Veresegyházon van a gép
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Ean eszterga
Collapse
X
-
Már ne haragudj, de itt nincs profilképed, és így nem tudlak kiválasztani a facén.
Légy szíves tegyél fel egy profilképet, vagy a mellékelt képen melyik vagy?
Vagy légy szíves jelölj be ismerősnek a Facebook -on és akkor tudok majd talán segíteni.
A két ünnep között leszek majd legközelebb.
További kellemes karácsonyt!1 kép
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz oldalon belül is van személyes üzenet,azt csak ti láthatjátok....Jobb oldalt felül "üzenetek"
Azért nem találtam, mert az oldal legördítése után ez a címsor eltűnik.
Jó lenne, ha görgetéskor is megmaradna ott fent.
Mondjuk így, mint a mellékelt képen.
1 kép
Komment
-
Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJozsef csordas Veresegyház, a profil kép egy kiskutya.
egyébként hogy jeloljelek be, hiszen nem tudom a neved, csak annyit,hogy kopasz 1????
A kiskutya alapján bejelöltelek ismerősnek a facén.
Most már itt is és a facén is írhatsz privátban.
Ahogy néztem a tagok listáját, elég sokan vannak, akiknek a profilképük nem az "igazi" profilképük.
Komment
-
Elküldtem e-mailben a teljes gyári gépkönyvet.
Sajnos nekem is csak szkennelt másolatom van.
Az EAN 340 - 750 és 1000 felépítése teljesen ugyan az, csak az ágy hosszabb.
A főorsó bronzcsapágyazva van elöl és hátul.
A csapágyhézagot mérőóra nélkül a legegyszerűbben így ellenőrizheted:
Ellenőrizd leszúrással a csapágyhézagot.
Egy átmérő 50 - 60 mm. -es anyagot (vas) (St., C45, stb.) leszúrása a tokmányhoz közel simán megy, akkor jó a csapágyhézag.
Ha kapkod, akkor egy keveset (fél kör) húzzál a tokmánynál lévő csapágyon.
A külső (tokmány felölin) lazítasz, a belsőn utánahúzol ugyanannyit. A csapágy mindkét anyáját állítani kell!
Így járasd kb. 500 ford/perc -en kb. 30 percet a főorsót, minden munka nélkül.
Ha nem melegszik fel "üzemmeleg" -nél (kb. 40°C) fölé (kezed ráteszed a csapágyházra, ne legyen túl meleg).
Ha túlmelegszik, megszorulhat a főorsó.
Ne ijedj meg, amikor visszahűl, kilazul.
Ekkor lazítsd vissza a csapágyat, kb. negyed kört.
Akkor próbálj még egy leszúrást ugyanazon az anyagon, ugyanúgy, mint előtte.
Ha jobb lett a leszúrás, hagyd úgy.
Ezt addig ismételheted, míg jó nem lesz.
Ez egy durva beállítási módszer, de beszokott válni. Ha nem is lesz tökéletes, de jobb szokott lenni, mint előtte.
Lehet, hogy azért folyik az olaj, mert megnövekedett a csapágyhézag, és sok olaj átfolyik a csapágyon, már nem tudta visszavezetni az olajat.
Az is lehet, hogy sűrűbb olaj van az orsóházban, mint az előírás, ezért nem képes visszafolyni.
Így a távolból ennyit tudtam segíteni.
Remélem, hasznos volt amit leírtam.
Utoljára szerkesztve a következő által: Kopasz 1; 2020 dec. 26, 14:59.
- 4 likes
Komment
Komment