Sziasziok! Gyöngyösi Norbert vagyok. Igazából ezelőtt nem gondoltam volna, hogy valaha is Trabanttal fogok versenyezni, de valamiért szerencsére így alakult. Nagyon megtetszett ez az autó, mert egyre kevesebb igényes autó van már, és egyre kevesebben állnak neki építeni. Bár az én kocsim versenyautó, szeretném, hogy egyben megmaradjon Trabant is, ezért nem lesz tárcsafék, hayabusa motor, meg stb... Leginkább Trabant szerelési könyvekre, tanácsokra lenne szükségem, mivel hamarosan kezdjük a 2. autó építését, amit szeretnék szintén hasonló állapotúra csinálni, mint a mostani.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Szlalom-Trabi
Collapse
X
-
Üdv Norbert! Gratulálok az autódhoz. Jómagamnak is van egy Trabantom és amúgy is a kelet német 2 üteműek a gyengéim. Régebben versenyeztem is Rallyban és Autocrosban is. Elég sok versenyautót építettem, van fogalmam mennyi munka,idő és pénz mire elkészül. Minden tiszteletem azelőtt aki ezt végigviszi. Én már kinőttem a versenyzésből, a magam részéről nekem az az értékmérője egy autónak vagy motornak hogy mennyire eredeti. De azért egy szépen megépített versenyautó elég sokmindenkinek megdobogtatja a szívét. Ja és egy személyes tapasztalat ha nem bánod: Ha ütőképes versenyautót akarsz építeni bizony komolyan bele kell nyúlni a lelkébe a gépnek. Pl a dobféket el kell felejteni, mert az ellenfél a féktávokon kőkemény tizedeket oszt le. Kívánom hogy sok örömöd leld a gépben és ha valami kérdés merül fel hát ki vele!norbRT kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésedobféket el kell felejteni, mert az ellenfél a féktávokon kőkemény tizedeket oszt le
Azt is megnézném mi van a motorháztető alatt, mert ekkora tappancsokhoz kakaó is kell. ( Nem lenne jobb a nyomtáv szélesítés )
- 5 likes
Komment
-
Sziasztok!
Először is köszönöm az elismerő szavakat, tetszik ez a társaság, a ti autóitok is nagyon szépek! A fék dolgot még meggondolom, eddig használt "utcai" gumikkal mentem, balláb fékkel jól be tudtam tenni minden kanyarba. Idén már új jobb minőségű gumijaim lesznek, meglátjuk milyen lesz azzal, meg persze majd az ellenfelek mit mennek . A jelenlegi motor négy felömlős, hf-ből leszedve, eltolt vezérlés, állítható rezonátor, egyedi leömlő átfúvókázott karbi. A másik három felömlős, nem rég lett kész, nem tudom mit tud, csak be lett indítva, egy másik autóba lett berakva. Váltó gyári, egyenes fogazásút szeretnék, de nem tudom, mennyivel lesz jobb, érdemes-e vele foglalkozni... valaki esetleg nem tud róla valamit Kinek van ilyen, ki, hol mennyiért csinálna?
Ja a Transporter sajnos nem az enyém
Komment
-
norbRT eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVáltó gyári, egyenes fogazásút szeretnék,
- 2 likes
Komment
-
norbRT eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJa a Transporter sajnos nem az enyémOdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szerintem a busz , egy ici pici trbihoz csinált 150 kg öns. spéci utánfutó az ideális. A bisz zárható,lakható ,másra is jó---ill. szépen "gyári" verseny- műhely autóvá dekorálható
---de tudok egy első szériás autómentőt (régi műszerfal, fém lökhárító ...stb ) egy időben eladó volt, aztán nem -most nem tudom mi a szitu ?Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 márc. 29, 09:06.
- 1 like
Komment
-
norbRT eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég azt is olvastam, hogy mivel a fogak egyenesen vannak, kisebb a súrlódás, és az ellenállás, ezért nincs annyi veszteség..
A ferdefogazásnál - mivel oldalirányú erők is vannak - mindig merevebb csapágyazást kell készíteni. Tehát egy ilyen hajtómű eleve többet bír.
Persze ez egyszerű elmélet, ami azonban a gyakorlatban is bizonyít nap mint nap. De ha az általános tapasztalat a 600-as váltó mellett teszi le a voksot, akkor én ezt készséggel elfogadom.
Komment
-
Üdv norbRT!
Egy itteni cimborámnak van Trabihoz való 5 sebességes tolós váltója rövid áttétellel. Olyat megy vele a papírsárkány hogy majd kiszakad az ülés a helyéről. Egy időben el akarta adni, de annyit amennyiben volt neki nem adtak érte úgyhogy megmaradt neki. Amúgy teljesen egyedi az egész, minden úgy lett csinálva benne. Vérprofi a cucc.
Nekem nagyon tetszett az autó vele. Sokkal-sokkal jobb vele. Nem kell kuplungolni, a másodperc tört része alatt tudsz váltani, picit ejt a fordulatból, egyszóval Qrva jó!
Az egyedüli és legfontosabb kérdés hogy vajon megéri-e ez azt a pénzt amennyiért adják.
Komment
Komment