Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horusz22 - a Samarás!:-)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Köszönöm szépen Tuzi!
    Nem tudom ki mennyire szereti az ilyesmit,de igazából ez a elől vagy hátul hajtson témához illik,hogy sok munkával és idővel,energiával bármit át lehet építeni még ha nem is lesz eredeti gyári!
    Én is gondolkodtam ilyesmibe de én a Lada motorral oldottam volna meg a láncos fajtával,de le tettem róla mert nem lehet olyat találni ami ne lenne szét hajtva vagy ne lenne valami problémája és a papírozásról ne is beszéljünk!Lehet hogy rossz helyen keresgéltem!

    Komment


      #17
      Sziasztok!

      Hát (tudom háttal nem kezdünk mondatot) de ámulok és bámulok!Közel több mint 4 órája ülök itt a gép előtt és csorgatom a nyálam!Nagyon jó társaság jött itt össze gratulálok a kezdeményezőknek és azoknak akik ezt össze hozták!
      Jó látni hogy ilyen sokan meg becsülik azt amihez valamilyen úton módon hozzá jutottak!
      Nekem sajnos nincsenek ilyen ereklyéim!Azokhoz annyi közöm volt hogy a nagybátyáméknak illetve az Ő barátaiknak voltak ilyen motorjaik és már akkor is csodáltam őket!Rengeteget szerelgették,javítgatták,csinosítgatták!Közbe tombolt a rock zene!Imádtam!Úgy éreztem ez a szabadság!Ez kell nekem!
      Pl. nagybátyámnak egy P21-ese volt annak a benzin tankját át alakította hosszított csepp alakúra!
      Valahogy úgy kell elképzelni,hogy fogta az eredetit és ketté vágta majd még egy másikat és össze illesztette!
      Azt ne kérdezzétek hogy hogy,mert én akkor voltam kb.6-7 éves kis srác és nem igazán emlékszem rá,csak azt tudom mindig ott nyüzsögtem körölőtűk és raktam fel a sok kis hülye kérdéseimet!Nagyon szeretem azt a mocit,nagyon sokat vitt vele!Mikor jött haza már a M7-röl meg ismertem a hangját és tudtam kb. 10-15 perc és itthon van és nyüstölhetem vigyen egy kört!De az unoka bátyámnak volt P5-e és P10-e Ő már kevésbé vigyázott rá!Nagy kedvenceim ezek a motorok és már messziről meg halom a hangját,fel ismerem hogy igen ez egy Pannónia!Még akkor is ha autóval vagyok!
      Később a nagy bátyám vett vagy szerzett egy böszme nagy Junakot,legalább is gyerek szemmel az volt!
      Hogy mindezzel mi történ,sajnos nem tudom!Ez már egy másik téma kör,amolyan magánjelegű!
      Talán ez a kis történet meg magyarázza azt hogy mit keres itt egy Samarás emberke!Nekem akkoriba nagyon sokat számított és igazából befolyásolta az eddigi életem!Nekem sajnos nem volt motorom mindig a mások mociával sikerült mennem egy egy kört!Ez letehet: kis romet ,Jawa,kinek mi volt a szomszédba!De sokat motorozgattam,mert nem igazi motorozások voltak ezek!Szerintem nem is az a lényeg hogy mivel vagy a forgalomban hanem az hogy hogyan veszel részt benne!A motorozás az az igazi szabadságot adja,mikor érzed az arcodon a menet szélet és át járja a motor rázkódása a tested az nagyon jó érzés tud leni!
      Sok sikert kívánok mindenkinek aki bele fog bármilyen jelegű felújításba projektbe!

      Mint meg annyiszor megint csak elnézést,hogy ilyen hosszúra nyúlt,de szerintem ez is a bemutatkozás része lenne hogy a másikat jobban meg ismerjük és megértsük!

      Üdv:
      Horusz22
      sepy, CZsolti és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Azokhoz annyi közöm volt hogy a nagybátyáméknak illetve az Ő barátaiknak voltak ilyen motorjaik és már akkor is csodáltam őket!Rengeteget szerelgették,javítgatták,csinosítgatták!Közbe tombolt a rock zene!Imádtam!Úgy éreztem ez a szabadság!Ez kell nekem!
        ...EDDA-P MOBIL ......stb cocakóla , traubi ---SPORT cigi ---bozontos csajok---húúúúúú

        oszt ,ne legyek kemény ?
        sepy és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #19

          Komment


            #20
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ...EDDA-P MOBIL ...stb cocakóla , traubi ---SPORT cigi ---bozontos csajok---húúúúúú
            Az utcánkban lakott pár nagyobb srác. Mindnek P 20-21 es volt kispécicve. Én majdnem becsináltam mikor odarántottak neki, és pakolták a sebességeket. Az egyik sráccal ( sráccal ? 55 éves ) Patkány volt a beceneve, még mostanság is találkozok a miskolci börzén.
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ...EDDA
            Én EDDA MŰVEKEN nőttem fel. Tiniként bekérezkedtünk a Zsöciék Béla utcai próbateremébe, és elolvadtunk hogy halhattuk az addig senki által nem hallott slágerek születését. Az EDDA MŰVEK 84 ben feloszlott. Akkor vele együtt egy világ omlott össze bennünk. Aztán lett másik EDDA, de az csak EDDA ! A MŰVEK eltűntek a csodával együtt.

            Komment


              #21
              Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              egy P21-ese volt annak a benzin tankját át alakította hosszított csepp alakúra!
              Valahogy úgy kell elképzelni,hogy fogta az eredetit és ketté vágta majd még egy másikat és össze illesztette!
              Valahol már kibeszéltük a "miértet". Mert akkor mindenki choppert akart csinálni abból, amije volt. Így próbáltuk követni a nyugatot. A P21 meg akkor is kuriózumnak, afféle szent dolognak számított. Tudtuk, hogy már nem gyártják, hogy majdnem japán és az volt a GÉP, amit motoros körben senki sem szólt le. (A JAWA-s és az MZ-s szapulta egymást rendesen.)

              Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              vett vagy szerzett egy böszme nagy Junakot,legalább is gyerek szemmel az volt!
              Nem csak gyerekszemmel volt az. Én 18 voltam, mikor a haverom - szintén chopperrá faragott - Junakjára ültem. Valóban feledhetetlen élmény. Csak egy kis kört mentem azzal a nehéz döggel. Rázott, gázadáskor harapott én meg az akkori 60 kilómmal nem voltam elég neki. Nem én motoroztam, hanem ő "zsoltizott". Vissza is adtam gyorsan a gazdájának. Azért ma jobban megülném.
              sepy és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Valahol már kibeszéltük a „miértet”. Mert akkor mindenki choppert akart csinálni abból, amije volt. Így próbáltuk követni a nyugatot. A P21 meg akkor is kuriózumnak, afféle szent dolognak számított. Tudtuk, hogy már nem gyártják, hogy majdnem japán és az volt a GÉP, amit motoros körben senki sem szólt le. (A JAWA-s és az MZ-s szapulta egymást rendesen.)
                Igen ezzel már én is tisztába vagyok!olvastam is azt a részt,de igazából Ő csak a tankot alakította át és nem az egész motort!Őszeségébe nagyon jól nézet ki!Annyira azért nem volt chopper hatása de még is más volt mint a többi!

                Komment


                  #23
                  Sziasztok!

                  Itt teszem fel idétlen kérdésemet és nézetek el tudatlanságom!
                  Mi a különbség egy T5 és T8 között és miért különlegesebb mint mondjuk a P10 vagy a P20!
                  Vagy a kettő ugyan az csak köznyelve terjedt P-vel?És most sokan nevetnek rajta hogy még ezt sem tudja!
                  Inkább ide teszem fel a kérdésemet nem szeretném mások topikját Offolni!

                  Üdv:
                  Horusz22

                  Komment


                    #24
                    Horusz22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Mi a különbség egy T5 és T8 között és miért különlegesebb mint mondjuk a P10 vagy a P20!
                    Vagy a kettő ugyan az csak köznyelve terjedt P-vel?
                    Bár egyszerű választ lehetne adni pár mondatban, a T5 és T8 abban különbözik hogy.... és másabb mint a P10 főleg mint a P20, de javaslom, hogy a "piros könyv" és a "szentegyula" jelzésű bibliák első pár oldalát elolvasod, akkor ott autentikus felvilágosítást kapsz!

                    letöltések menüpont alatt keress!!

                    volt egy hsz, ahol én is megkaptam a magam felvilágítását a T1-2-3-4 nevű tipusokról, (ezt valóban csak a szűk szakmai kör ismeri) de "T.I.T." szinten elég jók a nevezett könyvek!
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Kedves Tuzi! Egy ilyen Ladát melybe ez a motor bömböl szívesen hajtanák de ha még választani lehetne ragaszkodnák a klasszikus hátsó kerekeshez. Igaz ilyenkor télen avval úgy közlekedtem,hogy a csomagtartó aljában volt egy zsák /50kg./ bedöglött cement. Nem azért mert az nem "kötekszik" hanem az nélkül sűrűn brodszájdolt. Aszamara már egy fokkal korszerűbb és én úgy gondolom elsőkerekes hajtás miatt jobb is. Üdv. Hurusz 22 a fórumon Sepy.




                      ÉN a klasszikusokat kedvelem és úgy kezdeném ,hogy OMEGA ,Beatles ..... és a többiek melyek meghatározói ennek a kornak. Nem sértésnek szántam a felsorolás kezdetét de ez még az én rossz kasznis fülemnek is "zene".

                      Komment


                        #26
                        TLF65!
                        Köszönöm a válaszod minden féle képen utána nézek!

                        Sepy!
                        Ez is klaszik csak tuningolva van és ha jól látom akkor egy dupla karbi van rajta csak nem tudom milyen és mekkora!Annyira azért nem vágom ezt a témát sem!
                        Én annak idején a 120 Skobába előre raktam be 40kg súlyt mert nem éreztem az elejét!

                        Üdv:
                        Horusz22

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X