Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bemutatkozás

    Sziasztok!

    Mindig is szerettem a régi járgányokat,de csak 2 éve kezdtem kezdtem az álmaimat megvalósítani egy Opel kadettal amit elég egyszerű szétszedni felújítani és összerakni mint a lego. :-) Két év alatt egy B kadettet,egy C kadettet,és egy Renaultot sikerült üzemkész napi szintű használatra alkalmassá tennem.Már a harmadik autónál tartok,gondoltam előbb utóbb eljutok az öregem régi típusáig,de álmomban sem gondoltam volna,hogy pont azt az adott autót vásárolhatom vissza amit pici gyerekkoromban az öregem ölében ülve kormányozgathattam.

    Olvasgatva a fórumot az az érzésem, itt inkább a motor tulajdonosok vannak többségben.

    Segítséget szeretnék kérni két dologban. Tud-e valaki olyan krómozót ami tisztességes munkát ad ki a kezéből megfizethető áron? Konkrétan egy vagy két év múlva ne a rozsda csillogjon azon amiért most fizetek.
    A másik: tud-e valaki valahol Opel Commodore első futóműről leiratot,paramétereket,vagy bármilyen gyári adatokat esetleg fotókat tartalmazó bármi olvasatot. Ugyanis sajnos sehol senki nem tudja beállítani a futóművet. Mindenhol komoly szakik vannak de még mindig sétál egy kicsit az autó.
    Előre is köszönöm.

    #2
    Kedves Lego!


    Üdvözöllek a fórumon és remélem jól fogod érezni magad itt!A krómozásról kötetnyit írtunk már a fórumon és javaslom neked,hogy olvasd át ezeket az írásokat!Tanulmányozd a fórum szerkezetét egy kicsit és meglátod,nagyon sok feltenni szándékozott kérdésre,már eleve itt a válasz!

    Igaz a motoros frakció egy kissé erősebb,de azért autósok is vannak itt bőven,-még-ha jól emlékszem OPEL Commodore tulajdonostól is olvastunk már írást,a fórumon.Sajnos nekem a Commodoreról semmilyen irodalmam sincs.de fel sem tudnám most tölteni,mert a feltöltések rovat jelenleg szerzői jogokkal kapcsolatos problémák miatt zárva van.Remélem ez nem végleges állapot,de pillanatnyilag inkább ezt a megoldást választotta a közösség,-mint a jogi herce-hurcát.

    Köszönöm az értékes hozzászólásod,melyet a jövőben remélem több írás fogja követni a kezeidtől,kívánok neked jó munkát a felújításokhoz és elegendő anyagiakat!

    Üdvözlettel:Che
    St.Z.350, -t5- és supermax kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Üdv. Lego!
      Kapásból egy Opeles tagot tudok itt a fórumon, ő monza-attila (nem tudom milyen gyakran látogat ide egyébként) . Mily meglepő, neki Monzája van , de ha írsz neki privátban, vagy küldesz neki mailt, biztosan tud segíteni, ajánlani, stb.
      Benne van az opeles körökben...
      sepy és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Lego eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Tud-e valaki olyan krómozót aki ....................
        <<Itt találod>>
        Che kedvelte ezt.
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          #5
          Kedves Che!

          Köszönöm a pozitív sorokat,átböngészem amit lehet. Igen sajnos az anyagiak mindig megszabják a határokat pedig még egy egyedi darabot szívesen megmentenék az utókornak. Sajna nincs igazán értékük itthon. Így gyűjtögetni pedig értelmetlen pénzkidobás.Egyenlőre eltettem őket téli álomra garázsba.
          Üdvözlettel : Lego

          - - - Updated - - -

          Üdv Dongos78!

          Köszönöm a tippet de véletlenül Monza Attila Jó barátom,pont Ő javasolta h érdeklődjek itt.

          Üdv: Lego

          - - - Updated - - -

          Üdv t5!

          Köszönöm már nézem is.

          Üdv: Lego
          dongos78 és Che kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szia! Üdv a fórumon.

            A másik: tud-e valaki valahol Opel Commodore első futóműről leiratot,paramétereket,vagy bármilyen gyári adatokat esetleg fotókat tartalmazó bármi olvasatot
            A, B vagy C?

            Itt van pl. a Commodore A táblázata is:

            Einstellwerte für die Spureinstellung von Rekord C und Commodore A

            Ezek az autók inkább a hazájukban népszerűek, ezt pl. "opel commodore vorne achse einstellungen" keresőszavakra találta a kereső.
            Che kedvelte ezt.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              #7
              Üdv kollarg!

              Köszönöm. Ez egy A commodore coupé.Igen ott népszerű,itthon elég ritka,viszont szép. :-)Click image for larger version

Name:	IMG_3083.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	141146
              Titus, kollarg és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                viszont szép
                Az biztos - van esetleg kép szemből is?

                Viszont a futómű beállításokra biztosan ezek a kerekek is hatással vannak gondolom...
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  Van persze.
                  Click image for larger version

Name:	10629868_896647197029930_3412836287232664343_n.jpg
Views:	1
Size:	34.0 KB
ID:	141160Click image for larger version

Name:	10516814_837150729649727_1887434754561140490_n.jpg
Views:	1
Size:	99.7 KB
ID:	141161Click image for larger version

Name:	IMG_0036.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	141162Tudom a széles kerekektől mászkálhat a nyomtávban,de szerintem nem az igazi valami. Egyébként a gyári kerekeivel sem az igazi valami amióta új szilenteket kapott. Előtte a lötyögős sz...rokkal jobban feküdt az útra kiló felett is. Click image for larger version

Name:	IMG_3153.jpg
Views:	1
Size:	197.2 KB
ID:	141163

                  Komment


                    #10
                    Úgy látom vonzódsz a kaszni alól kilógó kerekekhez.
                    Everything is better when you decide you don't care.

                    Komment


                      #11
                      Egy kicsit sem tévedsz.

                      Komment


                        #12
                        Az a legnagyobb gond, hogy elég silány minőségű a guminak csúfolt futómű alkatrész.Nem is szabad csak lehetőség szerint csak gyárit beépíteni. Olyan cipőkkel azért nem illene mászkálni az úton.A hátsók is cserélve lettek/silentek/mert ha nem akkor képes gázadáskor egyik majd elvételkor a másik irányba sétálni.Egyébként nagyon szép klasszikus gép, szépségben párja még a Ford Capri.

                        Komment


                          #13
                          Szia!
                          Köszi a tippet,a hátsók nem lettek cserélve mert az teljesen rendben van,és nem gáz adás-vagy elvételkor sétál hanem úgy állandóan,és a gyári kerekekkel is. Már a bal elejét szétkaptam,a héten kiborítom az egészet,és...................
                          Egyébként a szilenteket csináltattam bele,tehát nem gyáriak. Nehogy igazad legyen-mert az baromi sokba kerül.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X