Az oldal noszogat hogy mutatkozzak be így megteszem
Szolnokhoz 20km-re lakom egy faluban
A motoros életem úgy kezdődött hogy valamikor 2000-es évek elején 5000 huf adóság fejében kaptunk egy mustangot, amit sajnos egy kis ponyva darabbal letakarva tároltunk a szabad ég alatt. (sajnos be is állt a dugó)
Ezt a mocit ha jól emlékszem 2009 nyarán vettem elő hogy tanulgassak rajta szerelni, nameg nem ártott mert akkor voltam épp autóreszelő tanonc. Így nyarán rendbeszedtem. Nem volt az igazi mert beindult meg ment is de nem volt az igazi. Ezért még akkor ősszel vettem hozzá egy donort, (5000 huf) de blokk csere után is problémázott. Így egyértelműen traffóra gondoltam(pedig kimérés alapján jót mutatott) (mert már más nem lehetett) és igazam is lett
Még sok szerelős történetem lenne de így kezdődött azért írtam le az előbb amit leírtam.
Ezután vettem még egy lemezvillás babettát is, és azt is rendbe szedtem 2010-ben
(A vicc az hogy amikor vizsgáztam autószerelőként pont azelőtti napokban szedtem szét a hengerjét és pont a vizsgán is a babetta alkatrészei megnevezése volt )
Ezek után már csak a donort kellett rendbe szedni és azt is fel javítgattam
Én olyan ember vagyok aki a gyári kiadású mocikat szereti így mikor felújítók akkor próbálok gyárira törekedni.
Ezek után pedig jött egy 3. mustang is kemény 2000 hufért a szomszéd utcából.
Hát nem kell mondanom hogy őt is működőképesre csináltam meg
Igaz ennek katasztrofális a blokkja belülről ezért "csak" összeraktam működőképesre és csak gyilkolásra használom (a másik kettőt jó állapotú ezért azokat sajnálom).
Ezután jött egy nagyobb szünet, ekkoriban végeztem el az autóelektronikai műszerész szakmát
Majd a babettát eladtam mert feleslegesnek éreztem 3 motor mellett
Idén 2013ban vettem még egy mustang donort de őneki is az állapota ramaty volt így szétbontottam és elraktam ínséges időkre alkatrésznek
De "fejlődtem" is. Mert ősszel vettem (nem régiben) egy honda cg 125ös mocit. Igaz még jogsi nincs rá de a B125/A1 es jogsi nem nagy kunszt .
Szeretek börzére járni és olcsón jó alkatrészeket lőni. Nem tudom hogy miért jó érzés de tény hogy jó érzés . Így már sok tartalék alkatrészem van a mustangjaimhoz, ami nem árt szoci gépekhez.
És miért kedveltem meg a mustang mocit?
Nekem tetszik külsőre, tényleg olcsó hozzá az alkatrész. Viszonylag jó menettulajdonsága (az 50es szocikhoz képest)
Tervezett motorom még:
Vagy egy jawa 20as vagy egy super m20, de a lényeg mustang blokkos legyen így az itthon lévő alkatrészeim jók lennének hozzá. De egy ideált sem vetnék meg,
És még egyszer szeretnék egy babettát mert egy pici tuning van a fejembe amit létre akarok hozni
(fojtás ki, sikoltatni a hengerfejet, mustang szívótorok (fojtatlan)+mustang karbi)
Szolnokhoz 20km-re lakom egy faluban
A motoros életem úgy kezdődött hogy valamikor 2000-es évek elején 5000 huf adóság fejében kaptunk egy mustangot, amit sajnos egy kis ponyva darabbal letakarva tároltunk a szabad ég alatt. (sajnos be is állt a dugó)
Ezt a mocit ha jól emlékszem 2009 nyarán vettem elő hogy tanulgassak rajta szerelni, nameg nem ártott mert akkor voltam épp autóreszelő tanonc. Így nyarán rendbeszedtem. Nem volt az igazi mert beindult meg ment is de nem volt az igazi. Ezért még akkor ősszel vettem hozzá egy donort, (5000 huf) de blokk csere után is problémázott. Így egyértelműen traffóra gondoltam(pedig kimérés alapján jót mutatott) (mert már más nem lehetett) és igazam is lett
Még sok szerelős történetem lenne de így kezdődött azért írtam le az előbb amit leírtam.
Ezután vettem még egy lemezvillás babettát is, és azt is rendbe szedtem 2010-ben
(A vicc az hogy amikor vizsgáztam autószerelőként pont azelőtti napokban szedtem szét a hengerjét és pont a vizsgán is a babetta alkatrészei megnevezése volt )
Ezek után már csak a donort kellett rendbe szedni és azt is fel javítgattam
Én olyan ember vagyok aki a gyári kiadású mocikat szereti így mikor felújítók akkor próbálok gyárira törekedni.
Ezek után pedig jött egy 3. mustang is kemény 2000 hufért a szomszéd utcából.
Hát nem kell mondanom hogy őt is működőképesre csináltam meg
Igaz ennek katasztrofális a blokkja belülről ezért "csak" összeraktam működőképesre és csak gyilkolásra használom (a másik kettőt jó állapotú ezért azokat sajnálom).
Ezután jött egy nagyobb szünet, ekkoriban végeztem el az autóelektronikai műszerész szakmát
Majd a babettát eladtam mert feleslegesnek éreztem 3 motor mellett
Idén 2013ban vettem még egy mustang donort de őneki is az állapota ramaty volt így szétbontottam és elraktam ínséges időkre alkatrésznek
De "fejlődtem" is. Mert ősszel vettem (nem régiben) egy honda cg 125ös mocit. Igaz még jogsi nincs rá de a B125/A1 es jogsi nem nagy kunszt .
Szeretek börzére járni és olcsón jó alkatrészeket lőni. Nem tudom hogy miért jó érzés de tény hogy jó érzés . Így már sok tartalék alkatrészem van a mustangjaimhoz, ami nem árt szoci gépekhez.
És miért kedveltem meg a mustang mocit?
Nekem tetszik külsőre, tényleg olcsó hozzá az alkatrész. Viszonylag jó menettulajdonsága (az 50es szocikhoz képest)
Tervezett motorom még:
Vagy egy jawa 20as vagy egy super m20, de a lényeg mustang blokkos legyen így az itthon lévő alkatrészeim jók lennének hozzá. De egy ideált sem vetnék meg,
És még egyszer szeretnék egy babettát mert egy pici tuning van a fejembe amit létre akarok hozni
(fojtás ki, sikoltatni a hengerfejet, mustang szívótorok (fojtatlan)+mustang karbi)
Komment