Szervusztok!
1970 óta van közlekedésgépész-technikusi papírom,de édesapám révén már kölök koromban masinák között éltem.
Voltam segédmunkás,és főiskolai-tanársegéd.Most éppen a nyugdíjhoz szüks. éveket gyűjtöm,mint tanár.
DE nem műszaki,hanem földrajz-testnevelés szakos.
1968 ban egy lemez villás (Ferkó) Csepellel kezdtem.Csak a "szívbajotokért" sorolok pár motort a eddigiek közül:
UT 600,BMW R2,BMW R51,BMW R23,NSU Consul,NSU D-rad 200,HRD 500,Méray 500,Zündapp DB 200,Zündapp KS 600,
Zündapp DS 350(1985 ben már volt 1!),Pannoniák-most TLT-m van,Velorex 16/350,KMZ 750...
Autók, már nem volt annyi:Tatra 57B de abból 3 is volt,BMW 340(forgalmija megvan),VW 1300,VW 1200 most is van,
Skoda Oktávia Super 3db kombi is volt,NSU 1200 C amivel most is élvezkedem...
A motorok közül csak a Ferkó Csepel,és az R51 került hozzám üzemképesen...
Az INDIAN Prince-vel nem foglalkoztam sok volt a hiánya (Erm Robi barátomhoz került).
Imádok szerelni,alkotni,másoknak értéktelenből csodákat csinálni! Nincs olyan amit nem lehet megoldani,
és ez nem csak pénz kérdése.A mostani DS 350 a csúcsmodellem(kb:99,5% eredeti!!)
Mottóm:Aki megáll lemarad,ezt azért is tudom,mert közel 50 éve sportolok...
Köszi,ha végigolvastátok Mórocz József Győr
1970 óta van közlekedésgépész-technikusi papírom,de édesapám révén már kölök koromban masinák között éltem.
Voltam segédmunkás,és főiskolai-tanársegéd.Most éppen a nyugdíjhoz szüks. éveket gyűjtöm,mint tanár.
DE nem műszaki,hanem földrajz-testnevelés szakos.
1968 ban egy lemez villás (Ferkó) Csepellel kezdtem.Csak a "szívbajotokért" sorolok pár motort a eddigiek közül:
UT 600,BMW R2,BMW R51,BMW R23,NSU Consul,NSU D-rad 200,HRD 500,Méray 500,Zündapp DB 200,Zündapp KS 600,
Zündapp DS 350(1985 ben már volt 1!),Pannoniák-most TLT-m van,Velorex 16/350,KMZ 750...
Autók, már nem volt annyi:Tatra 57B de abból 3 is volt,BMW 340(forgalmija megvan),VW 1300,VW 1200 most is van,
Skoda Oktávia Super 3db kombi is volt,NSU 1200 C amivel most is élvezkedem...
A motorok közül csak a Ferkó Csepel,és az R51 került hozzám üzemképesen...
Az INDIAN Prince-vel nem foglalkoztam sok volt a hiánya (Erm Robi barátomhoz került).
Imádok szerelni,alkotni,másoknak értéktelenből csodákat csinálni! Nincs olyan amit nem lehet megoldani,
és ez nem csak pénz kérdése.A mostani DS 350 a csúcsmodellem(kb:99,5% eredeti!!)
Mottóm:Aki megáll lemarad,ezt azért is tudom,mert közel 50 éve sportolok...
Köszi,ha végigolvastátok Mórocz József Győr
Komment