ha valakinek nem fontos az ereÄÂetisé, dobja el a jijov porlasztót és vegyen delortot
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
babetta porlaszto
Collapse
X
-
Azt hiszem a benzinszint miatt szidja mindenki a Jikovot. Ha magas , túlfolyik ha kicsit alacsony, nem megy. Eleinte szívtam én is mert nem volt meg az úszó zárt állapotához tartozó méret. Aztán megtaláltam a jawamoped.com-on
Azóta pofon egyszerű
- 2 likes
Komment
-
Így van. Nem kell szidni, csak egyszer kell eltalálni a megfelelő beállításokat, utána semmi gond nem lesz vele! A fiam babettája gyönyörűen ketyeg vele. Erre a mostani hétvégén is rácsodálkoztam, már sokadjára. Fiam beindította, majd percekig még babrált valami mással (én meg az MZ-vel), de addig a motor ott tik-takkolt, esze ágában sem volt leállni, szaggatni, kihagyni, bedúsulni, füstölni, vagy bármi hasonlót művelni!
Komment
-
gyapjas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseha valakinek nem fontos az ereÄÂetisé, dobja el a jijov porlasztót és vegyen delortot
Unatkozik ? Vegyen mosómedvét ! Pepin anekdotája a Sörgyári capriccioból - YouTube
Komment
-
Egy rövid kis történet, miért is mondják azt sokan, hogy a Jikovot el kell dobni ha nem akarsz szenvedni:
Az unokatestvérem Babettáját szeretném befejezni, új festés, bowdenek, ülés, szóval teljes felújítás. Amióta fent van a tank és a csap is próbálom indítani, de sehogy sem ment. A blokk ami volt hozzá elvileg felújított, azt nem bántottam. A szikra kicsinek tűnt, ezért a működő Babettámról darabonként kicseréltem minden gyújtás alkatrészt, de semmi sem változott. Néha elindult, de inkább nem. Nem ment légszűrővel, és nélküle sem. A hétvégén elhoztam a porlasztóját rátettem a sajátomra. Elsőre indult, majd 2-3 fordulat után megállt. Rá rúgásnál ugyanez. Pedáloztam vele körbe az udvarban akkor ment, de a gázt nem szerette. Szívatóval és anélkül is próbáltam. A síber tűt teljesen felemeltem, alapból felülről a második fokozatban volt. Kicsivel több gázt bírt el így. Szétszedtem a porlasztót, amit már egyszer kitakarítottam régebben. Tiszta volt, a benzinszintet feljebb állítottam, mert nem érte még el a tömítés peremét. Ez sem segített. Újra szétszedtem, elkezdtem nézegetni. Feltűnt, hogy a fúvókákkal együtt a keverőcső is fényes, utángyártott lehet. Kivéve összehasonlítottam a sajátoméval ami még gyári.
Volt egy kis eltérés, A bal oldali az új hosszabb annyival, amennyivel magasabb a gallérja a gyárinál. Minimálisan a levegő furatai is lejjebb esnek beszerelt állapotában, így az nem tud rendesen áramlani. Hamar kicseréltem egy jóra a tartalék porlasztómból, mert már az egész délutánom elment a porlasztó többszöri fel és leszerelésével. De meglett az eredménye. Pöccre indult a motor, a 9 mm-es torkú karbival babettához képest jól gyorsult a gép. Nekem 12-es van fent. Talán a végsebessége kevesebb így, azt még nem tudtam kipróbálni. A benzinszintet nem akartam újra állítani, mert nem csöpögött a keverék, szóval nem ronthattam a helyzeten. Ha majd sietni kell a boltba vagy a telekre, nem fog elfogyni a nafta nyélgáznál.
Szóval aki Jikov porlasztóval küzd, próbálja inkább gyári alkatrészekkel. Az úszó és a keverőcső nem sokat ér. Igaz, hogy nem most újították fel a blokkot, talán azóta más keverőcsövet árulnak a boltokban, ha van rá lehetőség hasonlítsa össze mindenki egy gyárival, sok szívástól kímélheti meg magát.
Ilyen izgalmak után az ünnepekig levezetésképpen jöhet a P10 blokkgenerál. Hétfőn elkészült a főtengely felújítás és a hengerfúrás. Talán az simább ügy lesz.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 dec. 08, 21:35.
- 6 likes
Komment
Komment