Nagy tisztelettel köszöntök mindenkit!
Tamás vagyok jobb híján, Pécsről.Nem olyan régen hozzájutottam egy kawasaki kz 400 k ltd II. típusú első és egyetlen szériás soros 4 hengeres mocihoz. Kapcsolatuk szépen indult de rá kellett jönnöm, a kicsikére eléggé sok energiát kell fordítanom. 1981-es kiadású, 86-ban helyezték forgalomba hazánkban, előzményt nem tudok róla de mikor a kawasaki-nak írtam egy emailt, amiben a gépegység paramétereiről érdeklődtem a válasz röviden és tömören annyi volt, hogy ha tudok küldjek a motorról adatokat szívesen vennék. Annyit sikerült azóta megtudnom, hogy néhány 100, esetleg ezer készült belőle kísérletként, mivel a 400ccm kicsinek minősült 4 hengerre, ezért néhány hónap után már 550 ccm-ként futott illetve 750ccm-ként, a váz és egyéb elemek maradtak a 400 ltd elemei de nagyobb motort kapott. A feltűnő külömbség minden egyébbel szemben hogy cruiser típusú ha jól tudom, 770mm a villaszár hossza, és elől hátul tárcsafékkel szerelt. A lényeg hogy beleszerettem és feltett szándékom lett, hogy teljesen felújítom. A motort már szépen rendbe tetettem, 280 ezer pénzekért de szinte új. Ezeknél a belpiacos kisszériás csajoknál a ráncfelvarrás igen lassú és nehézkes, gondolom ezt mindenki észrevette. Ami viszont derékba törte kettőnk szárnyalását, az a krómozás és a külcsíny. SEGÍTSÉÉÉÉG ez borzalom ebben az országban. Teszek fel képeket és kérek szépen minden érdeklődőt, mondja el a véleményét, mit-hogyan kellene, mit javasol. a képek az előző gazdi kezét illetve annak hiányát mutatják. Nem akarom feladni, tehát szívesen fogadok minden hozzászólást észrevételt.
Sokat segített a motorikus felújításban Pécsett a YAKOMOTO szervíz Kovács Szilveszter védnöksége alatt, aki még egy eredeti gyári könyvre is szert tett de abban csak és kizárólag cikkszámok találhatók az alkatrészekhez, adatok méretek nem. Hehe így aztán könnyű rendelni bármit. Szóval ne fojtsa magába senki.
Előre is nagy, tisztelettel teli köszönet a segítségért
Tamás
Tamás vagyok jobb híján, Pécsről.Nem olyan régen hozzájutottam egy kawasaki kz 400 k ltd II. típusú első és egyetlen szériás soros 4 hengeres mocihoz. Kapcsolatuk szépen indult de rá kellett jönnöm, a kicsikére eléggé sok energiát kell fordítanom. 1981-es kiadású, 86-ban helyezték forgalomba hazánkban, előzményt nem tudok róla de mikor a kawasaki-nak írtam egy emailt, amiben a gépegység paramétereiről érdeklődtem a válasz röviden és tömören annyi volt, hogy ha tudok küldjek a motorról adatokat szívesen vennék. Annyit sikerült azóta megtudnom, hogy néhány 100, esetleg ezer készült belőle kísérletként, mivel a 400ccm kicsinek minősült 4 hengerre, ezért néhány hónap után már 550 ccm-ként futott illetve 750ccm-ként, a váz és egyéb elemek maradtak a 400 ltd elemei de nagyobb motort kapott. A feltűnő külömbség minden egyébbel szemben hogy cruiser típusú ha jól tudom, 770mm a villaszár hossza, és elől hátul tárcsafékkel szerelt. A lényeg hogy beleszerettem és feltett szándékom lett, hogy teljesen felújítom. A motort már szépen rendbe tetettem, 280 ezer pénzekért de szinte új. Ezeknél a belpiacos kisszériás csajoknál a ráncfelvarrás igen lassú és nehézkes, gondolom ezt mindenki észrevette. Ami viszont derékba törte kettőnk szárnyalását, az a krómozás és a külcsíny. SEGÍTSÉÉÉÉG ez borzalom ebben az országban. Teszek fel képeket és kérek szépen minden érdeklődőt, mondja el a véleményét, mit-hogyan kellene, mit javasol. a képek az előző gazdi kezét illetve annak hiányát mutatják. Nem akarom feladni, tehát szívesen fogadok minden hozzászólást észrevételt.
Sokat segített a motorikus felújításban Pécsett a YAKOMOTO szervíz Kovács Szilveszter védnöksége alatt, aki még egy eredeti gyári könyvre is szert tett de abban csak és kizárólag cikkszámok találhatók az alkatrészekhez, adatok méretek nem. Hehe így aztán könnyű rendelni bármit. Szóval ne fojtsa magába senki.
Előre is nagy, tisztelettel teli köszönet a segítségért
Tamás
Komment