Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Remélem az én MZ-m nem ilyen lesz mire összerakom:

    MZ es 125-ös alkatrészek eladók Gyálon - Gyál, Pest
    Lehetett vele meló rendesen !!!

    Komment


      Kovacsk84 Nem ismerem az anyagi helyzetedet,de én átíratnám,levizsgáztatnám és motoroznék vele / örülnék neki!

      Komment


        Danuvia blokk van benne, de az a forgalmiban be van jegyezve, azzal nem tudok mit csinálni, viszont ez hozza magával az elektromos rendszert is a Danuviából.
        Szerintem emiatt nagyon sokat veszít az értékéből.

        Amit kollarg írt az igaz, de az a Csepel blokkosra érvényes.
        Most gondoljatok bele, amikor a Simson s51-es vázba beleraknak egy Star blokkot és annyiért hirdetik, mint az 51-est.Igaz, hogy ez korban a fordítottja ,de a lényegen nem változtat. ELADHATATLAN.
        Ha valakinek van ennyi "kidobni " való pénze, az már olyat vesz ami Csepel blokkos és nagyjából, vagy teljesen eredeti. Inkább rak hozzá még 2-300-at. Mert gondolom aki motorra ennyit szán az nem az utolsót adja oda és éhezik utána .Tehát nem gond neki az a plusz összeg.
        Szerintem így nem ér annyit ez a motor. De szép ,szívesen nézegetném a pajtámban.
        Az én véleményem is az, hogy papírozd le, ha tudod és tartsd meg. Ha lehetőséged engedi. A mai helyzetben nem tudod megfelelően értékesíteni. Két dolog van amikor adás-vétel létrejön : vagy jóval ár alatt adod, vagy nagyon ritka motort, alkatrészt kell árulj.

        Komment


          Szia Kovacsk84!

          Szerintem szépen megcsináltad a kiscsepelt, de persze így nem eredeti. A többiek már leírták a legfontosabbakat.
          Én kiegészíteném pár dologgal amit látok és nem hangzott el.
          A hengerfej Danuviáé, egy félgömb alakú Csepel sokat javítana az összképen. De talán a nagyobb hűtőfelület miatt került fel.
          A sztender felfogó csipesz és a láncvédő fekete kellene hogy legyen.
          A tank jó így, nem csak ezüsttankos létezett. Én örültem is, hogy végre nem egy ezüsttankost látok
          A tanksapka Jawa-ra való.
          A hátsó lábtartók gyárilag felcsukhatók, ezek úgylátom fixek.
          Csak a D-Csepelen volt jellemzően ez a nagyobb lámpabúra.
          A többi dologról már volt szó.

          Összességében ezek nem nagy hibák, rövid időn belül ki lehetne őket küszöbölni, és akkor 350-ért simán elvinnék.
          Így szerintem 220 és 200 ezer közötti ár a reális.

          A féklámpa akkuról működik igaz? Gyárilag akkus volt a gép? Ez luxus kivitelre utal, az ritkább. Meg tudod írni a vázszámát?

          Komment


            Üdv!

            Amikor megvettem, fix lábtartósra volt megcsinálva, őszintén szólva nem is gondolkodtam a cseréjén. Megvan az eredeti tanksapkája is, viszont hengerfejet még keresek hozzá. Van négy, de olyanok mint a ... nem is tudom mi. Szét vannak barmolva egytől egyig, a Danuviát azért kapta meg, hogy beindulhasson. Akkumulátor-tartósan vettem, a vázszáma 4/5-898.

            - - - Updated - - -

            Tamás78!

            El kell ismernem, igazad lesz, Neked is és a többieknek is. 200-ért pedig nem adom el. Őszintén, a vételárból egy Pannóniát, illetve a felújításának és forgalomba helyezésének egy szeletét akartam finanszírozni, amivel egyszer életemben el szeretnék motorozni az Atlanti-óceánhoz...azt látni kell . A repülő meg nem az igazi. Egyszer lementem Pannoniával Horvátba a tengerpartra, egyedül, a parton aludtam...mocskosul rákaptam az ízére. Állandóan nyakkendőben, kiborotválkozva kell dolgoznom, nagyon jó volt így elengedni magam. Mindenkinek van ilyenje, nekem ez az. Le is veszem a hirdetést, aztán elrakom későbbre a Csepelt, hátha még jól jön, vagy helyben használgatom. Visszatérve álom-országból. El kellett döntenem, hogy legyen csepel blokk és eredeti, vagy Danuvia és műszakiztatható, de ezen nem sokáig gondolkodtam.
            Mindenkinek köszönöm a segítséget, hozzászólást, jó olvtársak vagytok

            Komment


              Szerintetek lehet ezt még fokozni?

              Eladó Pannonia P20 - Képes Motor


              Én, ledöbbentem, az biztos

              Komment


                Picit "túlrestaurált" , picit túlárazott , de volt vele munka rendesen , és akárhogyan is , de szépen meg van csinálva !
                Az alkatrészekről pedig csak annyit, hogy ha hozzá akarsz jutni bármiféle csak ezen a típuson használt darabhoz , olyan az árképzésük mintha egy más motor alkatrészára után egy nullát tennél . Egy jó pár éve járom a börzéket de az utóbbi tíz évben, négy - ötszörösére emelkedtek a tipushoz tartozó alkatrészek árai ! Pl egy pár cucc, amire azért felkaptam a fejem :
                - gyujtás-kapcsoló kulccsal , használt 15.000 ,-
                - kilóméteróra ( körcikk formájú DKW minta alapján gyártott u.n. "sajtóra", használt ) 30.000 ,-
                - lámpakeret (háromcsavaros, utángyártott , króm nélkül) 8000 ,-
                -fesz.szabályzó (használt gyári, ki tudja működik -é) 5000 ,-
                -láncvédő (gyári , erősen rozsdás ) 30.000 , -
                -lámpafej (gyári , enyhén horpadt alapozott ) 10.000 ,-
                -hátsó sárvédő (első szériás gyári ,vágott , erősen korrodált ,talán helyrehozható állapotban ) 25.000 ,-
                -rugós ülés (felújítandó állapot , némi rugó hiánnyal) 15.000 ,-
                -megszakító (yamaha , de legalább jó) 6000,- / pár
                -fényváltó kapcsoló (háromállású , újszerű , használt) 10.000 ,-
                -alapméretes hengerpár (megfúrandó , 9 bordás) 40.000 ,-
                - első szériás kipu.dob. (hegesztett tartóval , horpadt , rozsdás ) 20.000 ,- utángy. króm nélkül 25.000-30.000 , - /pár

                De gondolom ismeritek az árakat , "uram bocsá" hogy az az érzésem a szoc.gyártmányú motorok között az első háromban benne vannak az alkatrész árai , a drágaságot figyelembe véve (de ez ilyen műfaj ... , én a pirosnál már ötszáz fölött járok... )
                Egyébként ahogy mondani szokták annyi az értéke , amennyit adnak érte ....
                Hozzáteszem a gazdáját , és a motort sem ismerem , sőt soha nem is láttam ! Tehát nem védeni akartam , csak füstölögtem egy picit az irreálisan magasra alakított(!) p20 alk.árak miatt. Egyébként egy 20-25 %-al mérsékeltebb árfekvés jobban állna neki , de hát ...
                Jut eszembe , egy kis segítségre volna szükségem . A szóban forgó tipus hegesztett konzolos kipufogójáról volna szó .
                Egész pontosan arról hogy , valaki megtudná mondani hogy milyen távolságra van felhegesztve a konzol a kipuf . elejétől ahol a hollander is van, vagy egy pontos méret a konzol nagyobbik furata , és a dob könyök becsatkakozási peremének síkja közt ?

                Komment


                  De gondolom ismeritek az árakat , „uram bocsá” hogy az az érzésem a szoc.gyártmányú motorok között az első háromban benne vannak az alkatrész árai , a drágaságot figyelembe véve (de ez ilyen műfaj ...
                  Igen, ismerem az árakat -sajnos-, én is szoktam börzékre járni, igaz Jawa-CZ ügyben, elsősorban, de megnézek mást is...
                  Azonban akkor sem értem Annyi ilyen motort láttam már -igaz, különféle állapotban- hogy, ha mindenkinek volna otthon egy, már azon sem lepődnék meg.
                  Írtad, Kedves Zahi, hogy Neked is már 500-ban van eddig és gondolom, még nincs vége?! Te ki fogsz vele menni az utcára motorozni, ha kész lesz(?) használod a mindennapokban?
                  Azért akárhogy is, ezek a motorok nem arra valók...semmilyen szempontból...ha csak az alkatrész árakat nézzük...
                  Persze, biztos van -még- az országban olyan ember,aki meg tudja magának engedni...
                  Az is igaz, hogy mindenki addig nyújtózkodik, ameddig a takaró ér...

                  Komment


                    Persze hogy használom ! A feketét is használom (bár nem minden nap) , van műszakija , biztosítása, végül is erre való!(talán még drágább is)
                    Csak azért nem minden nap, mert sok mindent autóval egyszerűbb lerendezni vagy szállítani...
                    Egyébként nem véletlenül készül már a második éve a piros , sajnos csóróság van . És az igazsághoz hozzátartozik az is hogy , ha jobb állapotú alapot veszel drágábban , nyilván kevesebbet kell később az alkatrészekre költeni. Nos én inkább olcsóbban vettem az alapot..( ez van!)

                    Komment


                      zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Persze hogy használom ! A feketét is használom (bár nem minden nap) , van műszakija , biztosítása, végül is erre való!(talán még drágább is)
                      Csak azért nem minden nap, mert sok mindent autóval egyszerűbb lerendezni vagy szállítani...
                      Egyébként nem véletlenül készül már a második éve a piros , sajnos csóróság van . És az igazsághoz hozzátartozik az is hogy , ha jobb állapotú alapot veszel drágábban , nyilván kevesebbet kell később az alkatrészekre költeni. Nos én inkább olcsóbban vettem az alapot..( ez van!)
                      Akkor Te a ritka kivételekhez tartozol, aki használja is!

                      Őszintén, elmondanád, hogy a motorodban mi az, ami még a gyár által előírt (urambocsá' gyártott) alkatrész?
                      De őszintén!
                      Napi szinten olvasom, hogy: -ilyen Japán meg olyan svéd,meg amolyan országbéli (karburátor, csapágyak, szimmeringek...)stb. dolgokkal szerelt Pannónia...már elnézést, akkor az nem is Pannónia, hanem Eurónia, Worldonia vagy valami hasonló...szerintem
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jan. 23, 17:54.

                      Komment


                        Hát legyen ! Kezdem a felsorolást :
                        A feketében :
                        -Megszakítók (yamaha yds5)
                        -kuplung lamellák (nem parafás, modern 7 tárcsás)
                        -dugattyú gyűrű (MZ etz 150)
                        -dugattyúcsapszeg (Mz 250 átalakítva)
                        -lánc (egyszerű CZ)
                        - gumik (michelin)
                        -vezeték köteg (saját készítésű)
                        -porlasztó talp hővédő karima (saját)
                        -összes csapágy (ZKL, ZVL) ,szimering (skf-viton , német szilikon szimering kék kétajkú)
                        -első ülés rögzítő lemez bilincs-fél(saját)
                        -ráfok (radaelli)
                        -küllők ,anyák(Csatári)
                        -akku.tartó gumi(saját)
                        -lámpafej plexi (utángyártott Geiger Jenő-től)
                        -fékferodolok (ragasztott karoflex-es felujított)

                        Piros:
                        -dugattyúcsapszeg (mz250)
                        -dugattyúgyűrű(yamaha rd)
                        -csapágyak (ZKL,ZVL) , szimeringek (német kétajkú kék)
                        -kormánycsapágy(kúpgörgős átalakítva)
                        -középsztender csap(saját)
                        -láncvédő(Neumann Laci-bácsi féle müanyag)
                        -lánc (CZ)
                        -gumik (barum)
                        -egyenlőre a fékdobok (200-as pannonia TLF)
                        -ráfok(MZ)
                        -küllők(Csatári)
                        -vezeték köteg (dafko54 jóvoltából saját)
                        -porlasztó hővédő karima(saját)
                        -tank gumipárna(utángyártott)
                        -e.teló porvédő gumik(utángyártott , de már le is rohadt róla...)

                        Komment


                          Ha azt kérdezed, használja-e a mindennapokban, tudnod kell azt is, hogy ennek feltétele az említett japán, stb. alkatrészek beépítése.
                          De ezt nyilván tudod is.
                          Ez a konstrukció az akkori, hazai megvalósításában egyszerűen életképtelen. Illetve időlegesen életképes vagy volt az, míg új kora után először hozzá nem kellett nyúlni, mert onnantól bedőlt a dolog.
                          Mindennapi használathoz szükséges a motor idegenszívűsége, ez van.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: demeter; 2015 jan. 23, 18:24.

                          Komment


                            Van benne némi igazság , de szerintem a lehetőségekhez képest elég sok gyári alkatrészt megőriztem .(hiszen ez volt a célom.)

                            - - - Updated - - -



                            "Őszintén, elmondanád, hogy a motorodban mi az, ami még a gyár által előírt (urambocsá' gyártott) alkatrész?
                            De őszintén! "

                            Vagy arra vagy kíváncsi hogy melyek azok az alapvető átalakítások (alkatrészek tekintetében) ,hogy egy ütőképes használható kellőképpen vehemens jószágot faragjunk ebből a tipusból ?

                            Komment


                              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Hát legyen ! Kezdem a felsorolást... :
                              Nos, ha még hozzá adjuk azokat az árakat,amelyeket a börzéken mondanak és -néha- ha azt akarom, hogy menjen, meg is veszem,akkor máris ott vagyunk a hirdetésben említett összegnél...JA(!) -és, hogy tudjam is használni!
                              Nesze neked nagy, Magyar technika!

                              - - - Updated - - -

                              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ha azt kérdezed, használja-e a mindennapokban, tudnod kell azt is, hogy ennek feltétele az említett japán, stb. alkatrészek beépítése.
                              De ezt nyilván tudod is.
                              Ez a konstrukció az akkori, hazai megvalósításában egyszerűen életképtelen. Illetve időlegesen életképes vagy volt az, míg új kora után először hozzá nem kellett nyúlni...
                              Pedig, annak idején én is nagyon bele voltam zúgva ezekbe (P20-21) a gépekbe!

                              - - - Updated - - -

                              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Van benne némi igazság , de szerintem a lehetőségekhez képest elég sok gyári alkatrészt megőriztem .(hiszen ez volt a célom.)
                              "Őszintén, elmondanád, hogy a motorodban mi az, ami még a gyár által előírt (urambocsá' gyártott) alkatrész?
                              De őszintén! "

                              Vagy arra vagy kíváncsi hogy melyek azok az alapvető átalakítások (alkatrészek tekintetében) ,hogy egy ütőképes használható kellőképpen vehemens jószágot faragjunk ebből a tipusból ?
                              Kedves Zahi!
                              Mindenre megadtad a választ, Köszönöm!
                              Azt is, hogy őszintén...
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2015 jan. 23, 19:02.

                              Komment


                                Pedig hidd el hogy ez csak a jéghegy csúcsa ! Ha jobban belemerülsz egy blokkba 200 körül van a holmi bele...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X