Szervusztok!
Sütiati vagyok. 37 éves. Feleségemmel együtt három szép gyermeket nevelünk.
Jómagam tizen pár éves koromban fertőződtem meg a Pannónia szeretetével. Akkoriban egy apáról fiúra szállt TLF nyergében motoroztam sokat. A technika iránt mindíg fogékony voltam. Előbb gépjárműszerelői technikusi , majd ezt követően gépészmérnöki végzettséget szereztem. A géppark ez idő tájt indult fejlődésnek. Előbb egy P20 71. 6 havi, majd egy P21 74. 10. havi, később P20 69. 9 havi, legvégül P21 Lux tulajdonosa lettem. A motorok szakszerű újjáépítéséhez elengedhetetlen egy jó felújító, vagy saját szerszámgép. E célból vettem 2004 körül egy esztergagépet. Saját motorjaim gépmunkája mellett mások számára is elkezdetem forgácsolni, különböző a piacról nehezen beszerezhető alkatrészeket előállítani, újragyártani. A géppark további fejlesztésével mára teljeskörű motorfelújítást tudok végezni. Pl.: Kikopott csapágyhelyek javítása, motorblokkok vonalba fúrása, hengerfejek betétezése korszerű égéstérrel, csapágyfedelek gyártása és még sorolhatnám.
Az évek során megszerzett szakmai tapasztalatommal szívesen segítem a hozzám forduló Pannóniásokat iparunk e legendájának utókor számára történő megőrzéséért.
Sütiati vagyok. 37 éves. Feleségemmel együtt három szép gyermeket nevelünk.
Jómagam tizen pár éves koromban fertőződtem meg a Pannónia szeretetével. Akkoriban egy apáról fiúra szállt TLF nyergében motoroztam sokat. A technika iránt mindíg fogékony voltam. Előbb gépjárműszerelői technikusi , majd ezt követően gépészmérnöki végzettséget szereztem. A géppark ez idő tájt indult fejlődésnek. Előbb egy P20 71. 6 havi, majd egy P21 74. 10. havi, később P20 69. 9 havi, legvégül P21 Lux tulajdonosa lettem. A motorok szakszerű újjáépítéséhez elengedhetetlen egy jó felújító, vagy saját szerszámgép. E célból vettem 2004 körül egy esztergagépet. Saját motorjaim gépmunkája mellett mások számára is elkezdetem forgácsolni, különböző a piacról nehezen beszerezhető alkatrészeket előállítani, újragyártani. A géppark további fejlesztésével mára teljeskörű motorfelújítást tudok végezni. Pl.: Kikopott csapágyhelyek javítása, motorblokkok vonalba fúrása, hengerfejek betétezése korszerű égéstérrel, csapágyfedelek gyártása és még sorolhatnám.
Az évek során megszerzett szakmai tapasztalatommal szívesen segítem a hozzám forduló Pannóniásokat iparunk e legendájának utókor számára történő megőrzéséért.
Komment