Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horusz22 - a Samarás!:-)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Horusz22 - a Samarás!:-)

    Sziasztok!

    Közel a negyvenhez járó fiatal emberke vagyok!
    Igen,Én egy Lada Szamarát hajtok ezt azt bele csempészek ami gyárilag nincs vagy nem is volt soha."(legalább is Magyarországon)"
    Gyerek koromat Rigák,Verhovinák,Pannóniák,Mz-ék és Zsigulik ötvözték be,persze ezek mellet volt sok más szocreál autó és motor is!
    Miért pont a Szamara?ennek két oka van!Mert egy Szamarán tanultam meg vezetni és lényűgözőt az egyszerűsége!
    A másik ok az az hogy annak idején benzin/gáz üzemű autóban gondolkodtunk,)mert akkor még az éves adója is olcsóbb volt) és ez az egy autó volt ebbe a ár kategóriába el adó amit ki tudtunk fizetni!
    Nem ez az első autóm!Az első egy Fiat Panda volt és ezt itt le is zárom mert katasztrófa volt!
    A második egy nagyon jó megbízható Å koda 120L volt.Nagyon szeretem csak aztán történt egy kis baleset
    és szegénykém a méh-bontóba be kötőt ki.(Saját lábán ment be)
    Tudom nagyon sokan nem tartják a szamarát autónak de szerintem ha előbb célba ért volna talán jobban kiforrt volna!Én nagyon szeretem eddig csak az én hibámból hagyott cserben!
    Érdeklődési köröm az határtalan,minden érdekel ami gép és technológia!
    A fórumra teljesen véletlenül találtam rá és remélem sok hasznos infóhoz juthatok és talán még tanácsot is adhatok!
    Elnézést hogy ilyen hosszúra nyúlt a bemutatkozásom!

    #2
    Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nagyon sokan nem tartják a szamarát autónak
    Szia Horusz!

    A Suzukit sem tartják annak sokan. Nem baj, meg kell hagyni az ilyeneket a kéjes tudatlanság állapotában. Samarát én is szerettem volna, de helyette egy 2105-ös motorral szerelt 2107-es vettünk, amit nagyon szerettem. Volt Trabink, 1-es Swiftünk. Most egy 2-es Swiftet nyúzok és hálásan tűri. Nekem is volt Verhóm és Babettám. A nickem egyben a kedvenc motoromra is utal. Olvasgasd a bejegyzéseinket így rólunk is és a gépeinkről is sok mindent megtudhatsz.

    Üdvözlettel: CZsolti
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Elnézést hogy ilyen hosszúra nyúlt a bemutatkozásom!
      Ne kérj elnézést. Sokkal jobb , mint ha annyit írtál volna hogy xx éves vagyok, és szeretem a veterán dolgokat.:-(((((
      Ez így sokkal .....................................jobb.:-)
      Bevallom a Szamarát nem ismerem, DE haraszti itt van egy köpésre, azt ismerem.:-)))) Ez is valami.:-)))))

      Ja igen üdv. a klubban.:-))))

      TUZI

      Komment


        #4
        Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Elnézést hogy ilyen hosszúra nyúlt a bemutatkozásom!
        Üdv!
        benzin/gázos Samara nem is rossz, de nálam a Lada csak hátsó vagy összkerék

        Ja, és nem utolsó sorban végre egy normális bemutatkozás

        Komment


          #5
          Na akkor itt van egy kép. éppen most jött, gondoltam lehet hogy értékelitek.:-))))Click image for larger version

Name:	Lada.jpg
Views:	1
Size:	96.4 KB
ID:	134174

          Komment


            #6
            Na igen, ilyen motornem sok Samarában van.

            Komment


              #7
              Sziasztok!

              Köszönöm,hogy tetszett a bemutatkozásom!Teljesen véletlenül keveredtem erre az oldalra tegnap és kapásból kb.3 órát töltetem itt!Olvasgattam,tanulmányoztam!Nagyon jó ez az oldal,nagyon sok segítő kész emberke jött itt össze és nem egymást lehurrogva mint teszik azt más fórumokon!

              Üdv!
              benzin/gázos Samara nem is rossz, de nálam a Lada csak hátsó vagy összkerék

              Igen,pont ezért írtam azt hogy a Szamarát nem tartják autó számban!Annak idején ha lett volna egy ezerőcsi vagy hasonló társa ami gázos is akkor valószínűleg azt veszem meg!Nem volt feltétel hogy Lada legyen csak az hogy gázos autó!Az akkori helyzetem miatt!(Most sem jobb!),de legalább vidámabb!

              Tuzi!
              Nagyon szép munka!Gratulálok,csak óvatosan!

              Az Én célom hogy megőrizem az eredetiségét eredeti vagy legalábbis Lada cuccokból a magam módján és kényelmesebbé tegyem mások ötleteiből a saját ízlésemnek módosítva!
              Igazából egy kiránduló strapa túra autót szeretnék!
              Egyébként nagyon sok szép szamara van!Láttam olyat itt Harasztiba vette meg egy autó szerelő '89es évjáratú és 21e km volt az autóba mikor meg vette és házul az üléseken rajta volt még a gyári fólia!
              Nem vagyok igazán Ladafan és nem is favorizálok egyik típus iránt se,de ha már sikerült valamit meg szerezni az életben arra azért ameddig lehet vigyázunk rá és igen is törődjünk vele mert hálás lesz érte!Sokan azt kérdik: -Miért foglalkozol vele?Nem éri meg!Ez csak egy szamara!Vegyél egy másik autót!Mert szeretem!Nem csak egy szamara ez is ugyan olyan autó mint a többi akár suzuki is lehetne azt is kell szerelni még ha sokan azt mondják hogy igénytelen igen de ha nem cserélsz időbe olajat akkor az is el romlik.Melyik autó éri meg?Itt a veterán fórumon úgy vettem észre hogy igazából senkit nem érdekel hogy meg éri e vagy sem!Csinálja és kész!
              Húú!Srácok bocs de elszaladt velem a billentyűzetet!
              Csak szeretem volna megosztani a tapasztalataimat és remélem engeditek szétfoszlatni a szamara iránti érzelmeiteket,
              higgyétek el hogy annak ellenére hogy első kerekes nagyon jó kis autó!
              Szeretem volna belinkelni valamit,de sajnos még nem lehet,de majd pótlom!


              U.I.:Nem sértődtem meg még valaki azt hinné!Mert ilyenkor az a szokás ha valaki le írja vagy elmondja a véleményét valamiről akkor vissza kérdeznek hogy :-Most meg sértődtél?Nevetséges!

              Bocsi ,hogy megint hosszú lett!

              Üdv és szép napot:
              Horusz22

              Komment


                #8
                korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Na igen, ilyen motornem sok Samarában van.
                Annálinkább, mivel ez - szerintem - egy kockaladában leledzik éppen. És ha jól látom, akkor a 2105-ös szíjas motor van szépen feltuningolva. Gyönnnyörrűűűű!!!




                Szia Horusz22!

                Nem ragadok ki semmit az írásodból. Nagyon tetszett, amit olvastam tőled. Igen ez egy olyan gyülekezőhely, ahol az emberek nem arról beszélnek, hogy megéri?, nem éri? Itt egy olyan csapat jött össze, akik szeretik a régi, néha már antik gépeket.

                Rengeteg anyag van itt felhalmozva. Én még jó, ha a tizedét elolvastam a topicoknak. A Samarát illetően nincs szerelési tapasztalatom csak vezetési. Ilyen céges autónk volt és néha mehettem vele én is. Mit mondjak, egyedül a váltója nem tetszett az 1-es és a hátramenet közelsége miatt, ami persze megszokás kérdése. 12-éve én is Samarát, jobban mondva Szputnyikot (abban van - ha jól tudom - az 1300-as motor) akartam venni, de a pénzből csak a kocka 1300-asra futotta. Végülis nem bántam meg, mert nagyon szerettem azt a kocsit. Akkor a zsiguli fórumnak voltam a tagja. Rengeteget tanultam ott is.

                Ez persze nem jelenti azt, hogy nem tudnék segíteni. Kérdezz nyugodtan, biztos jön válasz rá. Kapcsolódj be a beszélgetéseinkbe, hiszen jól látható, hogy tudod használni a billentyűzetet.
                sepy, wsievers és Horusz22 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Sajnos nem az én gépem.:-(((( Pedig ezt szívesen bevállalnám.:-)))))




                  Küld át nekem a linket és én benyomom.

                  Komment


                    #10
                    Sziasztok!

                    Köszi Zsolti igyekszem!Elképesztő hogy milyen forgalom van itt,de ez jó dolog szerintem!
                    Tudjátok kétféle ember létezik aki még nem vezetett Ladát és aki fog vezetni mert lát még olyat a ralikon vagy bár hol,vagy halott már róla az öregétől,valahol beszélgetés közben!Ez nagyon könnyen elő fordulhat mert nem egy társaságba jártam ahol elő jön a ladás,csajozós korszaka valakinek,és azok az emberek olyan élménnyel beszélnek a Ladáról mintha az valami földön kívüli csoda lenne!Hihetetlen,de igaz!
                    Igen a Szamarának a váltója a gyenge pontja!Egyetlen egy olyan Lada van aminek eltalálták és azt a tendenciát kellet volna követni az ha jól tudom az 1500ös kerek lámpás és a testvéréjé a 1600as kerek lápásé!De szerintem úgy is rám cáfolnak ha nem jól tudom!
                    A Sputnyik az az első neve igen jól tudod 3 ajtós, később kezdték el gyártani az 1,5-et és utána az öt ajtósat!
                    De ha lehet akkor feldobnom a model katalogust hogy valójában miket gyártotak és gyártanak,persze ha érdekel egyáltalán valakit!
                    A veterán Zsigulinak vagy a Lada Baráti Körnek?
                    Egyébként sokat lehet tőlük tanulni!

                    Üdv
                    Horusz22




                    Szia Tuzi!

                    Mások vérével dicsekedni?Pedig azt hitem hogy...!

                    Át küldöm ha segítesz hogy hogy kell!

                    Komment


                      #11
                      Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      a Lada Baráti Körnek
                      Ha jól emlékszem, akkor ennek. Elég régen volt. Rengeteg hasznos infó, meg főleg egyedi megoldás-leírás van ott közzétéve. Sokmindnt átvettem tőlük én is. A legemlékezetesebb a kartergáz-csapda volt. Addig állandóan elkoszolta a légszűrőmet a nedves kartergáz (téli üzem, hidegindítás, kondenzvíz). Elázott a levegőszűrő, nagyobb volt a vákuum és nőtt a fogyasztás. Az ott látott megoldással és az ott közölt porlasztóbeállítással stabilan 7,2-re sikerült levinnem a fogyasztást vegyes üzemben. A hegyet nagyon szerette, ott furcsamód beérte 7 l-rel. Az emelkedőre könnyedén ment fel harmadikkal, lefelé meg ott volt a motorfék plusz a porlasztóbeállítás. Sajnos sík vidéken lakom, ez itt az Alföldön nem érvényesül.

                      Az én 2105-ösöm elég öszvér volt. '92-es 2107-es kaszniban és 5-sebességes váltóval. Sajnáltam, mikor el kellett adni, de már nem győztem benne utángyártott alkatrészt cserélni. Eredeti ruszki már ugye nem volt 2002-ben.

                      Komment


                        #12
                        Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Mások vérével dicsekedni? Pedig azt hitem hogy...!
                        Bocsánat én nem dicsekedtem, csak feltettem mint érdekessé.
                        TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Na akkor itt van egy kép. éppen most jött, gondoltam lehet hogy értékelitek.:-))))
                        Ezt írtam. A most jött szerintem nem azt jelenti hogy az enyém.:-( Sajna. Nekem is küldték, akik ismernek és tudják szeretem a szép műszaki dolgokat. éppen kapóra jött.
                        Küldheted , mindjárt írok egy prívit a E-mail címemmel.

                        Komment


                          #13
                          HuhuUhUU!

                          Tuzi Én kérek elnézést!Pont ezért nem igazán "(szeretem a fórumozást)",mert nagyon félre érthető a másiknak az írási vagy kifejezési módja!Én azt hitem először hogy a tied,utána meg azt hogy valaki oda vitte hozzád.Így már értem,bocsánat még egyszer!!Nem olvastam a sorod között,csak felületessen!
                          Ok köszi!

                          Komment


                            #14
                            Nooo para, nincs gond. Előfordul.:-)))




                            hogy is kel ide beilleszteni egy videjóóót??? Talán így?

                            Komment


                              #15
                              Horusz22-tő linkjei.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X