Csiszolas kromozas vastagrezezes a kromozas alapjai csiszolas alapjai
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csiszolas kromozas ahogyan valojaban van
Collapse
X
-
Bela79 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsiszolas kromozas vastagrezezes a kromozas alapjai
Ilyet nem tudom hol készítenek. Tudna valaki ebben segíteni? Cím? Elérhetőség, stb..
Én utoljára úgy jártam, hogy rezezés nélkül matt krómot vittek fel a felületre, majd annyira csiszolták, hogy lecsiszolták az egészet, majd kb. fél év után elkezdett rozsdásodni az egész.
Rosszabb lett, mint krómozás előtt.
Komment
-
Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseElérhetőség, stb..Kopasz 1 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Üdv !
Nekem legutoljára Edelényben alárezeztek , és azt polírozták , nikkelezték , majd krómozták .... végig vitt a mester az egész soron . Az alámunkálás igaz így sem volt tökéletes (de a gyári színvonalat ütötte) , lehet mondani a Kecskemézi , Vince bácsi féle verzió szebb volt , de ez kb 5 éve egy állapotban van , nem igazán rozsdál , kb 2 éve lett szilikon zsírrál kezelve , de az is le lett takarítva róla már rég ...
- 8 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCseh országban még alárezeznek
Krómoznak itt a közelben Mohács -on, illetve Pécs -en is, de a fentebb említett okok miatt többé nem akarom oda vinni a cuccaimat.
A kipufogómat például újra kellett gyártatnom saválló lemezből, mert végig kilyukadt.
Azért egy 130 000 Ft. -os (több alkatrész) krómozás után, következő év nyarán legyártatni két kipufogódobot baráti áron 54 000 Ft. -ért nem esett jól.
- 4 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNekem legutoljára Edelényben alárezeztek
- 1 like
Komment
-
Bocs írod neked messze van, nincs az oly messze hisz sokkal többe lett a slendrián munka miatt az előző! A szép és tartós meg ér annyit hisz sokáig tudsz benne gyönyörködni illetve bosszankodni a csúnyán. Tudom magamról mindíg azon akad meg az ember szeme még akkor is ha nincs feltűnő helyen. Zahi gépéhez szeretnék gratulálni ritka szép gép gondolom a hangja is méltó hozzá. Én még anno Sport CZ vel jártam mikor a szemközti ház tömbbe volt egy fazonnak P 20 as gépe. Nagyon patika volt és nyáron fel szerelte rá azt hiszem Keslár féle gyorsasági idom volt nagyon fülbemászó volt mikor indulás előtt melegítette a gépet. Csorgott is a nyálam rendesen. Én is rendbe tettem a Cz t akkor még volt /1976-77 / gyári alkatrész hozzá MZ telót kapott előre sufni tuningot / reszeltem egy hétig a henger nyílásait bújtam a régi autó- motorokat némi leírásokat elcsípve. Akkor még ez tabu volt néha Hamar Zsiga bácsitól el el csíptek némi infót nem volt internet még telefon is csak befolyásos embernek volt a lakásán! A végeredmény meggyőző lett. A lépcsőházi szomszédomnak 350 es Jawája volt és mindíg úgy szólt a motoromról a kicsi. Én jártam a salakmotor versenyekre és el csaltam egy Gyulai versenyre vissza fele elértem az 1500 km t és mivel én voltam a kicsivel engem küldött előre hisz úgy is én vagyok a lassabb. Elkezdtem kissé gyorsabban menni mint amivel oda felé mentünk és uram bocsá nem próbált mág csak előzni sem mert miután én értem a ház elé és ő pedig tisztes távolságból követett soha nem volt többé a kicsi!! Persze mint másnál is volt már ilyen megjelent a bukócsöves 634 es Jawa és kitoltam egyet a jármű boltból! Ha jól emlékszem 19500 ft ért. 3 éves korában új árában adtam el igaz kissé alakítva PL. Kispolszki első lámpával / számla a forgalmiban mert ekkor lopkodták ki az autókból az akkori divatnak megfelelően! Elektromos benzin csappal és benzin szint mérővel! Bővült a család és autó kellett így mi ment a motor és jött az első autóm egy Hófehér garázsos S 100 as Skoda! Elnézést de gondolom ez a része sokunknak hasonló hisz ekkor még 82- 84 et írtunk csupán és mivel nem gyáriparos szülők gyerekei voltunk nem volt más, meló a gyárba majd meló után vagy előtte egyengettem foltoztam a rozsda bogjákat. Bolgár kertészek 408 as kombiját benzin kutas vásáros cukrász Volgáját. fejre állt Varszavát ,később jöttek a homok színű 1200 as Zsigulik Torinói motorral! . Pl. át hajtott a lecsukott szakálas sorompón és mivel akkor még sem anyag sem autó bontó nem volt még élhajlító sem volt a maszeknál kruppniban hajtottam szélvédő keretet hozzá. Bocsánat kissé elkalandoztam a múltban
- 8 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv !
Nekem legutoljára Edelényben alárezeztek , és azt polírozták , nikkelezték , majd krómozták .... végig vitt a mester az egész soron . Az alámunkálás igaz így sem volt tökéletes (de a gyári színvonalat ütötte) , lehet mondani a Kecskemézi , Vince bácsi féle verzió szebb volt , de ez kb 5 éve egy állapotban van , nem igazán rozsdál , kb 2 éve lett szilikon zsírrál kezelve , de az is le lett takarítva róla már rég ...
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEdelényben alárezeztek , és azt polírozták , nikkelezték , majd krómozták .... végig vitt a mester az egész soron .
- 2 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEdelényben, és most már alárezeznek
Komment
-
Szeretném,ha egy hozzáértő áthelyezné ezt az utalást,vagy a cégnevét egy külön Pl: címjegyzék oldalra vagy valami oldalra ahová csak hasonlók kerülnének.
Sajnos nehezen megtalálható lesz egy idő után...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
Komment