értem és az jár hato ut ha veszek egy forgalmis mz ts250/1 csupasz bvázat és aba át rakom a már meg lávö mz röl az öszes alkat részt és blokk ot ha jol tudom tipus azonos blokk meg váz nál ez lehet séges ha igen hogyan?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Üdv minden kedves veterán motoros tagnak!
Collapse
X
-
Avval kezdted a mondandódat, hogy van egy géped melyhez vettél egy papír nélküli komplett motort. Akkor az elsőnek van papírja ugye ? , akkor ahhoz miért kellene még egy papiros váz?. természetesen vagy a neveden kell lennie vagy érvényes adásvételi kell az elsőre is. Ha donort vettél hozzá gondolom valamilyen papírja van. Nem írtad műszaki van vagy forgalomból kivont gépről van szó. A lényeg még a donor motor blokkról is lenni kell papírnak / adásvételi/, hogy valakitől vetted a blokkot ha nem is az egész gépet. Így a te vázadba beépíthető de eredet vizsgálaton meg kell felelnie a komplett gépnek én így gondolom de remélem avatottabbak is reagálnak rá és segítenek neked.
- 2 likes
Komment
-
szia igen van egy papiros mz ts 250/1 gépem a nevemen meg van egy amit most vetem alkatrésznek de érdekelne ha vennék egy csupasz papiros vázat abba a papíir nélküli mz alkatrészeit belehetne rakni és le vizsgáztat ni hogy 2 db papiros mz legyen de már el döntötem elég 1 db is és amit most vetem mz azt szét bontom és papiros mz ts emet ujitom fel belöle
- 1 like
Komment
-
Ez talán a legjobb döntés mert akkor még nem után gyártott lesz minden alkatrésze ami meg sem közelíti az eredetit. Lesz egy megbízhatóan használható géped mellyel el lehet indulni és haza is fogsz vele menni. Nem utánfutós kalandokkal végződnek a kirándulásaid. Bocs de ez csak az én véleményem és nem mellékesen lesz némi pótalkatrészed is!
- 2 likes
Komment
Komment