Tamás vagyok, hobbista "vér" Skodás autószerelő. Van egy 1967es Skoda 1000mb-m a mi a nagyszüleim autója volt 2002 decemberéig. Pár év teljes szétrohasztás után nekiestem, és 2009 tavaszára teljesen gyári állapotában találta magát. Nincs forgalomba helyezve, évente 1-2 alakalommal megyünk vele, bár ez egyre nehezebb a hazai szabályok miatt. Jelenleg garázsban felbakolva sorsát várja.
Másik autóm, az egykori családi autónk (igen, én még autót nem vettem, csak megvárom míg kidobják), egy 1983as, már széles kasztnis Skoda 120L, ami mára már 136os szintre lépett. Mikor megörököltem, borzasztó állapotban volt. Teljes felújítás kellett a sikeres műszaki vizsgához. Mikor ez megvolt, az elme elborult....Pénzt nem sajnálva igazi utcai verseny autó lett (bár kész sosem lesz), teljesen gyári kinézettel. Tavasztól őszig Őt hajtom, teljes megelégedettséggel.
Szakmám miatt az olaj a véremben van, bár nagyon bánom, hogy nem születtem 40évvel korábban. Nagy álmom egy olyan műhely, ahol csak a 20-30 éves autókat tudom javítani napi szinten.
Hát ez volnék én....most Ti jöttök.
Másik autóm, az egykori családi autónk (igen, én még autót nem vettem, csak megvárom míg kidobják), egy 1983as, már széles kasztnis Skoda 120L, ami mára már 136os szintre lépett. Mikor megörököltem, borzasztó állapotban volt. Teljes felújítás kellett a sikeres műszaki vizsgához. Mikor ez megvolt, az elme elborult....Pénzt nem sajnálva igazi utcai verseny autó lett (bár kész sosem lesz), teljesen gyári kinézettel. Tavasztól őszig Őt hajtom, teljes megelégedettséggel.
Szakmám miatt az olaj a véremben van, bár nagyon bánom, hogy nem születtem 40évvel korábban. Nagy álmom egy olyan műhely, ahol csak a 20-30 éves autókat tudom javítani napi szinten.
Hát ez volnék én....most Ti jöttök.
Komment