Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Tisztelt Fórumtagok!

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy a hátsó sárvédőmön található lyukak mi célt szolgálnak, ha egyáltalán szolgálnak, illetve ezek gyárilag is rajta voltak?
    Másik kérdésem, hogy képen látható lábtartó kar párja, azaz a jobb oldali sajnos szállítás közben letört egy csodás állapotú vasúti átjárónak köszönhetően..
    Kérdés, hogy ilyenből lehet valahol újat kapni?
    Lehet, hogy én vagyok a béna, de neten böngészve eddig nem sikerült találnom...

    Üdv
    Laci
    Attached Files

    Komment


      #17
      lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

      Egy olyan kérdésem lenne, hogy a hátsó sárvédőmön található lyukak mi célt szolgálnak, ha egyáltalán szolgálnak, illetve ezek gyárilag is rajta voltak?i
      Szia, Nekem nincs P10-em, de arra az emlékeim szerint eredetileg ott egy szerszámos doboz van felszerelve, szerintem ezek annak a felfogatásához vannak. Mint a csatolt képen, ez egy P10H ami a halk kipufogóra utal, lásd bekarikázva a képen, de felette ott látod a jobb oldalán azt a hosszúkás szerszámos dobozt. Hogy miért van ennyi lyuk, azt a P10 szakik megmondják majd...
      Attached Files

      Komment


        #18
        lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        lábtartó - Kérdés, hogy ilyenből lehet valahol újat kapni?
        Lehet, hogy én vagyok a béna, de neten böngészve eddig nem sikerült találnom...
        Szia,
        Én nagyon sok mindent vettem Fóti Gyulától, nagyon jó szakember, és szinte mindene van Pannoniákhoz. De a motoros börzéket is ajánlom, ott aztán tényleg minden van. Arra figyelj, hogy volt vagy három féle lábtartó az évek alatt és ha ez neked fontos, akkor nézz utána, hogy melyik a te évjáratod szerinti P10-re való. Itt a fórumon volt már ez téma, onnan szedtem le Joshbono tagunk csatolt képét is. Ezen az alsó többek között a T1-hez való, ennyit tudok...
        Attached Files

        Komment


          #19
          lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          a hátsó sárvédőmön található lyukak mi célt szolgálnak, ha egyáltalán szolgálnak
          A pót szerszámos dobozt eredetileg három csavar rögzíti a jobb oldalon, a túloldalra nem tettek semmit gyárilag. Aztán hogy miket rakhatott a korábbi tulaj nem tudom. Valami egyéb dobozt, netán egy csomagtartót...
          lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Kérdés, hogy ilyenből lehet valahol újat kapni?
          Használtat keress inkább, Pannóniás árusoknál biztosan találsz. Osumi képén az alsó való P10-esre ha jól tudom. Az enyémen legalábbis olyan volt, a szögletes fajta.

          Komment


            #20
            Ez a motor bal oldala , a teleszkóp előtti rész ! Itt nem volt furat , viszont a Danúvia szerszámosa pont belepasszol ,azért nem szereltem be mert jobb oldalra a láncburkolat miatt nem fér be a párja ,egyébként is kétséges ,hogy tetszene ....
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #21
              Sziasztok!

              Terveim szerint a hónap végén le fogom fényezni a gépet, viszont a csíkozás részét szeretném egy erre szakosodott emberre bízni!

              ​​Kérdésem, hogy ismertek-e jó, megbízható csíkozó szakembert Bp-n, vagy környékén?

              Üdv
              Laci

              Komment


                #22
                Szia!

                Az Oldmotors-t kérdezted, akit januárban írtam? Vagy csak kompletten fényezéssel vállalnak ilyen munkát?

                Komment


                  #23
                  Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Szia!

                  Az Oldmotors-t kérdezted, akit januárban írtam? Vagy csak kompletten fényezéssel vállalnak ilyen munkát?
                  Nem, de köszönöm!
                  Végülis úgy volt, hogy van egy csíkozó helyben, ahol fényezni fogom, (Csömör) de ő sajnos nem vállalta, most egy másik helyet kerestem meg, ismerős ajánlotta, Budaörsön vannak, remélem, tudják vállalni.

                  Egyébként kérdés: A P10-eshez milyen színkódú feketét kellene kevertetni?
                  Sajnos nem találok hozzá semmilyen táblázatot, illetve pontos információt...

                  Komment


                    #24
                    Egyébként érdekességképp:

                    Szétkaptuk a motort, illetve felújíttattam az első és hátsó foncsorokat: Click image for larger version

Name:	IMG_20250425_142808.jpg
Views:	31
Size:	805.0 KB
ID:	235003 Click image for larger version

Name:	IMG_20250425_142825.jpg
Views:	32
Size:	966.4 KB
ID:	235002 Click image for larger version

Name:	IMG_20250425_142817.jpg
Views:	31
Size:	1,022.0 KB
ID:	235004 Click image for larger version

Name:	IMG_20250421_143406.jpg
Views:	31
Size:	1.13 MB
ID:	235005 ​​​

                    Komment


                      #25
                      lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem, de köszönöm! Budaörsön vannak, remélem, tudják vállalni.
                      Ha mégsem, akkor legalább lesz egy B terved
                      lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A P10-eshez milyen színkódú feketét kellene kevertetni?
                      A legfeketébb fekete, RAL 9005. Én legalábbis ezt használom a fekete veteránokhoz.
                      Alakul a gép! Viszont a hátsó lámpatestet fölöslegesen szedted szét, mivel nem az alaplemez a tükröződő felület, hanem egy betét, ami nem is túl drága: https://mz-b.hu/pannonia-t5-p10-fonc...-2100000151943
                      Valamelyest irányítja is a fényt, szerintem nem árt beszerezned. Gondom a régi foncsor elrozsdásodott, és a felújítása helyett inkább eldobták. Egy szem kis csavar rögzíti a közepén felül.
                      Azért biztosan nem volt teljesen hasztalan a foncsorozás, legalább a rozsda maradéktalanul eltűnt az alaplemezről.

                      Komment


                        #26
                        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha mégsem, akkor legalább lesz egy B terved

                        A legfeketébb fekete, RAL 9005. Én legalábbis ezt használom a fekete veteránokhoz.
                        Alakul a gép! Viszont a hátsó lámpatestet fölöslegesen szedted szét, mivel nem az alaplemez a tükröződő felület, hanem egy betét, ami nem is túl drága: https://mz-b.hu/pannonia-t5-p10-fonc...-2100000151943
                        Valamelyest irányítja is a fényt, szerintem nem árt beszerezned. Gondom a régi foncsor elrozsdásodott, és a felújítása helyett inkább eldobták. Egy szem kis csavar rögzíti a közepén felül.
                        Azért biztosan nem volt teljesen hasztalan a foncsorozás, legalább a rozsda maradéktalanul eltűnt az alaplemezről.
                        A csíkozást végül Törökbálinton fogják csinálni, Facebookok BJ Airbrush néven találhatóak meg, ismerős ajánlotta, ő ott csináltatta a Danuviáját, szóval szerencsére van referencia.

                        ​​​​Igen, köszönöm, közben meglett a színkód, jelenlegi tervek szerint lefújom akrillal és arra megy majd a csíkozás.
                        Eredetileg úgy terveztem, hogy bázisra húzatom a csíkot és arra megy a lakk, hogy védje a csíkot, de azt időben összehozni elég macera lenne, így valószínűleg marad egy egyszerűbb megoldás...
                        Mivel nem tervezem hóban - fagyban - mindenben használni, így bizonyára nem lesz hamar viseletes állapotban.
                        A hátsó lámpáról pedig köszönöm az infót, én teljesen abban voltam, hogy az egyszerűség kedvéért szépen telefestették feketére, de akkor ezek szerint oda is való egy foncsor..
                        Remek, nem baj, sok pénzembe szerencsére nem került, az egész volt 15ezer.
                        De igen, valóban legalább lejött róla minden rozsda, festék, stb, annyi, hogy ahol nem fényes, ott nem fekete, hanem ez a nagyon sötét barna, ami az első foncsor hátsó részén is található.

                        Még ami kérdésem lenne:
                        Szeretnék venni hozzá új kipufogót és könyököt is, mert a régiek teljesen kukaérettek.
                        Kérdés, hogy ezt 100ezer alatt nem igazán lehet megúszni, ugye?
                        Találtam oldalt, ahol árulnak kompletten, gondolom nagyjából mindenhol ilyesmi árfekvésre kell számítani.

                        ​​https://simson-keletimotor-alkatresz...arban-uj-19285
                        Utoljára szerkesztve a következő által: lacooka96; 2025 máj. 08, 10:34.

                        Komment


                          #27
                          lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ahol nem fényes, ott nem fekete, hanem ez a nagyon sötét barna
                          Úgy rémlik, hogy túlzottan nem ellenálló a korrózióval szemben, ha festhető nem ártana feketére fújni kívülről. Majd figyeld, hogyan viselkedik a jövőben. Egy lámpa belsejében viszonylag védett helyen van, de ennek a helyzete más lesz, mivel kívül van.
                          lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Kérdés, hogy ezt 100ezer alatt nem igazán lehet megúszni, ugye?
                          Én a helyedben nem boltokban nézelődnék ilyesmik után(nagyobb krómozott alkatrészek). Ezek az alkatrészek kisiparilag készülnek, a bolt a gyártótól veszi és a saját árrésével értékesíti. De kisebb árusok is vannak, akik specializálódtak egy-egy márka alkatrészeire. Szerintem ők kisebb nyereséggel dolgoznak.
                          Pl: https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/..._154463153.htm
                          Vagy Fóti Gyula, akinél mindenféle alkatrészt találni: 20-342-1373
                          Természetesen 50 ezer Forintból azért náluk sem fog kijönni egy pár kipufogó.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; Tegnap, 20:59.

                          Komment


                            #28
                            lacooka96 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Kérdés, hogy ezt 100ezer alatt nem igazán lehet megúszni, ugye?
                            Találtam oldalt, ahol árulnak kompletten, gondolom nagyjából mindenhol ilyesmi árfekvésre kell számítani.

                            ​​https://simson-keletimotor-alkatresz...arban-uj-19285
                            Amit felraktál, az csak a dob, még erre jön a két könyök meg a resztli, kb 220-ra számíts komplett. De ez ugye utángyártott és úgy tudom már nem gyártja az aki csinálta, tehát az ára feljebb fog menni. Ha veszel egy komplett újat az vélhetően ki fog szolgálni, de megfontolandó egy restaurálhatót vadászni, én börzére járok és figyelem a magán eladókat az online felületeken.

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X