Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bemutatkozás

    Szevasztok!
    Jászfalvi Alfréd vagyok, egy 1998-ban gyártott 1.1-es Trabant Combi tulajdonosa.
    A régi időkben tarbantoztam már. Volt egy bili kék 601-es Trabantom. Lehet ezekre az autókra sok minden rosszat mondani, de az biztos, hogy soha nem hagyott az úton. Volt olyan is hogy (túlfogyasztással ugyan) de egy hengerrel is haza hozott.
    Azóta volt egy Daewoo Matizom, de a válásom miatt az ott maradt az exemnél.
    Jelenleg tehát ez a kis autó a tulajdonom és bár vannak vele problémák, ez betudható az előző hölgytulajdonos hozzá nem értésének. Ugyanis egy magát szerelőnek nevező ember tartotta karban az autót és úgy érzem, ahol csak tudta, átverte, ráadásul a fékrendszerrel kapcsolatban is össze vissza dumált, csak hogy a pénzt levegye. Na le is vett komoly összegeket a hölgytől.
    Miközben jöttem vele haza Mezőkövesdről, rájöttem, hogy a féke tök rossz , darál, kevéssé fog, valamint csak álló helyzetben van benne fűtés (termosztát).
    A napokban intézem a hivatalos papírokat, aztán meg lesz javítva.
    Nagyon örülök ennek a kis gépnek, mert én már ismerem azt a bizonyos "Trabant életérzést.
    Hát nagyjából ennyi.
    Amúgy a BKV Metronál dolgozom és Rádió- TV műszerész a szakmám
    Ja és nagyon örülök ennek az oldalnak, mert tényleg nagyon jó és okos dolgok találhatók itt.
    Utoljára szerkesztve a következő által: fredi1952; 2014 febr. 03, 09:45.

    #2
    Szia fredi1952,ha azóta eszed a kenyeret te is láttál dolgokat!
    Örülnék ha megoszatnád tapasztalatidat a maiakkal,és a hasonlókorúakkal.!!!
    sepy kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Szia. Természetesen ha igény van rá, megosztok bárkivel olyan tapasztalatokat, amikre szükség van.
      A fent említett imádott 601-esemet magam szervízeltem javítgattam (motorgenerál az első emeleti erkélyen -5 fokban). Mondhatom, ennél megbízhatóbb, igénytelenebb szerkezet nincs a világon.
      J.A
      Titus, sepy és dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szia Fredi1952!

        Köszönjük szépen a részletes és élvezetes bemutatkozást. Sajnos a szerelős dolog ismerős, ezért én is inkább mindent magam javítok. Egyedül a gázhoz nem merek nyúlni, mert az robban.

        Nem kötözködés, csak érdeklődés: a Trabid évjáratát nem gépelted el? 1989 nekem valószínűbbnek tűnik. Amúgy a 601-es valóban mindent megbocsájtó szerkezet. Nekem is és a szerelőknek nevezett műhelytöltelékeknek is sok mindent elnézett. "Szép" zöld színe volt, ami szerintem előnyt jelentett a környezetvédelmi vizsgán.

        Isten hozott a fórumon. Szerintem egyszerűen csináld azt, amit itt sokan: ha eszedbe jut valami egy hozzászólás kapcsán, akkor pötyögd be. Elvégre ez egy beszélgetős, tapasztalatcserélős fórum.

        Üdvözlettel: CZsolti
        Titus, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          fredi1952 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          volt egy Daewoo Matizom, de a válásom miatt az ott maradt az exemnél.
          Kedves fredi1952!
          Sose sajnáld! Mármint a Matizt! (A dolog másik részét Te érzed, kell-e sajnálni)
          Nekem is volt Matizom, 6 éves korában sikerült megválnom tőle. Jobb is, mert akkor már sokszor a felgyújtásán gondolkodtam. Már 5 évesen hólyagosodtak a kerékjárati ívek, illetve egyszercsak beállt a motorja. Egyszerűen "elfelejtett" olajat nyomni a szelepvezérléshez a bütykös tengelyre. Megszorult, átugrott a vezérműszíj, szétverte a szelepeket, stb. 200ezerért meg is csinálták, de az olajzás azután sem működött. És senki nem tudta megmondani mi baja. Így aztán manuális olajozása volt. Ha mennem kellett vele, a szelepdeklit levettem, meglocsoltam olajjal, aztán gyí! Aztán szőr a szőrén sikerült becserélni egy akkor 11 éves swiftre. Ez a japán trabi már 7 éve szolgál nálam, különösebb hiba nélkül! A német trabi is hasonló agyoncsaphatatlan szerkezet. Egyszerű mint egy faék, jól bevált polo motorral szerelve. Ha az ember nem veszik meg az elektromos hátmasszírozós, gombnyomós ablakos, s...gkinyalós kütyükért, akkor tökéletes választás...
          CZsolti, mátéapu és Che kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Igen, igazad van és bocs! Az illető Trabi 1990-es évjáratú. A TV-khez jobban értek, mint a gépíráshoz
            Üdv. Frédi.

            Komment


              #7
              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              És senki nem tudta megmondani mi baja. Így aztán manuális olajozása volt. Ha mennem kellett vele, a szelepdeklit levettem, meglocsoltam olajjal, aztán gyí!

              EZ frankó?.... . De , végül is , csak egy kicsit visszanézünk az időben -a nyitott szelepes korszakban ez így ment
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X