Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Az újonc Sztovacsekről

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az újonc Sztovacsekről

    Üdv mindenkinek!
    Főiskolás hallgató vagyok Egerben. Nem rég vettem egy MZ ES 150/1-es gépsast ami sötétkék színű. Már átírattam a nevemre de még nincs rajta műszaki. Szeretném rendbe vágni, csinálni belőle egy szép megbízható társat amivel túrázgathatok néha. Első MOTOROM előtte volt egy piaggio robogóm. Az mz es-t már régóta kinéztem, annyira csúnya, hogy már szép! Ilyen volt nagyapámnak is. Remélem nyáron már azzal hasítok az aszfalton.
    Gondoltam itt sok segítséget találok a felújításhoz, tapasztalatokat a motorral kapcsolatban esetleg én is megosztok néhányat.
    Szeretem a motorokat, az autókat. Van egy 23 éves Maruti 800-asom, azt szoktam szerelgetni. Méhészkedek, gyűjtöm az elektroncsöves rádiókat.

    #2
    Helló Sztrovacsek!

    Örömmel olvastam bemutatkozó írásodat. A nicked alapján úgy látom, hogy nemcsak a gépek és a régi technika iránt vagy fogékony, hanem Rejtő Jenő könyvei iránt is. Ilyen nevet csak az választ magának, aki olvasta Piszkos Fred történeteit. (Ezer bocs, ha véletlenül ez nem nicknév, hanem rendes vezetéknév.)

    Nekem az MZ ES gépekről valahogy mindig a kényelem jut eszembe (lábszárvédő burkolat, lengőkaros elsőkerék felfüggesztés). Sok sikert hozzá. Márkatársat találsz itt bőven és sorstárs is akad.

    Jó fórumozást. Üdvözlettel: CZsolti
    Sztrovacsek kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Igen, szeretem a Rejtő könyveket, általában nem tudják honnan van a nincknevem a vezetéknevem még ennél is cifrább
      Eddig még csak a városban járkáltam vele tényleg kényelmes, majd hosszú távon leszek kíváncsi rá. Köszönök mindent.

      Komment


        #4
        Igazán nincs mit! Őszintén szólva Wágner úrról sem derült ki, hogy miért is hívja így a barátait.

        Komment


          #5
          Ja igen,az a svájci bankár?