Szevasztok!
Jászfalvi Alfréd vagyok, egy 1998-ban gyártott 1.1-es Trabant Combi tulajdonosa.
A régi időkben tarbantoztam már. Volt egy bili kék 601-es Trabantom. Lehet ezekre az autókra sok minden rosszat mondani, de az biztos, hogy soha nem hagyott az úton. Volt olyan is hogy (túlfogyasztással ugyan) de egy hengerrel is haza hozott.
Azóta volt egy Daewoo Matizom, de a válásom miatt az ott maradt az exemnél.
Jelenleg tehát ez a kis autó a tulajdonom és bár vannak vele problémák, ez betudható az előző hölgytulajdonos hozzá nem értésének. Ugyanis egy magát szerelőnek nevező ember tartotta karban az autót és úgy érzem, ahol csak tudta, átverte, ráadásul a fékrendszerrel kapcsolatban is össze vissza dumált, csak hogy a pénzt levegye. Na le is vett komoly összegeket a hölgytől.
Miközben jöttem vele haza Mezőkövesdről, rájöttem, hogy a féke tök rossz , darál, kevéssé fog, valamint csak álló helyzetben van benne fűtés (termosztát).
A napokban intézem a hivatalos papírokat, aztán meg lesz javítva.
Nagyon örülök ennek a kis gépnek, mert én már ismerem azt a bizonyos "Trabant életérzést.
Hát nagyjából ennyi.
Amúgy a BKV Metronál dolgozom és Rádió- TV műszerész a szakmám
Ja és nagyon örülök ennek az oldalnak, mert tényleg nagyon jó és okos dolgok találhatók itt.
Jászfalvi Alfréd vagyok, egy 1998-ban gyártott 1.1-es Trabant Combi tulajdonosa.
A régi időkben tarbantoztam már. Volt egy bili kék 601-es Trabantom. Lehet ezekre az autókra sok minden rosszat mondani, de az biztos, hogy soha nem hagyott az úton. Volt olyan is hogy (túlfogyasztással ugyan) de egy hengerrel is haza hozott.
Azóta volt egy Daewoo Matizom, de a válásom miatt az ott maradt az exemnél.
Jelenleg tehát ez a kis autó a tulajdonom és bár vannak vele problémák, ez betudható az előző hölgytulajdonos hozzá nem értésének. Ugyanis egy magát szerelőnek nevező ember tartotta karban az autót és úgy érzem, ahol csak tudta, átverte, ráadásul a fékrendszerrel kapcsolatban is össze vissza dumált, csak hogy a pénzt levegye. Na le is vett komoly összegeket a hölgytől.
Miközben jöttem vele haza Mezőkövesdről, rájöttem, hogy a féke tök rossz , darál, kevéssé fog, valamint csak álló helyzetben van benne fűtés (termosztát).
A napokban intézem a hivatalos papírokat, aztán meg lesz javítva.
Nagyon örülök ennek a kis gépnek, mert én már ismerem azt a bizonyos "Trabant életérzést.
Hát nagyjából ennyi.
Amúgy a BKV Metronál dolgozom és Rádió- TV műszerész a szakmám
Ja és nagyon örülök ennek az oldalnak, mert tényleg nagyon jó és okos dolgok találhatók itt.

Ha mennem kellett vele, a szelepdeklit levettem, meglocsoltam olajjal, aztán gyí! Aztán szőr a szőrén sikerült becserélni egy akkor 11 éves swiftre. Ez a japán trabi már 7 éve szolgál nálam, különösebb hiba nélkül! A német trabi is hasonló agyoncsaphatatlan szerkezet. Egyszerű mint egy faék, jól bevált polo motorral szerelve. Ha az ember nem veszik meg az elektromos hátmasszírozós, gombnyomós ablakos, s...gkinyalós kütyükért, akkor tökéletes választás...
. De , végül is , csak egy kicsit visszanézünk az időben -a nyitott szelepes korszakban ez így ment
Komment