Krisztosz20 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Nem kell félni , újat kell venni , mert ez a gyujtásod lelke .... lehetőleg gyárit , ha van . És ne csapjon be a márkanév az alkatrészen , Kínában már mindent legyártanak ! Inkább legyen utángyártott, de jó kidolgozású preciz ... (Pl : doduco , ignitec ... ha jól emléxem ugyan az a megszakító jár az MZ- , Trabant- , Wartburg- motorokban is ...)
Talán egy ezer éves , de új darabot is találhatsz .
A gyujtótekercs újratekerése helyett inkább vegyél egy jó minőségű utángyártottat , fele vesződség - valamivel drágább - de ha hibás cserélik gariba . Örülj neki , hogy van a tipushoz még alkatrész , és nem muszáj (!) újratekerni , hogy használható alkatrészhez juss . Gyárilag a menetsorok után lakkozták a tekercset , majd kemencében "szárították" . Ezt reprodukálni egyedi darabnál nem egyszerű .
Ha törött a lendkerékben a mágnes , akkor az egész mehet a kukába , hiszen így ez olyan mitha eggyel több mágnes lenne a rendszerbe , ráadásul rosszul elosztva. Azaz cserés a lendkerék (bontott jó állapotúra) , az alaplapra szerelsz új megszakítót , új gy.tekercset , kondit . A rendszer felépítése után a megszakító kenőfilcét beolajozod , beállítod a hézagot 0,4-re , a gyújtást 1,8 +-0,1 -re , és beindítod azután elmész motorozni .
Komment