Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
A keveréket pontosan be kell állítani ne csak találomra. Jó minőségű olaj kevesebb füst. A videók meleg motorral készülnek akkor megszünik a 2 üteműre jellemző füstölés. A mai jobb minőségű olajokkal szerintem a 33- as sem okoz gondot.
A mai jobb minőségű olajokkal szerintem a 33- as sem okoz gondot.
Ez nálam is így van, félszintetikus olajjal.
A gyújtás legyen pontos, itt nem csak a megszakító helyes beállítása és működése számít, hanem a gyertya és a gyújtótekercs állapota is. Aztán a rendszer ,,kiégetése" azzal, hogy mész vele egy karikát. Így eltávozik a forgattyús mechanizmusban és a dobokban felhalmozódott olaj. Ha nincs szerencséd, akkor szimmeringes, és azért füstöl. Ennek az orvoslása csak a blokk teljes széthúzásával oldható meg.
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 máj. 22, 22:36.
Ennek az orvoslása csak a blokk teljes széthúzásával oldható meg.
Kis ügyességgel (és jellemzően kopott blokkal) a kuplung felőli csapágy kihúzható.... Ebben az esetben a blokk bennmarad,s szimm csere egy óra alatt megvan.
Igen , csak akkor a külső csapágyhoz kihúzó kell , a csapágy eltávolításkor sérül . Az új csapágy visszaépítése nagy odafigyelést igényel , meg a simmering ház sérüléseit is kerülni kell a ki , és vissza építéskor . Főleg ha még gyári fémházas simmering van benne . (kifúrkáni , hosszúcsavar, csúszókalapács.... ) Szerintem jobb széthúzni , csapágyakat újra cserélni , forgattyús-tengelyt , henger-dugó kombót megvizsgálni , csapszeg + persely ...
Kis ügyességgel (és jellemzően kopott blokkal) a kuplung felőli csapágy kihúzható.... Ebben az esetben a blokk bennmarad,s szimm csere egy óra alatt megvan.
Ha ilyesmire szánnám el magam (bár még nem próbáltam, de jelenleg inkább 3X húznék szét egy blokkot), akkor a szimmeringházat is kibányásznám valahogy, persze főleg akkor, ha nem akar kijönni a szimmering. Ahogy zahi is írta:
Az én több évig..kerülgetett "nem kell a motorhoz nyúlni blokkom",próbálgatások során:mindig simán működött...Felkészítéskor karbi gyertya,világítás,kerékujitás-gumicsere,tükrök,üléshuzat.Sima műszaki.Járogatás közben,hangos füstöl.Simering csere:mindkét oldalt..spéci kalapácsfejre hasonlító elfordítós körmökkel,kihúztam a kosarától megfosztott csapágyat és a simering házat is(melyet mindenestől cseréltem )ezután a jelenség ugyan az maradt....Blokk szét...a spéci sohasem bontottnak álmodott motorom:ÁLLATI módon szétvágózva,összeverve hiányosan ragasztva ,ott szívott olajat,levegőt...Össze-zömitéssel két kalapács között visszaigazítottam pluszosra a szét-feszgetett részeket ,ezután nagy csiszolólapon korrigáltam...összeér a két fél,elvittem a több helyen ütéssérült főtengelyemet azon sonkát,tűgörgőt,perselyt kellett cserélni,ekkor már egy hengert is megfurattam az alaposság reményében !
A kétség örökké marad,meddig tűri a blokkom a rengeteg deformációt,tudom fel kellett volna hegeszteni,beperselyezni a csapágyfuratokat,vonalba fúrni............Igen hasonló helyzeteken túleső emberek árulják úgy motorjukat 500-ért adom,de 700-ba van-----------...
Üdv.Köszi a válaszaitokat meg arra lennék kiváncsi? Van 1 tök szép t1 tankom lefényezve meg minden, de!!!! Nagyon régi!!!! És ahogy megrázogattam lepergett darabok jöttek ki belőle megküldtem kompresszoral !!! nem merek benzint rakni bele mert attöl félek,hogy eldugitja a benzincsapot meg mindent.is lehet nemtudom mivel és hogyan szokták kitisztitani azt tudom hogy kólával vagy valami, de mennyikel mégis és a módszerre? Válasz előre is köszi.
Komment