Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szervusztok! Sepy jól mondja! Javaslom a mágneskereket ( ismertebb nevén lendkerék) cserélni. Egyrészt a magnetikus erővonalak nem folytonosak a törött mágnes miatt, ezért nem lesz jó a gyújtás. Másrészt ha megadja magát nagyobb fordulaton, akkor pusztít majd, mint egy repeszgránát. Plusz a főtengely is deformálódhat, a csapágyazás is megsínyli. Legalább is Én így gondolom.
Köszönöm a hasznos, és gyors válaszokat!!
Beszerzek egy gyertyapipát és lendkereket is. Azonban még lenne egy kérdésem.
A szomszédban van egy S51-es Simson. Lehet a gazdája eladná nekem a lendkerekét. Ugyanakkor nem tudom, hogy az S50 és S51 lendkereke megegyezik-e egymással.
Az előző oldalon linket tettél be,te nem olvastad végig?Mikor a másik típus lendkerekét szereled a típusban hozzá való alaplapot is cserélned kell !!(alsó -felső megszakító miatt)
Ezt már elnézted. Ha pedig jobbat akarsz,akkor Ducati energi gyujtást keresel bontottban. Simson lendkereket nem árt ellenőrizni vásárláskor mert némelyikkel gyalázatosan elbántak. Mert ugye pajszerral is le lehet venni.. jól elhajligatva...
Ducati gyújtás volt a legelső gondolatom, de borsos ára van, legalábbis számomra. Ráadásul stroboszkóppal tudnám helyesen beállítani, ami szintén nincs kéznél.
Azt azonban nem tudom, olvastam pár helyen, hogy kell egy akkumulátor is a működéséhez, különben a feszültségszabályzó bánhatja a dolgot.
Tehát össz-vissz sokba kerülne a komplett gyújtás csere..:/
Beleütköztem még valamibe..
Szépen, aprólékosan szétszedtem a gyújtást és a vezetékeket, hogy megpucoljam, mire megérkezik a lendkerék, amit el tudok vinni delejezni. Kimértem multival minden vezetéket. Szakadás nincs. Alaplapot lemostam, tekercseket is, és kezembe került a megszakító.
AKA márkájú mexa. A lába, ami rögzíti az alaplapban ide-oda mozog tized mm-eket. Megpróbálom összesajtolni szakszerűen!, de attól félek ebből újat kell vennem.
A lába, ami rögzíti az alaplapban ide-oda mozog tized mm-eket
Ha be lehet rajta állítani a 0,4 mm hézagot akkor nincs gond. Amikortól meghúzod a rögzítőcsavart úgysem tud már elmozdulni. Arra kell vigyázni, hogy miközben húzod a csavart ne mozduljon el. Jellemző utángyártási pontatlanság.
Miközben szereltem, pihenésképpen takarítottam, pakoltam. Találtam egy NGK B8HS gyertyát azonban van egy hibája. Ez így esetleg beszerelhető motorba, vagy kuka?
Ezt inkább dobd ki ! Kormos , félig elégett , tömítő gyűrű hiányzik .... nem olyan nagy érték , valamiért ki is vették valamiből . Ne kisérletezz vele dobd ki , és vegyél egy újat . Szarból nem lehet várat építeni ! Csak megvezet , a gyenge szikrát meg a gyujtótrafóra , vagy a tekercsre fogod .
Miközben szereltem, pihenésképpen takarítottam, pakoltam. Találtam egy NGK B8HS gyertyát azonban van egy hibája. Ez így esetleg beszerelhető motorba, vagy kuka?
Szervusztok!
Krisztosz20! Ezt dobd el! Van rá tippen, hogy előbb-utóbb eltörik és " átrendezi" a dugót-hengerfalat. Persze ha szeretsz sok ezer forintért "önszopat.st", akkor lelked rajta. Én inkább egy új gyertyát vennék mondjuk 1100-1500 Ft- ért. https://olajshop.hu/spd/B8HS__/NGK-Gyujtogyertya-B8HS
Komment