Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ean eszterga

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ean eszterga

    Üdv a csoport tagjainak. Vettem ean padot olajat szeretnék cserélni, milyen olaj kell és mennyi, illetve nem találom a nívó nyílást.


    #2
    Szervusz! EAN Hányas a géped? 1-2-3 ? Ezek al változatai? Tegyél fel egy pár fotót légy szíves! Ha esetleg nincs rajta beazonosításra alkalmas adat tábla... Bár talán az orsószekrény...

    Komment


      #3
      Szia! Ha esetleg ilyen, akkor EAN 340 -es, tudok róla gépkönyvet küldeni, ha adsz egy e-mail címet.
      pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Üdv a csoport tagjainak. Vettem ean padot olajat szeretnék cserélni, milyen olaj kell és mennyi, illetve nem találom a nívó nyílást.
        Nem értem meg, hogy ha valaki kérdez valamit, amire másfél órán belül érkezik egy válasz is akkor miért nem reagál egy hete? Azóta még egyet is kapott.
        movisz és Kopasz 1 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Elnézést,hogy nem reagáltam, nem mentegetozni akarok,de sok egyéb más problémám is volt.
          Tehát EAN 340 régi nem a kocka. közben a fiam letöltött egy gepkonyvet, sikeresen megtörtént az olaj csere. Viszont a következő probléma van most.
          Pár óra használat után az első csapagynal csöpög az olaj intenzíven,tiszta olaj minden,a tokmány felveri a falra. Nem tudom a tomitetlenseg okát.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
          Kérdésem az lenne,hogy mennyire kell megbontani a gépet hiszen kívül és belül is van rögzítő anya?

          Komment


            #6
            Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Elnézést,hogy nem reagáltam
            Ahogy mondják: jobb később, mint soha!
            Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            nem mentegetozni akarok,de sok egyéb más problémám is volt.
            Szerintem senki sem neheztel rád a némaságod miatt, maximum nem értette, mint pl én.
            A kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, mivel ezekhez a gépekhez nem értek, de ezek után figyeld gyakrabban az oldalt, mert láthatod, itt segítőkész tagokból nincs hiány. Szerintem hamarosan erre a problémádra is érkezik válasz.
            Ezúton kívánok egyúttal boldog békés karácsonyt!
            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 dec. 24, 19:05.
            Kopasz 1 és Csirkés kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Köszi, neked is kellemes ünnepeket
              Titus kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                .valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
                Sajnos én sem emlékezem konkrétan a típusra.A régi gépekben való filc egy egyenes csík ék alakúra vágva a horony alakjához igazítva,nem kell nagyon izgulni a pontosságon a lényeg lógjon ki a horonyból.Ferdére vágott végéhez hasonlót kell vágni mikor beletukmáljuk a horonyba igy már kiadja a kört.annak idején parafinolajba áztatták az tartósan benne maradt,de ebben az esetben jó a főorsóolaj is.nemrégen készítettem porvédőcsíkot SKF csapágyházba kalapácsos darálóhoz,padlóficet sikerült keríteni....
                Csirkés kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #9
                  Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Viszont a következő probléma van most.
                  Pár óra használat után az első csapagynal csöpög az olaj intenzíven,tiszta olaj minden,a tokmány felveri a falra. Nem tudom a tomitetlenseg okát.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
                  Kérdésem az lenne,hogy mennyire kell megbontani a gépet hiszen kívül és belül is van rögzítő anya?
                  Lehet, hogy ez a típus már labirintgyűrűs, nem filces. Ebben az esetben a labirintgyűrű és a főorsócsapágy közti olajfisszafolyó furat lehet eltömődve.
                  Akár filces, akár labirintgyűrűs, sajnos mindkét esetben ki kell venni a főorsót, hogy megfelelően javítani tudd a problémát.
                  Utána be kell állítani a főorsócsapágyat olajkenésnél 0,005-0,01 mm közé. Zsírkenésű csapágynál 0,01-0,015 mm -re. Siklócsapágynál, 0,02-0,03 közé.
                  A ficessel azt szoktam csinálni, hogy a filces részt kiesztergáltatom az anyából, vagy dekniből, és szimeringméretre esztergáltatom.
                  Vannak keskeny szimeringek is.
                  Innentől 6-8-10 éveket elszoktak menni problémamentesen. Főorsócsapágy cserekor szoktam őket cserélni biztos, ami biztos alapon.
                  Pontosabbat csak akkor tunék mondani, ha látnám a gépet, vagy a gépkönyvet. (főorsóház a főorsóval, részletes rajz leírással.)
                  Ha el tudnád küldeni a gépkönyv szkennelt másolatát e-mail -ben, de legalább a főorsóház és főorsó részletes leírásával és rajzával, potosabban megtudnám mondani a megoldást.

                  Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kívánok.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Kopasz 1; 2020 dec. 25, 08:23.
                  pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Köszi a választ, mennyire kell megbontani a gépet?
                    Az orsót is ki kell venni?
                    ​​​​​

                    Komment


                      #11
                      Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Elnézést,hogy nem reagáltam, nem mentegetozni akarok,de sok egyéb más problémám is volt.
                      Tehát EAN 340 régi nem a kocka. közben a fiam letöltött egy gepkonyvet, sikeresen megtörtént az olaj csere. Viszont a következő probléma van most.
                      Pár óra használat után az első csapagynal csöpög az olaj intenzíven,tiszta olaj minden,a tokmány felveri a falra. Nem tudom a tomitetlenseg okát.valaki mondta,hogy az első csapágy rögzítő anyában van filc tömítés és azt kell cserélni.
                      Kérdésem az lenne,hogy mennyire kell megbontani a gépet hiszen kívül és belül is van rögzítő anya?
                      Ha kocka, akkor lehet nem is EAN, hanem E400? Erről van gépkönyvem. Abból a régebbi a "púpos" az újabb a "kocka"

                      Komment


                        #12
                        Ettől féltem,hogy szét kell ugrasztani. Ugyanis esztergálni megtanultam rajta ez a szakmám, de javítani nem, az egy más szakma. Szerszámok sincsenek hozzá ill írod hogy pár századra kell a csapagyat beállítan. Ha valamit elcseszek kuka az egész. Szóval szakít keresek akinek van ideje.

                        Komment


                          #13
                          Csirkés eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Köszi a választ, mennyire kell megbontani a gépet?
                          Az orsót is ki kell venni?
                          ​​​​​
                          Mint írtam, pontosabbat a gépkönyv megnézése után tudnék mondani.
                          El tunád küldeni a gépkönyvet e-mail -ben?

                          Komment


                            #14
                            Én már 49 éve javítok szerszámgépeket.
                            Hagyományosat és most CNC -ket.
                            Holvan helyileg ez a gép?

                            Komment


                              #15
                              Küldök fotót egy órán belül

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X