Sziasztok!
Lassan 7 éve foglalkozom régi NDK motorokkal, akkor vettem egy borzalmasan tákolt Simsont... ahelyett hogy megutáltam volna a sok szerelést, inkább érdekelni kezdett, azóta bővült a géppark két MZ-vel
A legújabb szerzeményem ami igazán veterán, egy bácsitól vett 1976-os évjáratú MZ TS 150, a jelenlegi előtt 1989-ig érvényes műszakival; a legtöbb problémája így a 25+ év nem igazán szakszerű tárolásból adódik. Hosszú távon teljesen gyári állapotra szeretném hozni.
Lassan 7 éve foglalkozom régi NDK motorokkal, akkor vettem egy borzalmasan tákolt Simsont... ahelyett hogy megutáltam volna a sok szerelést, inkább érdekelni kezdett, azóta bővült a géppark két MZ-vel

A legújabb szerzeményem ami igazán veterán, egy bácsitól vett 1976-os évjáratú MZ TS 150, a jelenlegi előtt 1989-ig érvényes műszakival; a legtöbb problémája így a 25+ év nem igazán szakszerű tárolásból adódik. Hosszú távon teljesen gyári állapotra szeretném hozni.
Komment