Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Plero "olyan nincs, hogy nincs"

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Plero "olyan nincs, hogy nincs"

    Üdvözletem mindenkinek.

    Nem is tudom hol kezdjem. Volt egy Dacia-m. Azt építgettem. Eladtam. Most egy Renault 5 GT Turbo-t próbálok talpra állítani.
    Vannak motorjaim is. Jawa Babetta 207.300 (első motorom) , Jawa Babetta 210 (felújítása kész), Jawa Stella 134 (folyamatban), Cagiva Cocis (folyamatban), Suzuki Choi Nori (hétköznapi motorom).

    Tervbe van véve egy Honda CX 650E vásárlása is.

    Képek a járműveimről: plenter.atw.hu

    #2
    Kedves Plero!

    Az a Renult 5GT Turbó,nem egy semmi autó,volt szerencsém egyszer egy R5 Alphin turbót vezetni,amikor a turbó elkezdett dolgozni,-mintha hátulról tarkón vágtak volna,úgy elindult.A baj csak az volt,hogy ment az oldalra is,mert a futómű és a kaszni is ,már elég "érett" lehetett (a szalag avatóján,már biztos átesett).Amolyan baráti tesztvezetés volt csak,de gondolom,fénykorában elég nagy tudású autó volt.
    Örülök,hogy írtál és remélem,-fogsz is még.

    Üdvözlettel:Che
    sepy és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia

      Azért a GTT és az Alpine T nem egy kategória. :-) Keresztmotor - hosszmotor, McPherson - Torzió és még sorolhatnám.

      Komment


        #4
        Choi Nori, mint hétköznapi motor??
        Inkább egy Zündapp!

        Komment


          #5
          Igen egy Suzuki. Jó lett volna a Zündapp is, de nem jött össze.

          Komment


            #6
            Suzuki Choi Nori cserélve Honda CX 650E-re
            OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Szervusz . A CX650E - nél érdekesebb lett volna műszakilag egy "T"-s ( bár itthon ritka , mint a fehér holló ) , ha már az 5GT is turbós . Üdvözlettel.

              Komment


                #8
                dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                érdekesebb lett volna műszakilag egy „T”-s
                Az biztos! Na meg szerelni is izgalmasabb lenne
                Szépek a CX-ek, ugye ezt csúfolták zagyszivattyúnak?

                Komment


                  #9
                  .....nem -szarpumpa a német neve (trágya )

                  Komment


                    #10
                    Közel jártam...
                    Szép "kis" gép, állítólag jók is voltak.
                    Szivesen látnám a garázsomban. Igaz, ennek a szervizelését -az MZ-vel ellentétben- valószinűleg nem oldanám meg pár 1000 forinttal.

                    Komment


                      #11
                      Igen egy T-s jobb lenne, hogy folytassuk a sort. /Anyagilag több a T-s mint az E./
                      A hétköznapi autó egy laguna I Ph2-es 1.9dTi motorral.




                      Güllepumpe A hangja miatt!

                      http://hondacx500.uw.hu/tragyapumpa.htm
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Plero; 2013 nov. 07, 12:52.
                      dongos78 kedvelte ezt.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X