Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sziasztok! Nemrég vettem meg első nagymotorom, a 485-t! 3 év pajtában állás után került hozzám, most újítgatom fel. Nem kerülte el a figyelmem hogy nem olyan ritka ez a gép a csoportban, így remélem választ kapok kérdéseimre a későbbiekben!
A motor szinte tökéletes! Minden mechanikai dolog működik! A legnagyobb probléma az hogy zárlatos.. A blokk fel lett újítva, azóta 100km van talán benne. Gumikat kell cserélni, meg index relét. Azon kívül pár dolog festése és polírozása Köszönöm a befogadást és a kedves szavakat!
Hidd el mindnyájan így kezdjük és miután igazán bele mélyedünk akkor jövünk rá a java még hátra van. Gondolok itt az elektronikára. Kezdődik a vezeték köteggel mely sok buktatót takar mert az előző gazdik felkészültsége sok mindenre képes káoszt okoz időnként. Jó munkát és sok türelmet mert ez a kevésbé látványos része a talpra állításnak.
Mechanikában jártas ember őszinte tisztelettel közelítsen az elektromossághoz, mert itt piszkosul nem mindegy melyik drótot hova kötöd. Sok sikert, kevés zárlatot, szikrát pedig csak a gyertyaelektródok közt.
És indításkor ne felejtsd a kulcsot a megszakítóbütyök csavarján. Én a múltkor a Kispók generátorán rajtahagytam. Érdekes hangja volt. Szerencsére lazítólag csavarodott.
Szevasz Alex.Nem látni hová való vagy,ezért csak kíváncsiságból szeretném megkérdezni hol vetted.Hátha ismerem az előéletét.Esetleg Bag?Vagy netán Császártöltés?
Én speciel semennyire sem értek az elektronikához ezért a motort jövő héten viszem egy szakihoz Mesztegnyőn lakom itt is vettem a motort! szerény meglátásom szerint egy új kábelköteg kell bele de majd elválik mi lesz.. Az én problémám hogy várni kell a szeretett vasra..
Komment