Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Új családtag: pannónia T5h

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Új családtag: pannónia T5h

    Tiszteletem!
    Hozzájutottam egy '72(vagy '73)-as Pannónia T5h-hoz (278km távolságból hoztuk el).
    Álomszerű állapotban van kívülről.(egy-két hiba a festésen meg krómon van, de az elég jó, mert eredeti mindene)Méga gyári gumik, gyári hátsó pannonia feliratos sárvédőgumi is megvan!
    Azt kérdezném, hogy egyedi vagy szériamennyiségű volt, hogy gyárilag krómozták az oldaldobozokat és a lámpatöktartó lemezeket?
    A csavarok meg eredetinek tűnnek, mert 14-es fejűek, de van rajtuk egy CS betű, ez lehet eredeti?
    Előre is köszi.
    Üdv.: Majdánka.

    #2
    Az általam eddig szerzett ismeretek alapján ilyen kivitelben nem készült. Ez egyedi szépítgetés volt.
    A white volt a szépített verzió, de ha az lenne azt nem titkolná a motor.
    De képet fel és többet látunk és a vázszámot ha leírod utolsó 4 szám nem kötelező csak ha nem titok
    majdánka kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Üdv.:
      Képet technikai ok miatt nem tudok felrakni.
      Motorszám: 72 07 3426
      Vázszám:T5 72 07 3426
      Váznyaktábla szerint meg 1973-as(szóval nem stimmel valaki)
      Az akut kaloda helyett kétoldalt stiftelt rugós lemezanyag tartotta.

      Komment


        #4
        A motor 1972 7. hó "váznyaktábla nem mindig mérvadó" a számok a lényegek, de attól a nyaktábla lehet eredeti.
        Szerintem mezei T5h. A patináját két dologból nyerhette 1. gyáralkalmazotté volt és magának kicsit fényesebbet csináltak. 2. a tulaj szépítgette.
        ami jellemző eredetileg: műanyag sárvédő elől, műanyag hátul a teleszkóp burkolata, laticeles ülés, légszűrő a dobozban, H-s kipufogó dobok "kicsit több lemez van benne" és talán már 160-as óra "bár az lehet 73-ba jöhetett a p21 végett"
        majdánka kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Gratulálok. Az én T5H-m 1972. augusztusi eleji (T572080072).

          A tulaj állítása szerint eredeti állapotú volt amikor elhoztam. Mondjuk ennek ellenére volt jópár 13-as laptávolságú 8-as csavarja, de a fene se bánta mert egyébként nem nagyon volt hiánya.

          Az oldaldobozaim sima fényezettek voltak, műanyag e. sárfogó, nagyjából az amit BeniP10&P21 leír, leszámítva hogy fekete hátlapú 140-es óra van rajta.




          majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az akut kaloda helyett kétoldalt stiftelt rugós lemezanyag tartotta.
          Ha kérhetlek majd tegyél fel róla képet ha lesz rá alkalmad.
          Sajnos nem tudok a környéken olyasvalakiről akinek hasonló gépe lenne mint az enyém, nálam viszont hiányzott az akksi és a rögzítése. Fülek vannak a doboz alján, műszakira úgy vittem el, hogy egy gumiszalagot rögzítettem stiftel a fülekhez, ami leszorítja az akkumat.
          apacsavo, majdánka és BeniP10&P21 kedvelte ezt.
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #6
            Üdv.:
            Az enyémen is 140-es fekete számlapos az óra.
            Az akku leszorítása gumival jó csak annyit változtatnék a helyedben, hogy a gumi fölé vékony saválló lemezből hajtanék körbe egy csíkot, két végét vissza kunkorítanám és megheggeszteném, hogy a stiftek ezt fogják.(gumi azért jó, mert enged némi torziót.)
            Köszönet a segítségért.

            Komment


              #7
              Jó jó szánom bánom csak 140-es fekete óra Csak túlzottak kéthengeres lázban élek egy ideje és kihat rám

              Komment


                #8
                Én is kacérkodtam egy P20-assal, itt árulták 14 km-re. Végül rájöttem, hogy "a cipész maradjon a kaptafánál" alapon inkább egy nagyfékdobost kellene beszereznem, pontosabban először megvárni, hogy mit reagál a KEKKH a múltkor beküldött rendszámra, sikerül-e valakivel felvenni a kapcsolatot a TLF-em ügyében, vagy szerencsétlen marad alkatrészbányának.
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X