Közlemény

Collapse
No announcement yet.

angol kerék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    minek.., úgy sem sikerül.., hagyd a fenébe, kár a gőzért .
    Természetesen mindenki szurkol sikeredért. DE mindenkinek vannak már tapasztalatai, és okos ember a más kárán tanul. Ami az oldalkocsit illeti, szép munka, és önbizalmat nyújthatna a sárvédő elkészítéséhez.

    Komment


      #17
      csűri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sziasztok. Van egy angol kerekem , az a kérdésem, hogy lehet-e csepel sárvédőt csinálni vele?

      Azért --hhhoooó-mielött zabba mennének a lovak , senki nem akarja lebeszélni az illető urat semmiről ! De fenti idézet volt a kérdés !
      Szerintem meg az a gond , ha automatikusan a mai kornak megfelelően --persze megtudod csinálni -agyban dől el ...stb ovációval fogad az ember egy ilyen kérdést .
      Mert szerintem --bármiben --csak akkor lehet valakinek normálisan segíeni ,ha ismerjük a lehető legtöbb körülményt az adott dologgal kapcsolatban .
      A lemezhordós felvetés nagyon tetszik , hisz majdnem kész ,csak vágni kell egy csíkot ..
      Az oldalkocsi munka képről itélve tényleg jó , csak sajna nagyon nagyon más jellegü munka (remélem az itt lévő öreg kaszni preparátoroknak is az a véleménye mint nekem ) mert "csak sablonozható egyenes felületekből áll .

      Viszont , látva hogy a kollégátol nem idegen a lemez --így már nem is értem minek tette fel a kérdést --igen is tessék próbálkozni , csinálni , ha nem is mindjárt a csepel sárvédőt --esetleg egy cserpákot -aztán úgy is rákap az ízére , egyre bonyolultabb frankóbb dolgokat fog csinálni .
      Ha igazán van kitartása .
      UK kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        zerintem meg az a gond , ha automatikusan a mai kornak megfelelően --persze megtudod csinálni -agyban dől el ...stb ovációval fogad az ember egy ilyen kérdést .
        Lehet, hogy igazatok van, legközelebb igyekszem beállni a huhogók sorába........

        Az oldalkocsi munka képről itélve tényleg jó , csak sajna nagyon nagyon más jellegü munka (remélem az itt lévő öreg kaszni preparátoroknak is az a véleménye mint nekem) mert "csak sablonozható egyenes felületekből áll .
        Bocsi, de itt egy kicsit "savanyú a szőlő" elszólást érzek.
        CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Az oldalkocsi munka képről itélve tényleg jó , csak sajna nagyon nagyon más jellegü munka (remélem az itt lévő öreg kaszni preparátoroknak is az a véleménye mint nekem) mert "csak sablonozható egyenes felületekből áll .
          Eeegen! Az orra meg szépen ívelt zepellin-forma. Nem is olyan egyszerű szépen kiszerkeszteni.

          Click image for larger version

Name:	R68-sidecar.jpg
Views:	1
Size:	64.3 KB
ID:	139211 Click image for larger version

Name:	Steib HS501M.jpg
Views:	1
Size:	8.3 KB
ID:	139212
          Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2014 jan. 31, 14:00.

          Komment


            #20
            Nekem 8 ---már magam is kételkedek magamban --lehet ,hogy nem magyarul írok ,vagy rossz helyre teszek vesszőt , vagy a fene tudja ..
            Én meg azt hittem tárgyilagos voltam , --





            Viszont ,ha jól belegondoltok ! igazán őszinte ,frappáns választ ,amit a kérdés megérdemelt volna --senki nem válaszolt . Még én sem ! (már kicsit bánom)
            Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 jan. 31, 14:31.
            sepy és CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Lehet itt pró és kontra azért az ésszerűségnek kell döntenie. Annak a szép oldalkocsi borításának elkészítésében legközelebb sokat fog segíteni az " Angol kerék" és ha egy olyat elkészítesz annak árán tudsz venni mert annyira nem ritka madár 30 Csepel sárvédőt de fordítva nem igaz.Ha egy pótolhatatlan dolgot kellene csinálni akkor megértem a dolgot hiszen nincs és a nincset pótolni nem érdekes a felhasznált idő és munka. Én erre szerettem volna utalni és nem a kedved szegni hisz avval a kevés idejével mindenki maga gazdálkodik.
              mátéapu és kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                köszönöm a válaszaitokat. úgy gondolom, hogy mégis belevágok csak most már a DC 01 vagy a DC04 lesz a kérdés.

                Komment


                  #23
                  Kedves CZzsolti megköszönném, ha elmagyaráznád, hogy mi a különbség a két lemez között.

                  Komment


                    #24
                    Kedves CZzsolti megköszönném, ha elmagyaráznád, hogy mi a különbség a két lemez között.
                    Szívesen! Hidegen hengerelt lemezről van szó mindkét esetben. A DC01 ridegebb anyag. Szilárdsági tulajdonságai miatt elsősorban élhajlítógéppel alakított lemezburkolatok gyártására javasolják. Mélyhúzhatósága igen korlátozott. Ezen alakítgatás közben lágyítással segíteni lehet, de ezzel oda is van az olcsóbb ára miatti előnye. A DC03 és DC04 mélyhúzható anyag. Ezeket általában nem tartják raktáron a vaskereskedők, mert csak speciális esetben igényelik.

                    Azért a DC01-ből is készíthetők mélyhúzással alkatrészek, tehát szerintem nyugodtan megpróbálhatod. A Steib lemezhulladéka szerintem bőven elég a kísérletezéshez.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X