kiadásában,nos abban van egy MZ 125/2 NDK,nos azon a képen is úgy tűnik,hogy a blokk formája megegyezik a DKW RT 125-tel,talán a lelógó hengerfejhez alakították a henger öntvényét,de még ott van a típusra jellemző bakelitházas gyútótrafó,feszszabályzó,gyújtáskapcsoló doboz is.A fenti MZ fordított elsőteleszkópos gumiharmonikás porvédővel,hátul bakkteleszkóppal és lengőnyereggel.A blokkot azért vettem meg,mert volt vele két forgórész,mint kiderült,az egyik JAWA,a másik K55,de mindkettő hulladék,csak ez a képről nem volt látható,-baleknak születni kell,de mindenből ehet tanulni.

          Üdvözlettel:Che
          pasetta, sepy és movisz kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ha tudsz rá időt szakítani.
            Az MZ már erősen modernizált. Sajn a blokk ami darabban van az TS MZ-é.. tehát furat löket arányt csak a későbbiekben tudok megadni. A dinamó valószinű csereszabatos az MZ-vel.
            Che kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Az MZ Ts 125 furata szintén 52mm.,a löket pedig 58,legalábbis katalógus adatok szerint.

              Köszönöm Atti,hogy foglalkozol a mérésekkel és összehasonlítgatással.

              Üdvözlettel:Che

              Komment


                #22
                Szivesen megteszem.. főleg hogy pont most lesz rá alkalom. Valszinű a katalógus nem téved.. de azért a dugattyú méretei is fontosak lehetnek.
                Che kedvelte ezt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X