Sziasztok!
Gondoltam, ha már „tolakodok” informálódni, akkor be is mutatkozom valamelyest.
43 éves veteránrajongó vagyok. Van egy sk. rendberakott veterán Ladám, és szintén veter. Ford-om, ezeket használom, bütykölgetem. De egyébként más téren is szeretem a koros tárgyakat: hangszerek, könyvek stb.
Most a sors úgy hozta, hogy édesanyám révén örököltem egy jó ismerősünk motorját, konkrétan egy Danuviát. Nem vagyok nagy motoros, de ezt már csak kegyeletből is szeretném rendberakni, használni, bár egyébként egész jó állapotban van. / kb 15-éve egy fáskamrában porosodott./ Majd próbálok képet felrakni róla.
Egy átlagos kisgenerál,takarítás után be is indult a drága, motoroztam is vele egy keveset, de gyújtás bajos”¦.
Mivel semmit nem tudok a Danúviáról, ezért a neten kezdtem kutakodni, és úgy jutottam ide hozzátok, és próbálok okosodni, mielőtt meredeken belevágnék a projectbe. Már a kondi-megszakító tervezett cseréje meghozta az első buktatót”¦”¦ nem gondoltam, hogy ilyen kemény dolog szerezni hozzá. Tanácsokat bármilyen téren szívesen fogadok!
A motor egyébként Fekete 1961-es, szürke forgalmis, elsőgazdás. Minden azonosító stimmel, a blokkon és a vázon is. A motor egész tűrhető, sztem. bár kompressziót nem mértem még, igaz nem is tudom az optimális értéket. Gondolkozom, hogy talán széthúzom, és megnézem a belsejét, de nem tudom.. A „kasztni” enyhén felületi rozsdás, de messze korát meghazudtoló. A krómrészek már viseletesebbek, de felújíthatók. Semmi komolyabb rohadás, horpadás vagy ilyesmi nincs rajta.
Gyorsan a család kedvence lett.
Majd jövök a képekkel, addig művelődök itt nálatok a fórumon.
Sziasztok!
Gondoltam, ha már „tolakodok” informálódni, akkor be is mutatkozom valamelyest.
43 éves veteránrajongó vagyok. Van egy sk. rendberakott veterán Ladám, és szintén veter. Ford-om, ezeket használom, bütykölgetem. De egyébként más téren is szeretem a koros tárgyakat: hangszerek, könyvek stb.
Most a sors úgy hozta, hogy édesanyám révén örököltem egy jó ismerősünk motorját, konkrétan egy Danuviát. Nem vagyok nagy motoros, de ezt már csak kegyeletből is szeretném rendberakni, használni, bár egyébként egész jó állapotban van. / kb 15-éve egy fáskamrában porosodott./ Majd próbálok képet felrakni róla.
Egy átlagos kisgenerál,takarítás után be is indult a drága, motoroztam is vele egy keveset, de gyújtás bajos”¦.
Mivel semmit nem tudok a Danúviáról, ezért a neten kezdtem kutakodni, és úgy jutottam ide hozzátok, és próbálok okosodni, mielőtt meredeken belevágnék a projectbe. Már a kondi-megszakító tervezett cseréje meghozta az első buktatót”¦”¦ nem gondoltam, hogy ilyen kemény dolog szerezni hozzá. Tanácsokat bármilyen téren szívesen fogadok!
A motor egyébként Fekete 1961-es, szürke forgalmis, elsőgazdás. Minden azonosító stimmel, a blokkon és a vázon is. A motor egész tűrhető, sztem. bár kompressziót nem mértem még, igaz nem is tudom az optimális értéket. Gondolkozom, hogy talán széthúzom, és megnézem a belsejét, de nem tudom.. A „kasztni” enyhén felületi rozsdás, de messze korát meghazudtoló. A krómrészek már viseletesebbek, de felújíthatók. Semmi komolyabb rohadás, horpadás vagy ilyesmi nincs rajta.
Gyorsan a család kedvence lett.
Majd jövök a képekkel, addig művelődök itt nálatok a fórumon.
Sziasztok!
Komment