Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T1 felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia T1 felújítás


    Üdvözletem mindenkinek, egy 46-éves motorozást kedvelő apuka vagyok, aki 24-évvel ezelőtt kapott egy 1964-es Pannónia T1 motorkerékpárt, amit most kezdtem el rendbe rakni a fiammal közösen, köszönöm hogy csatlakozhattam hozzátok. Előre is köszönöm a segítséget, Miklós
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: Bimbi10; 2020 máj. 31, 16:50.
    Slaci74, Jankó51 és 8 további látogató kedvelte ezt.

    #2
    Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    rendbe rakni a fiammal közösen,
    Üdvözöllek körünkben!
    Segítséggel könnyű.Remélem közvetítéses stílusban fotókkal adod majd elő...
    Jankó51, Bimbi10 és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Köszönöm hogy itt lehetek, eddig be lett indítva, minden kitakarítva. Nem akart indulni, benzin és szikra is volt. Majd levágtam 0,5mm a gyújtáskábel végéből, utána elsőre indult, 24 év után először!

      Komment


        #4
        ​​​​​
        ​​​​​Tegnap sikerült szétszedni a kuplungot, a legutolsó lamella rá volt sülve a házára, már csak lehúzó kell a kissebb fogaskerékhez, mert szerintem már laza a lánc.

        Komment


          #5
          Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          már csak lehúzó kell a kissebb fogaskerékhez,
          Az lehúzható a lendkerék lehúzóval

          Komment


            #6
            emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

            Az lehúzható a lendkerék lehúzóval
            Köszönöm szépen, megpróbálom!

            Komment


              #7
              Ha jól emlékszem a két oldalán van egy-egy bemarás amelyeken át kell betekerni egy-egy csavart a lánckerék menetes furataiba.

              Komment


                #8
                emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                betekerni egy-egy csavart a lánckerék menetes furataiba.
                Holnap kipróbálom, hátha nem kell lehúzót vennem!

                Komment


                  #9
                  Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Holnap kipróbálom, hátha nem kell lehúzót vennem!
                  Szupi..Csak ne felejts el lemezkét tenni a csapágy elé,mert ha nem akkor azt kell venned....
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Csak ne felejts el lemezkét tenni a csapágy elé,mert ha nem
                    Így van, lejön az spéci lehúzó nélkül is. Csak két csavar és két elég vastag lemez, vagy villáskulcs kell a megfelelő helyre, illetve egy kis érzék, hogy egyszerre feszüljön mindkét oldal De ha van lendkeréklehúzó akkor az is használható

                    Komment


                      #11
                      Click image for larger version  Name:	IMG-20200612-WA0003.jpg Views:	0 Size:	205.4 KB ID:	223436
                      Valamiért nem akar lejönni, melegítettem és óvatosan kalapáltam is, de nem akar lejönni.....
                      Attached Files

                      Komment


                        #12
                        Bimbi10 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Valamiért nem akar lejönni, melegítettem és óvatosan kalapáltam is, de nem akar lejönni.....
                        Na akkor :önzáró kúpnak hívják és odatapad !

                        Lényeg a jól kapaszkodó lehúzó végére:egy komoly ütést mérünk,ritka ha kettőt kell...a rezgés és a tehetetlenség hatására leugrik.(Legalább egykilós kalapáccsal )
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #13
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          (Legalább egykilós kalapáccsal )
                          Köszönöm szépen a gyors segítséget, akkor a kalapács volt kicsi!

                          Komment


                            #14
                            Sziasztok, már régen jelentkeztem. Sikerült új alkatrésszekkel összeraknom a kuplung szerkezetet, új lánc, új lamellák. Máshoz nem nyultam, mindent visszatettem a helyére, de a kuplung kar valami miatt nem müködik, nem marad a helyén, be esik, lötyög mint a......! Csatolok egy videót is erről. Egy kis segítséget szeretnék kérni mi lehet a probléma. Előre is köszönöm a segítséget!
                            Miklós

                            Komment


                              #15
                              Bal oldalon van egy dekli két csavarral az alatt egy állítócsavar a durva kuplungállításhoz.Mivel szétszedted a szerkezetet látnod kellett a kuplung kiemelőpálcákat,ezek között csapágygolyónak kell lenni,remélhetőleg nem gurult ki a tiéd,így állítható marad a kuplungod.A lényeg :célszerű csőkulccsal meglazítani a biztosító anyát,ezután egy méretes csavarhúzóval,addig tekered,míg nem mozdul a kar.Beakasztott bovdennel,visszaállított finomállító-csavarral,érintésig tekered,majd lebiztosítod.Ezután csak kivül állítgatjuk ahogy az elemek kopnak,mikor nem tudunk tovább,akkor ismét belül .....
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X