Sziasztok!
Évek óta van egy 1988-as ETZ 250-esem, melyet miután gyári állapotra visszaállítottam, kicsit praktikusabbá tettem. Először az összes izzót egyedi tervezésű LED-esre kicseréltem, kapott előre LED-es helyzetjelzőt (angel eye jelleg), továbbá a jobb látási viszonyok miatt bi-xenon van a fényszóróban. Indexrelé, töltésszabályozó, újrakábelezés; minden cserélve lett, így a megbízhatósága nagyságrendekkel nőtt. Már Hall-os gyújtással vettem, de most készül hozzá az előgyújtás szabályozós CDI-s, plusz tervben van egy digitális fedélzeti számítógép. Érdekes koncepció egy veterán motoron a sok extra: menet közben mindenki valami keleti motorra gondol, ha látja a fényeit, csak mikor közelebb érek és kékes füstöt hagyok magam mögött, akkor szoktak nagyot nézni.
Mivel sokat túrázom, készült hozzá egyedi tervezésű ülés, mely szélesebb és kényelmesebb, mint a gyári, valamint a hátsó ülőfelület magasított. Ha belevesszük a hátsó dobozt, a két oldalsó dobozt plusz a tanktáskát, több mint 200l pakolófelületem van, de még sátrat és hálózsákot lehet rögzíteni az oldalsó dobozokra.
Miért nem valami más? Amíg 4l-t fogyaszt százon és a 110km/h utazótempó, meg amíg az út szélén is meg tudom javítani, nem kell más. Szívemhez nőtt (és a pénztárcámhoz)
Azonban az igazi ok, amiért beléptem ebbe a fórumba az az, hogy vettem egy 71-es Schwalbit (KR51), melyet elkezdtem felújítani. Szegény elég rossz állapotban van, nem bántak vele jól, sok a "sufni-tuning", így az oldalon található anyagok elengedhetetlenek a felújításhoz, valamint a gyári állapot visszaállításához. Persze ez a motor nem lesz olyan, mint az MZ-m; max egy elektronikus gyújtást kap... :P
Jelenleg dirib-darabokra fekszik a garázsban, várja a váz újrafestését, valamint hogy összerakjam a blokkot. Utána megy szépen a fényezőhöz: az alapszín fehér lesz, fehér egyedi üléssel. Lesz sok alkatrész krómozva, de az még egy kis idő! Végezetül újrakábelezés, új kipufogó, új gumik, élekre szilikon kéder, talán még egy szebb doboz is befigyel háttámlával a svábli fenekére!
Évek óta van egy 1988-as ETZ 250-esem, melyet miután gyári állapotra visszaállítottam, kicsit praktikusabbá tettem. Először az összes izzót egyedi tervezésű LED-esre kicseréltem, kapott előre LED-es helyzetjelzőt (angel eye jelleg), továbbá a jobb látási viszonyok miatt bi-xenon van a fényszóróban. Indexrelé, töltésszabályozó, újrakábelezés; minden cserélve lett, így a megbízhatósága nagyságrendekkel nőtt. Már Hall-os gyújtással vettem, de most készül hozzá az előgyújtás szabályozós CDI-s, plusz tervben van egy digitális fedélzeti számítógép. Érdekes koncepció egy veterán motoron a sok extra: menet közben mindenki valami keleti motorra gondol, ha látja a fényeit, csak mikor közelebb érek és kékes füstöt hagyok magam mögött, akkor szoktak nagyot nézni.
Mivel sokat túrázom, készült hozzá egyedi tervezésű ülés, mely szélesebb és kényelmesebb, mint a gyári, valamint a hátsó ülőfelület magasított. Ha belevesszük a hátsó dobozt, a két oldalsó dobozt plusz a tanktáskát, több mint 200l pakolófelületem van, de még sátrat és hálózsákot lehet rögzíteni az oldalsó dobozokra.
Miért nem valami más? Amíg 4l-t fogyaszt százon és a 110km/h utazótempó, meg amíg az út szélén is meg tudom javítani, nem kell más. Szívemhez nőtt (és a pénztárcámhoz)
Azonban az igazi ok, amiért beléptem ebbe a fórumba az az, hogy vettem egy 71-es Schwalbit (KR51), melyet elkezdtem felújítani. Szegény elég rossz állapotban van, nem bántak vele jól, sok a "sufni-tuning", így az oldalon található anyagok elengedhetetlenek a felújításhoz, valamint a gyári állapot visszaállításához. Persze ez a motor nem lesz olyan, mint az MZ-m; max egy elektronikus gyújtást kap... :P
Jelenleg dirib-darabokra fekszik a garázsban, várja a váz újrafestését, valamint hogy összerakjam a blokkot. Utána megy szépen a fényezőhöz: az alapszín fehér lesz, fehér egyedi üléssel. Lesz sok alkatrész krómozva, de az még egy kis idő! Végezetül újrakábelezés, új kipufogó, új gumik, élekre szilikon kéder, talán még egy szebb doboz is befigyel háttámlával a svábli fenekére!
Komment