Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
figyelemre méltó , hogy mennyi időt , energiát invesztáltál a gépbe ! Egyébként Mátéval egy véleményen vagyok, csak még a csomagtartót el ne felejtsd .... Az első motorom egy Verhovina volt (Bepxobuna...) , átérzem a dolgot ! (igazándiból nem szerettem túlságosan ...) A csíkok valóban sokat dobnának rajta , a dob nem a Kárpátié (???) ... meg hát a csomi , ... az,... az "azé" jó vóna rá ! Gratula hozzá !
Ettől még nagyon szép a masina! Látszik hogy van benne munkaóra rendesen.
Van ezerféle felfogás, de én úgy vagyok vele hogy nem kell minden esetben a full gyári állapotra törekedni.
Amennyiben nem kiállítási darab lesz akkor szerintem bocsánatos bűn. Sokszor egy-egy átalakított gép szebb mint a gyári és még jobb is pl. a tovább fejlesztett Panonniák. Rengeteg fejtörés és meló- kísérletezés szüleményei a mai forgalmi viszonyokhoz alakítás miatt is. Mondhatni: a jelen kor követelményeihez igazítva! Azért ez kor és motor tipus függő dolog. Még Panonniából és Rigából is van sok majd ha nem lesz minden faluban az átalakítási kedv is alább hagy és az eredetiség lesz az első. Bár az elszaladt árak nem ezt tükrözik.
Komment