Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson Awo 425 Sport '60 Vier takt 250 cc

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Sziasztok!

    Felraktam a karbit, ETZ 250 légszűrőgumival, szépen rácuppan. Igaz kellett a szorító is! Jelentem a motor is indult, szóval a szétszedés után sikerült nem elállítani a karbit.
    Ezen kívül felrakva (másodjára) az eredeti csap. Megint nagy köszönet Z.Gy.-nak! Annyi hogy eltörtem a rugót a
    csapban, de így már van helyette másik.

    Click image for larger version

Name:	DSCF2438.jpg
Views:	1
Size:	192.6 KB
ID:	148757

    Valamint fent van egy után-gyártott foncsor is kerettel, szóval Pancsi lámpa száműzve a szekrénybe!

    Click image for larger version

Name:	DSCF2439.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	148758
    Utoljára szerkesztve a következő által: gefreiter; 2016 máj. 17, 14:31.
    mátéapu, kvaga és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Sziasztok!

      Egy friss kép, ez a jelenlegi állapot!

      Click image for larger version

Name:	ef156xax.jpg
Views:	1
Size:	197.8 KB
ID:	149739

      Üdv: gefreiter
      mátéapu, kvaga és 7 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Gratulálok a kitartásodhoz , szép motorod lett!

        Komment


          #19
          A karburátor csere meghozta a várt eredményt ?

          Komment


            #20
            Sziasztok!

            Köszönöm szépen az elismerést!

            Gyakorlatilag nem cseréltem, ezzel használtam mindig. Csak kapott tisztességes fúvókákat, a patkoltak helyett. Valamint egy ultrahangos tisztítást, és egy közcsavart hogy rendes légszűrő-összekötőgumit tudjak rá tenni. Könnyen indul, probléma mentes.

            Üdv: gefreiter

            Komment


              #21
              gefreiter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Sziasztok!

              Egy friss kép, ez a jelenlegi állapot!

              [ATTACH=CONFIG]33793[/ATTACH]

              Üdv: gefreiter


              Szééééép! Remélem lesz jó sok gondmentes km!

              Komment


                #22
                Sziasztok!

                Régen nem írtam semmit... Igaz voltak apróságok, de nagy dolgok nem történtek, legalábbis a mocival nem. Két évente műszaki vizsga, viszont motorozás szinte semmi...
                Azért tavaly elkészült a tank belső tisztítása és kifestése, íme:




                Valamint a tank ákom-bákom rögzítése helyett megkapta a gumi bakokat és az átfúrt hatlapfejű anyákat, Stílszerüen lerögzítve egy darab dróttal az elfordulás ellen:



                Üdv.:
                gefreiter
                Utoljára szerkesztve a következő által: gefreiter; 2023 jan. 15, 19:53.

                Komment


                  #23
                  Sziasztok!

                  Akkor kicsit folytatom a gyári alkatrészek gazdagítását. A motoron a vásárlás óta hátúl, egy Mz Trophy rugóstag-pár volt fent. Igaz aki nem ért hozzá, az nem IS veszi észre egyből, viszont csak zavart a dolog az eredetiségben folytatott harcban. A lényeg hogy vettem annó egy pár eredeti rugóstagot. Igaz förtelmes állapotban. El is ment a kedvem. Aztán megint eltelt pár év és vettem egy pár másikat, ami viszont nagyon szép állapotú. A lényeg hogy kb 3 év után most felszereltem. Az eredeti csavarok viszont nincsenek meg, így méregetve például a felső rögítő csavar 2mm-el rövidebb mint a gyári alkatrészkatalógusban szereplő. Nem érdekes, még visszatérek erre a problémára. Íme ilyen lett:



                  Jó döntés hogy végre leszedtem az Mz cuccokat, mert egymás mellé téve elég jelentősen hosszabb mint az eredeti simson. A kardánom is normálisabb szöget zár be...:




                  Üdv.:
                  gefreiter
                  Utoljára szerkesztve a következő által: gefreiter; 2023 jan. 17, 17:05.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X