Üdv a csoport tagjainak. Vettem ean padot olajat szeretnék cserélni, milyen olaj kell és mennyi, illetve nem találom a nívó nyílást.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Ean eszterga
Collapse
X
-
Nem értem meg, hogy ha valaki kérdez valamit, amire másfél órán belül érkezik egy válasz is akkor miért nem reagál egy hete? Azóta még egyet is kapott.Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv a csoport tagjainak. Vettem ean padot olajat szeretnék cserélni, milyen olaj kell és mennyi, illetve nem találom a nívó nyílást.
- 2 likes
Komment
-
Elnézést,hogy nem reagáltam, nem mentegetozni akarok,de sok egyéb más problémám is volt.
Tehát EAN 340 régi nem a kocka. közben a fiam letöltött egy gepkonyvet, sikeresen megtörtént az olaj csere. Viszont a következő probléma van most.
Pár óra használat után az első csapagynal csöpög az olaj intenzíven,tiszta olaj minden,a tokmány felveri a falra. Nem tudom a tomitetlenseg okát.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
Kérdésem az lenne,hogy mennyire kell megbontani a gépet hiszen kívül és belül is van rögzítő anya?
Komment
-
Ahogy mondják: jobb később, mint soha!Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseElnézést,hogy nem reagáltam
Szerintem senki sem neheztel rád a némaságod miatt, maximum nem értette, mint pl énCsirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem mentegetozni akarok,de sok egyéb más problémám is volt.
.
A kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, mivel ezekhez a gépekhez nem értek, de ezek után figyeld gyakrabban az oldalt, mert láthatod, itt segítőkész tagokból nincs hiány. Szerintem hamarosan erre a problémádra is érkezik válasz.
Ezúton kívánok egyúttal boldog békés karácsonyt!Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 dec. 24, 19:05.
- 2 likes
Komment
-
Sajnos én sem emlékezem konkrétan a típusra.A régi gépekben való filc egy egyenes csík ék alakúra vágva a horony alakjához igazítva,nem kell nagyon izgulni a pontosságon a lényeg lógjon ki a horonyból.Ferdére vágott végéhez hasonlót kell vágni mikor beletukmáljuk a horonyba igy már kiadja a kört.annak idején parafinolajba áztatták az tartósan benne maradt,de ebben az esetben jó a főorsóolaj is.nemrégen készítettem porvédőcsíkot SKF csapágyházba kalapácsos darálóhoz,padlóficet sikerült keríteni....Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.Csirkés kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Lehet, hogy ez a típus már labirintgyűrűs, nem filces. Ebben az esetben a labirintgyűrű és a főorsócsapágy közti olajfisszafolyó furat lehet eltömődve.Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont a következő probléma van most.
Pár óra használat után az első csapagynal csöpög az olaj intenzíven,tiszta olaj minden,a tokmány felveri a falra. Nem tudom a tomitetlenseg okát.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
Kérdésem az lenne,hogy mennyire kell megbontani a gépet hiszen kívül és belül is van rögzítő anya?
Akár filces, akár labirintgyűrűs, sajnos mindkét esetben ki kell venni a főorsót, hogy megfelelően javítani tudd a problémát.
Utána be kell állítani a főorsócsapágyat olajkenésnél 0,005-0,01 mm közé. Zsírkenésű csapágynál 0,01-0,015 mm -re. Siklócsapágynál, 0,02-0,03 közé.
A ficessel azt szoktam csinálni, hogy a filces részt kiesztergáltatom az anyából, vagy dekniből, és szimeringméretre esztergáltatom.
Vannak keskeny szimeringek is.
Innentől 6-8-10 éveket elszoktak menni problémamentesen. Főorsócsapágy cserekor szoktam őket cserélni biztos, ami biztos alapon.
Pontosabbat csak akkor tunék mondani, ha látnám a gépet, vagy a gépkönyvet. (főorsóház a főorsóval, részletes rajz leírással.)
Ha el tudnád küldeni a gépkönyv szkennelt másolatát e-mail -ben, de legalább a főorsóház és főorsó részletes leírásával és rajzával, potosabban megtudnám mondani a megoldást.
Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kívánok.Utoljára szerkesztve a következő által: Kopasz 1; 2020 dec. 25, 08:23.
- 2 likes
Komment
-
Ha kocka, akkor lehet nem is EAN, hanem E400? Erről van gépkönyvem. Abból a régebbi a "púpos" az újabb a "kocka"Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseElnézést,hogy nem reagáltam, nem mentegetozni akarok,de sok egyéb más problémám is volt.
Tehát EAN 340 régi nem a kocka. közben a fiam letöltött egy gepkonyvet, sikeresen megtörtént az olaj csere. Viszont a következő probléma van most.
Pár óra használat után az első csapagynal csöpög az olaj intenzíven,tiszta olaj minden,a tokmány felveri a falra. Nem tudom a tomitetlenseg okát.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
Kérdésem az lenne,hogy mennyire kell megbontani a gépet hiszen kívül és belül is van rögzítő anya?
Komment
-
Mint írtam, pontosabbat a gépkönyv megnézése után tudnék mondani.Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKöszi a választ, mennyire kell megbontani a gépet?
Az orsót is ki kell venni?
El tunád küldeni a gépkönyvet e-mail -ben?
Komment
Komment