Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    eladó danuvia motorkerékpár

    Nos, aki e szemet gyönyörködtető példányra szert tesz ( azaz megvásárolja) egyszerre ( minimum) három márka (típus) felújításába is belefoghat....

    Komment


      Nem is néz ki rosszul...veterán versenygépnek egész jó.
      Click image for larger version

Name:	197102_x300.jpg
Views:	1
Size:	33.7 KB
ID:	150054
      Bükkszentkereszten lehetne vele indulni jövőre
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 25, 08:48.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Csak egy kis károgás. Nem fogom megérteni az átalakítókat.
        Szegény mérnököt pár évtized iskola és rajzolótábla után odaengedik végre és a tudása legjavát beleteszi egy konstrukcióba. Majd szegény motor újra előkerül sokak örömére, sokaknak a vágya, hogy ilyet birtokoljon és megőrizzen.
        Erre szétfaragják.
        Indokoltnak látom a pezsgődugós csutkakormány villaszárra rögzítését a mesebeli fejletépő 9 lóerőhöz. Csak nehogy leérjen a túl alacsonyra szerelt kormányvég a kanyarban. Vagy az átalakító keze a bilibe.

        Komment


          ....szétfaragják , mint ahogy tették akkor is amikor ezek ( meg a többi régi ) megjelentek .


          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          a mesebeli fejletépő 9 lóerőhöz.
          ha kifognám az aranyhalat és lehetne 3 kivánságom -a 3 dik az lenne hogy ezekből újra , rendeszeressen , éveken át megint 50- 150 db versenyezzen a lakótelepeken , gyárudvaron , parkolókban . Ehez semmi motoros élmény nem fogható , hasonlítható .
          Köszönöm a sorsnak , hogy nekem még vannak barátaim akik mentek , láttak , ott voltak . Köszönöm a sorsnak , hogy még a kis Kesjárral mehettem az élssarkon - Tiszacsegén több ezer ember néző elött , akik a kispadon ültek a kapuk elött .

          És köszönöm , hogy mikor fiatal voltam még nem volt divat a meltartó ...



          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szegény mérnököt pár évtized iskola és rajzolótábla után odaengedik végre és a tudása legjavát beleteszi egy konstrukcióba.
          Az átalakítás nem az ő megcsufolásuk , szerintem nem lehet így ütköztetni azt a dolgot . Viszont néhány általuk elképzelt műszaki megoldás miatt , néhánynak le kéne vágni a kezét és a hátába állítani .
          Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 okt. 25, 11:09.

          Komment


            Más kor volt. Én is sok mindent köszönhetek a gyerekkornak, pedig hozzád képes egy húszassal később volt. A károgásom annak szól, hogy egyre kevesebb lesz a padláslelet és ne már ezekből építsenek-faragjanak. Én sok mindent megadnék és őriznék egy pajtaleletet. A másik és a papíros mellett :-)
            Már nem gyártják. Egyébként megértelek. Emberközelibb világ volt akkor.

            A mérnökökről való véleményeddel egyetértek.

            Komment


              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Viszont néhány általuk elképzelt műszaki megoldás miatt , néhánynak le kéne vágni a kezét és a hátába állítani .
              Mint tudjuk ilyen nincs, hanem párthatározatból kellett fost gyártani.
              Tegnap láttam 2db 73-as évjáratú CB Hondát, könnyű volt nekik, mert nem pancsolt bele a konstrukcióba a párt, de akkor az angoloknak németeknek, olaszoknak ki szólt bele a konstrukciókba? Lehet már mi akkor is üzentünk???

              Komment


                EMU! Nem pancsolt bele ez utóbbiaknak sem senki csak a Japánok fényképezővel a nyakukban járták az élet iskoláját és az ö szakmai és mérnöki tudását felhasználva a szorgalmukkal érték el mindazt mit manapság csodálunk. Nem felejtették el az alázatot és hangyák szerintem tőlük tanulták a szorgalmat!!

                Komment


                  a Japánok fényképezővel a nyakukban járták az élet iskoláját
                  Azért ez a magyaroknak is ment, és még sokan másoknak is, csak a koppintás általában nem érte el a minta színvonalát nem hogy túlszárnyalta volna azt. Gyakorlatilag a háború után csak minden valami leporolása volt, és az állóvízbemtocsogás közben a Japánok elkezdtek szaladni, majd mikor hatalmas előnyre tettek szert, őket lehetett leképezni (Pl P20)
                  Visszatérve az eredeti témához a magyarok sokat versenyeztek a tömegsport szintjén, ha egy kicsit körülnéztek volna a sufnituningok között abból is lehetett volna ötleteket meríteni, ha már a gyári versenyzés nem volt nagyon fontos.

                  Komment


                    ....... na ? és mi van a meltartó nélküli vlággal ??? mindig csak az a s@r motor


                    az a sok szögön száradt póló ....

                    Komment


                      A mai világban ugyan a melltartó divat, viszont a bugyi kiment a divatból.

                      Komment


                        sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A mai világban ugyan a melltartó divat, viszont a bugyi kiment a divatból.

                        ,mert parasztok a kurvák - mennyivel jobb sejteni valamit , mint telibe bevilágítani .


                        ---- de hova lettek a japán mérnökök ?

                        Komment


                          Negyedévente végiglapozom a Pannónia témájú hirdetéseket, hátha akad pár jó érzésű ember, aki valóban el akar adni, vagy időközben rájött, hogy nem kincset őrizget.

                          Szó szerint bemásolom - álmodik a nyomor.

                          Click image for larger version

Name:	Pannonia_motorkerekpar_elado__29003619231076.jpg
Views:	1
Size:	209.3 KB
ID:	150055
                          T1 Pannonia motorkerekpar uzemkepes raszerelt szallagfuresszel eggyutt 1963-as elado irany ar 420000 de a pannonia motorkerekpar kulon is elado irany ar 280000.


                          Reális áron vinném, mert tetszik.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 okt. 26, 04:17.

                          Komment


                            Folytatva a gondolatot, a már emlegetett paradoxon ami szerint egy felújított motor kevesebbet ér, mint amennyit ráköltöttél, és akkor a munkát még nem is számítjuk fel...

                            Valaki levezette itt már, hogy a végső eladási árból (annyit ér amennyiért eladható!), ha levonod a felújítás árát, megkapod, mennyit ér az alap. Ez viszont gyakran negatívba megy át...Olyan ez egy kicsit, mint a devizahiteles autó, amikor fizetnek, ha viszed...Na jó, nem olyan...

                            Valójában nem nagyon éri meg felújítani egy tucat-motort, csak ha valóban ritka. Szerintem legjobban az éri meg, ha találsz egy viszonylag tűrhető eredeti állapotút (ami szintén ritka), és nem nagyon nyúlsz hozzá, csak amennyire feltétlenül szükséges. Egy ilyenért érdemes akár többet is fizetni.

                            Pannóniában ilyen alig van, mert a krómozása többnyire szétrohadt (ha csak nem a nagyszobában tartották), ha meg már teljes körűen krómoztatnod kell, akkor 100-150 alatt nem áll meg a dolog...
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 okt. 26, 07:34.

                            Komment


                              Pannóniára rá kell költeni alap szinten egy 500 ezret + a motor beszerzése + a papírozás.
                              Na és mennyiért lehet eladni ezek után? Mondjuk 400-ért talán, valami halvány eséllyel befuthat egy vevő?
                              De már amúgyis lefelé ívelőben az egész...itt a fórumon mikor is volt utoljára, hogy jött egy új tag azáltal, hogy épp most kezdett egy felújításba...?

                              Komment


                                Na és mennyiért lehet eladni ezek után?
                                ...és úgy hogy a Pannóniának még elég nagy presztizse van kis hazánkban.
                                Pontosan nem tartottam nyilván, de az MZ a végére (vételár+felújítás+papírozás) 200-250 ezer között állt meg valahol.
                                Ha el akarnám adni (de szerencsére nem akarom), 150-180-nál többet nemigen adnának meg érte.
                                Nem beszélve arról, hogy szemeim előtt látom ahogy fintorogva nézi, kritizálja a vevőjelölt, hogy nem teljesen feszes az üléshuzat, a küllők nincsenek újra krómozva, a blokk nincs rommá polírozva. És olyankor durranna az agyam.
                                Szerencsére ilyen stresszfaktorok nem fenyegetnek.
                                Tényleg csak igen ritka cuccot éri meg eladási célból felújítani. Vagy ha kevésbé ritkát, akkor csak amolyan tessék-lássék módon, "kenjük be a szart szilikonnal hogy csillogjon" stílusban...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X