Közlemény

Collapse
No announcement yet.

motor javitás ladában

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    motor javitás ladában

    kérek olyan embereket akik már jártasa a lada motor javításában. van egy 1500 as lladat motrom amelyik füstöl már volt átszedve de tovább füstöl .

    #2
    Hy eddig pontosan mit csináltatok vele illetve milyen olajat használsz ?

    Komment


      #3
      Kedves Manfischer!

      Szedjétek át még egyszer,de most még jobban legyen átszedve!Nem is tudom,mit akartál mondani az átszedéssel,hogyan értelmezzük?

      Amennyiben érdemi választ szeretnél,írd meg részletesebben,a Lada motor problémáit,-pl. a füst színe,kéken füstöl,vagy feketén! A kék füst olajtól van,a fekete az el nem égett üzemanyagtól.Hány kilométert futott a motor,stb.Nagyon nehéz távdiagnózist adni egy ilyen szűkszavú kérdésre,mondhatnám lehetetlen.

      Üdvözlettel:Che
      zuzuj, sinter és sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Manfischer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        kérek olyan embereket akik már jártasa a lada motor javításában. van egy 1500 as lladat motrom amelyik füstöl már volt átszedve de tovább füstöl .
        Ebből élek -- de csak akkor keress ha egy teljes , mindenre kiterjedő komplett motorgenerált akarsz . De tudd hogy annyiért adnak már másik füstölőt --egyben !

        Komment


          #5
          na most leirok nektek minden részletesebben. ladám kékszinü füstöt adott aztán lett cserélve szelepszál szimering, gyürük és tettünk bele használt de jobb állapotban lévő szelepeket. Lementem vele kb 1500 km-t az egyik alkalommal eltört a vizpompám és lassan de valahogy hazamentem vele ez kb 20km aztán nem volt semmi baja az autónak azt hittem hogy fog füstölni netalán bekeményedett a szimering, de nem. jártam ezután még vele egy hónapot és aztán kezdett elfüstölni azaz kék fütött enged elég kegyetlenül és az olaj is fogy gondoltam már hogy eltörhetet a györü is, annak ellenére hogy uj. még nem szedtem szét ujból de most én akarok a a dolgok végére járni.
          Segitsetek ha tudtok nekem. köszönöm előre.
          üdv : Manfischer

          Komment


            #6
            Szervusz Manfischer!


            Az már egy kissé bővebb információ,amit leírtál,de még mindig nem teljes,-de majd csak csepegteted az adatokat.

            Javaslom,hogy először,mérj,vagy méress kompresszió végnyomást.A mért adatnak 10 felett kellene lenni minden hengernél.Valószínű mechanikus probléma van,vagy a dugattyúknál,illetve gyűrűknél,vagy a szelepeknél.Nem írtad meg,hogy hány Km.-er van a motorban?Lehet,hogy egy nagyon kopott motorról van szó,amin a gyűrűzés már nem tud segíteni,ha egy 0,12mm.-nél nagyobb, levállasodott hengerfuratról van szó,akkor már csak a hengerfúrógép tud segíteni.

            Megnéztem a profilod,amely igen szegényes,nem derül ki belőle,hogy mi a foglalkozásod,ami nem baj csak egy motorfelújításhoz szükséges némi szakmai gyakorlat.Természetesen kellő elszántsággal,a szakmai gyakorlat megszerezhető,de a "tandíjat" mindenki megfizeti,előbb,vagy utóbb.

            Üdvözlettel:Che
            matuka, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X