Szervusztok!
Szerintem így eredeti,ha OT minősítést szeretnétek rá,akkor nem szabad hozzányúlni.Az kétségtelen,hogy érdekes a formavilága,van valami benne ami nem harmonikus,én úgy érzem,ha egy nagyjából ugyanilyen alakú,de arányaiban nagyobb tank lenne rajta,akkor minden a helyén lenne,de ez ízlések és pofonok kérdése.
A képtalálatokban annyi elfuserált kafe racert lehet látni,melyeknek az SR 250 volt az alapja,hogy egyenesen csúfsági vetélkedőt kiírni közöttük,de gondolom olcsósága miatt a valami másra vágyók átfaragják a saját ízlésükre.
Alkatrész nagyon nehéz szerezni hozzá,mert valószínűleg a kis ccm. miatt nem nagyon terjedt el a használata Európában,-bár gondolom új alkatrészt nem lehet nehéz beszerezni,de annak megvan az ára.
Üdvözlettel:Che
Szerintem így eredeti,ha OT minősítést szeretnétek rá,akkor nem szabad hozzányúlni.Az kétségtelen,hogy érdekes a formavilága,van valami benne ami nem harmonikus,én úgy érzem,ha egy nagyjából ugyanilyen alakú,de arányaiban nagyobb tank lenne rajta,akkor minden a helyén lenne,de ez ízlések és pofonok kérdése.
A képtalálatokban annyi elfuserált kafe racert lehet látni,melyeknek az SR 250 volt az alapja,hogy egyenesen csúfsági vetélkedőt kiírni közöttük,de gondolom olcsósága miatt a valami másra vágyók átfaragják a saját ízlésükre.
Alkatrész nagyon nehéz szerezni hozzá,mert valószínűleg a kis ccm. miatt nem nagyon terjedt el a használata Európában,-bár gondolom új alkatrészt nem lehet nehéz beszerezni,de annak megvan az ára.
Üdvözlettel:Che
Igaz először Demetert látva a gépen jónak találtam de Ildinek magas lesz az a kormány. Semmi gond evvel minősítés után szerintem érdemes a magasságához hangolni, nem olyan sűrűn találkozni ilyen géppel sem így nem feltűnő az eltérés.


Komment