Sziasztok. Van egy angol kerekem , az a kérdésem, hogy lehet-e csepel sárvédőt csinálni vele?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
angol kerék
Collapse
X
-
hogy lehet-e csepel sárvédőt csinálni vele?
Láttam elismert autószerelőt,megmutatta az M.zároltból vásárolt E-400-asát és már a veterán autójába esztergált rajta kesztyűtartó gombot szép munka volt.
Viszont nem értettem miért van asztalka a norton előtt,azokat nem tekergetjük nehogy elromoljon!!
A gép ÚJ még nem láttam hasonlót,szinte hangtalan és a hántolás kopás-nélküli,úgy lehidaltam,hogy a nyakamban lógó fényképezőről elfelejtkeztem.
Lényeg az,hogy a gépek maguktól nem fognak"sárvédőt"késziteni.És ne sértődj meg emiatt,egy rátermett ember elvesziti a hitét a tudásában mikor meglátja majd a véres fáradsággal elkészített darabot,ráadásul kénytelen lesz(kenyeret sütni)mert a pék sárvédővel szórakozik neki meg nem lesz kenyere!!!!!!!!!!!!!!!!!!.................Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2014 jan. 30, 18:57."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 5 likes
Komment
-
csűri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok. Van egy angol kerekem , az a kérdésem, hogy lehet-e csepel sárvédőt csinálni vele?
Persze , milyen szinüt , vasból , alcsiból? Ha nem lenne olyan messze tőletek nagyfalu meg is mutatná a haverom ,ha megkérném -gondolom .
De hozzáteszem a kiscsepelé nem is olyan egyszerü , mert egyenes a széle ... --ezért még kell hozzá néhány karosszéria munkával töltött év ....sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
hát azért kérdeztem mert most szereztem.és nem tudom, hogy érdemes-e foglalkozni vele.sepy és kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
csűri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehát azért kérdeztem mert most szereztem.és nem tudom, hogy érdemes-e foglalkozni vele.
Mert ebből akarsz megélni , vagy csak a kihívás ,vagy nincs a motorodon 1 db ? Meg aztán egy ilyen talicskakarék önmagában kevés ---lemezolló? -zikniző ?- náhány peremező fogó?-élhajlító...
Nekem tök mindegy mit csinálsz,vagy miért -de a "megéri " megközelítés nekem annyira nem .......
- 1 like
Komment
-
csak egy kis gyakorlás kell."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Az a baj, hogy az önbizalom sok_sok előképzettség és nagyfokú gyakorlat nélkül ebben az esetben semmit nem ér! És még egy gond a speciális lemezt nem tudod megvenni csak nagy tételben tudtom szerint / tonna/ igény/.Sokszor fogod odacsípni az ujjad mire érdemleges munkadarabot fogsz készíteni. De ne legyünk ennyire negatívok gyakorolj egyszerűbb dolgokkal és meglátod,hogy nem olyan egyszerű egy sárvédőt készíteni. Van annak gyára is!! mely annak idején sokat költöttek szerszámozottságra. Jó munkát neked.
Komment
-
Kedves Csűri!
Megy a próbálkozás,hogy elvegyék a kedved a Csepel sárvédő készítésétől,-ne hagyd magad!Nem tudom teljes egészében,hogy az Angol kerékből milyen maximumot lehet kihozni,mert nekem nincs,de láttam már embereket vele dolgozni.Úgy vélem,hogy teljes egészében,tehát a sík lemeztől,a kész sárvédőig nem lehet vele megcsinálni.Megnéztem ma reggel,egy ilyen sárvédőt,és azt láttam,hogy szelvényében minden része ívelt,a két széle visszaperemezve,és a peremtől egy pár mm.-el,egy viszonylag kontúros él van,mely kifele fordítja a peremezést.Látszólag nem egy komplikált szelvény,de hogy az egész hosszában a sárvédőnek szépen végig fusson,kell hozzá más szerszám és gép is és természetesen gyakorlat.
Függetlenül a fentiektől,ha nincs gyakorlatod,de van akaratod és megvan már a görgő,-próbálkozz,legfeljebb nem sikerül elsőre,gyakorlat teszi a mestert.Azt javasolnám neked,hogy a lemezminőséggel ne vacakolj különösen,próbálj szerezni,valamilyen kiürült 200l-es olajos hordót,lehetőleg újszerűt,azt szétvágod és már van is anyagod, a kísérletezésre.Kell még fakalapács,egy száraz homokkal feltöltött bőrpána,jó lenne még egy peremezőgép is és el lehet kezdeni próbálkozni.
Lehet,hogy nem fog elsőre sikerülni,de legalább megtudod mire is jó,az Angolkerék.Jó dolog a kihívásokat keresni,itt mindannyian azt keressük és sokszor nem az számít,hogy megéri e,vagy sem,-hanem az,hogy ezt én meg tudom csinálni.
Valahol,-mindenkinek el kell kezdeni,mint-ahogy mi mindannyian elkezdtük valahol.
Amikor megyek fel a városba valamiért,az utamba eső három kocsma előtt mindig üldögélnek emberek és amikor dolgom végeztével hazafelé tartok,ugyan azok az arcok,még mindig ott üldögélnek,csak már két könyékkel támasztják a fejüket az asztalon,-hát ennél sokkal többet ér megpróbálkozni a lemezmunkával.
Üdvözlettel:Che
- 9 likes
Komment
-
csűri Albuma: s-500
Aki Steib-oldalkocsi replikát tud készíteni (nem akármilyen minőségben - személyesen tanúsíthatom, mert láttam ), az szerintem bátran próbálkozhat Csepel sárvédővel is. Innen már csak egy ugrás a Steib sárvédője.
Che javaslata az "alapanyagot" illetően szerintem is megszívlelendő. DC-04-et elég kevés helyen használnak. A DC-01 elterjedtebb.
Szerintem se hagyd magad lebeszélni. Bár ehhez a teríték készítése elég nehézkes.
- 3 likes
Komment
-
Igazából én annak örülnék, ha itthon inkább Che mentalitása lenne elterjedt, és nem a szokásos: minek.., úgy sem sikerül.., hagyd a fenébe, kár a gőzért ... Ady által már szépen versbe foglalt, negatív felfogás .
Úgyhogy én szurkolok neked kedves Csűri, és a CZsolti által belinkelt kép is sejteti nem vagy zöldfülű a témában.
- 5 likes
Komment
Komment