úgytűnik az emzéeleje igazi jawa sláger:-) :-)vagy cetka
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
CZ 350 type: 472 Csak álom?
Collapse
X
-
Sok sikert hozzá! Ne is érdekeljen más véleménye, olyanra építsd amilyenre csak szeretnéd, lényeg hogy te dolgozol vele és bele ölöd a pénzt, időt, ha Czetka volt és a Jaffa blokk dühöng benne akkor mindig is az is marad mind1 hogy hupikék, tárcsafékes, chopperes vagy 4 kipufogós . Nekem is mondták már h ezt így meg úgy inkább, ezt szedd le, eredetire csináld meg meg vörös szín, az az igazi jawa stb stb. Igen, ilyen színben a szokásos de nekem nem az a célom hogy ugyan ezeket lássam az utakon hanem h még jobban fel figyeljenek még a régi csodákra, a régisége, eredetisége maradt, le szedtem az idomot is bár régen nagyon menő volt, hehe de a színt se fogom azt a ronda vöröset, narancsot kevertetek de vmi szépet nem is a megszokottat, meg az MZ első telón én is nagyon gondolkodtam, lehet még egyszer belekerül nem tudom, egy jó ideig most nem, de tetszik nagyon, és egyedi..
- 3 likes
Komment
-
Sziasztok! Nem is tudom hol kezdjem. Korom ellenére (21) imádom ezeket a régi motorokat, mind jóval idősebb nálam. 14 éves koromban vettem első motorom, ami úgy indult, hogy elkezdtem érdeklődni a motorok iránt(ekkor már vagy két éve egy simsont hajkurásztam). Fater mondta, hogy régen volt valami trophy nevű motor, hát mindjárt rákerestem neten és ez "szerelem" volt első látásra. Rá egy hétre rá is akadtam a megfelelőre egy 250-es trophy személyében. 13000 km-er volt benne 71-es kiadás és 78-tól fészerlakó lett. Ez nem túl nagy pályafutás egy járműnek.
Itt kezdődött minden, aztán elindult a lavina egyre több motort vásároltam össze. Megmondom őszintén nemtudom hány darabra rúg a létszám de kicsivel több mint 30 db. Valóban nem könnyű ennyi motorral foglalkozni, de a géppark kb 85-90%-a egy kis benzin és aksi segédletével üzemképes és motorozható. A 250-es csepptankos jawa-ról nem szeretném eladni a burkolatokat(nem kevés időbe tellett megszerezni a komplett szettet: lábvédő, motortakaró, hátsó kerék burkolat, ja és van hozzá egy pav40-es utánfutó). Köszönöm szépen a kedves szavakat. A képen csak a motorok töredéke látszódik még pár a fekete lepel alatt alszik. Közeljövőben megszeretném csinálni a CZ-t, jó lenne vele szelni az utat a napsütésben. Mindenkinek további szép estét, és elnézést, ha hosszúra sikeredett ezen kis beszámolóm.
- 7 likes
Komment
-
Sziasztok!
Gondolom, már beszéltetek róla, de nem találom.
Ha az ember vesz egy 30-40 körüli motort, (mondom HA)
akkor milyen papírok kellenek feltétlenül.
Természetesen forgalmi, adásvételi. (dátum mindegy?)
Gondolom eredet vizsga úgysincs egy ilyen mocin.
Merre találom a veterán vizsgáztatás procedúráját?
Biztos foglalkoztatok már vele.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv. Kikki
Komment
-
Gondolom, már beszéltetek róla, de nem találom.
Komment
-
Őszintén kívánom mindenkinek, hogy így teljesüljön az álma, mint az enyém!
ÄŒZ 350 type: 472.4 rendszámmal, forgalmival, érvényes műszakival, törzskönyvel, tulajtól!
Ilyen, tényleg csak az álmokban létezik. (remélem, később sem változik a véleményem)
Egyenlőre remekül működik, nem csörög, nem zörög, jól megy.
Vannak apró hiányosságok, de ez vele jár.
Üdv. Kikki
- 9 likes
Komment
-
Vannak apró hiányosságok,Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 22, 17:07."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok!
Köszönöm a dicsérő szavakat.
Írtam is, hogy vannak hinyoságok. Tökéletes nincs!
Nekem is a kis lámpás, krómbetétes tankú változat tetszik, ezért ilyet kerestem.
96-ban lett újra forgalomba helyezve. Akkor lett át festve, eredetileg kukássárga színe volt.
Tudom, hogy a feketék is le lettek fújva, de ha rajtam múlik, akkor eredeti lesz minden rajta.
Úgy hogy keresek is: zárt láncvédőt,
az ülés bal hátsó része alatti kapaszkodót
az első lámpa tartó oldalára sárga prizmát
kuplung kart
Üdv. Kikki
Komment
Komment