Sziasztok!
Ladányi János vagyok, 43 éves, Cegléden élek.
A benzingőzt korán sikerült belélegeznem, mert egy olyan környezetben sikerült gyermekéveimet eltölteni, ahol mindenki motorozott. Édesapám, talán mert ő is motorozott nem tiltott ettől a szenvedélytől, így 14-éves koromban megkaptam életem első motorját egy S51-es Simsont. Imádtam. Piros B-és volt a drága. Kinyitottuk a hengert, beletettük a 4. sebességet így ment kb.80-at.
Ezt használtam vagy 5 évig, azután jött az autózás korszaka, de közben mindig nézegettem a motorokat is.
1999-ben jött el az idő, amikor újra motor került a birtokomba.
Ez egy 83-as évjáratú Honda CB 400N volt. Akkor a chopperek tetszettek, így nekiláttam az átalakításnak.
Így sikerült: Totalbike - Technika - Barkasz transzformátor
(Akartam linkként betenni, de mivel még nem volt legalább 5 hozzászólásom, így nem engedte a rendszer. Elég hülye szabály.)
2004 tavaszán egy Honda VT 750 majd ősszel egy Yamaha R6 került a birtokomba. Igazából kerestem azt a stílust, ami megfelel az egyéniségemnek. A chopper lassú volt, mindig megkaptam a haveroktól, hogy elb...om az időt ahelyett, hogy motoroznék. Ezért vettem az R6-ot. Szép volt, jó volt, gyors volt. Túl gyors.
Én sem tartottam normálisnak azt a tempót, amivel közlekedtünk, de ki tudta volna megállni, hogy húzza neki, ha rajta ül.
2006-ban találtam meg azt a motort, ami azóta is megvan és meg is marad. Ez egy 2004-es évjáratú Yamaha XJR 1300-as. Mivel naked bike, ezért legalább van egy korlát, a menetszél, ami megállítja a féktelen száguldást.
Az évek folyamán mindig tetszettek a régi motorok is. Próbáltam Jawat, Junakot de az alkatrészellátás és a papírok hiánya miatti forgalombahelyezhetetlenség miatt a Pannoniák felé fordultam.
2013 január 2-án sikerült találnom egy T1-est, ami a képeim között látható.
Ladányi János vagyok, 43 éves, Cegléden élek.
A benzingőzt korán sikerült belélegeznem, mert egy olyan környezetben sikerült gyermekéveimet eltölteni, ahol mindenki motorozott. Édesapám, talán mert ő is motorozott nem tiltott ettől a szenvedélytől, így 14-éves koromban megkaptam életem első motorját egy S51-es Simsont. Imádtam. Piros B-és volt a drága. Kinyitottuk a hengert, beletettük a 4. sebességet így ment kb.80-at.
Ezt használtam vagy 5 évig, azután jött az autózás korszaka, de közben mindig nézegettem a motorokat is.
1999-ben jött el az idő, amikor újra motor került a birtokomba.
Ez egy 83-as évjáratú Honda CB 400N volt. Akkor a chopperek tetszettek, így nekiláttam az átalakításnak.
Így sikerült: Totalbike - Technika - Barkasz transzformátor
(Akartam linkként betenni, de mivel még nem volt legalább 5 hozzászólásom, így nem engedte a rendszer. Elég hülye szabály.)
2004 tavaszán egy Honda VT 750 majd ősszel egy Yamaha R6 került a birtokomba. Igazából kerestem azt a stílust, ami megfelel az egyéniségemnek. A chopper lassú volt, mindig megkaptam a haveroktól, hogy elb...om az időt ahelyett, hogy motoroznék. Ezért vettem az R6-ot. Szép volt, jó volt, gyors volt. Túl gyors.
Én sem tartottam normálisnak azt a tempót, amivel közlekedtünk, de ki tudta volna megállni, hogy húzza neki, ha rajta ül.
2006-ban találtam meg azt a motort, ami azóta is megvan és meg is marad. Ez egy 2004-es évjáratú Yamaha XJR 1300-as. Mivel naked bike, ezért legalább van egy korlát, a menetszél, ami megállítja a féktelen száguldást.
Az évek folyamán mindig tetszettek a régi motorok is. Próbáltam Jawat, Junakot de az alkatrészellátás és a papírok hiánya miatti forgalombahelyezhetetlenség miatt a Pannoniák felé fordultam.
2013 január 2-án sikerült találnom egy T1-est, ami a képeim között látható.
Komment