Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz 175

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Cz 175

    ÜDV Mindenkinek!
    Újból bele fogtam egy számomra még ismeretlen motortípus javításához.
    Kapásból meg is szívattam magam az oldal dekni levételekor sikeresen szétugrott a váltó\berugó mechanizmus.
    Valaki le tudná írni az össze szerelés mikéntjét.
    A másik kérdés, hogy van-e valamilyen bevált alternatív gyújtás amelyik felszerelhető a motorra mivel a sajátja hiányos. Beindítani sikerült. Mondhatni miután adott szikrát első rúgásra indult.
    Az egyik képen látszik, hogy a kuplung bele ért a deknibe ott mi nem lehet jól össze rakva?
    sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    #2
    úgy tűnik a feszabályzó kellett valakinek miért nem csak azt pótolod!?
    sepy és zahi kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Hát ez így nehéz lesz...
      wsievers és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Legjobb ha leveszed a kupplungot es ugy rakod ossze a berugot..Az osszes ilyen motornal a dekni levetele elott a kart berugo allasba kell tenni ,ugy nem ugrik szet. Osszerakasnal is ezt kell csinalni.
        kvaga, és 5 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Legjobb ha leveszed a kupplungot es ugy rakod ossze a berugot..Az osszes ilyen motornal a dekni levetele elott a kart berugo allasba kell tenni ,ugy nem ugrik szet. Osszerakasnal is ezt kell csinalni.
          A kuplungot szét is akartam szedni, hogy a több mint 30 éves állott olajat letakarítsam a lamellákról nem emelt ki rendesen.
          Köszönöm a tanácsot a szétszereléshez.

          Komment


            #6
            Nem egy elhanyagol a gép. Egy alaposabb takarítás - polirozás- króm pasztázás után rá sem lehetne ismerni. A benne lévő olaj maradvány is gyönyörű volt gazdája neki!

            Komment


              #7
              Berúgó szerkezetet sikerült össze raknom.
              Lamellák a régi olajtól lepucolva most friss olajban áznak,holnap rakom össze.
              A gyári vezetékelést kihagyva amikor hozzám került sikerült életre keltenem egész könnyen indult.

              Komment


                #8
                https://www.youtube.com/watch?v=QOs1...ature=youtu.be

                Komment


                  #9
                  Nagyobb fordulaton hallani, hogy CZ amúgy a korához képest rendbe lévőnek tűnik. A hátsó világítás nem süti a szemet no de ez is 6 v-os. Én is Ledes izzókkal a hozzá való relével és elöl nappali fénnyel közlekedtem a CZ-.vel. Annak is gyári 45W-os teljesítményével hosszan féklámpázni nem lehetett, másként mert leállt a motor.

                  Komment


                    #10
                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Nagyobb fordulaton hallani, hogy CZ amúgy a korához képest rendbe lévőnek tűnik. A hátsó világítás nem süti a szemet no de ez is 6 v-os. Én is Ledes izzókkal a hozzá való relével és elöl nappali fénnyel közlekedtem a CZ-.vel. Annak is gyári 45W-os teljesítményével hosszan féklámpázni nem lehetett, másként mert leállt a motor.
                    A videón a gyári vezetékelés ki volt hagyva mivel megrágta valami. Külön csak a gyújtás kapott áramot.
                    Bontódik újra lesz fényezve és motor generált is kap.

                    Komment


                      #11
                      Szervusz Ifás!

                      A képeken nem látszik nagyon rossz állapotúnak a 450-es,úgy tűnik a festése sem olyan rossz,de-ha nagyon szépen fel akarod újítani,akkor talán érdemes újra festeni.A probléma az,hogy egy új fényezéshez illene a krómozást is megcsinálni,mert igazán úgy nézne ki jól,de ez nagy rizikó.

                      A CZ 450 egy nagyon jó konstrukció,ha a teljesítményét nem használod ki teljesen,csak mondjuk 75 százalékáig örök élet.Nekem feketében jobban tetszik,mert a fekete szín mellett jobban érvényesül a gazdag krómozás és a csíkozások,de bordóban sem rossz.Ami nem tetszik,illetve napjainkra talán egy kissé szokatlan az,a mélyre húzott első szoknyás sárvédő,talán az egy kissé eltúlzott,de ez már ilyen.

                      Volt ezekből a 455-ös,amely 250 ccm.-es motorral volt szerelve,de szintén egy kipufogós és van a neten róla egy kép,amin a sárvédőt egy kissé körbe vágták,-nekem az a non plusz ultra,ha hozzányúlnék valami ilyesmire csinálnám.

                      Felteszem ide az említett képet,ha sikerül megtalálnom.Azt nem tudom,hogy az a szögletes henger és hengerfej miről származik,de nagyon egyedi.

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        #12
                        Újra lesz Cromozva minden annak még utána akarok járni hol érdemes most cromoztatni.
                        A tank újra cromozása és fényezése lesz érdekes szerintem.
                        A szín ami mellett a gazdájával döntöttünk, hogy egy kis csavar is kerüljön a felújításba 2004-es Ford Focus bordója lesz.
                        Fejidomot kell kerítsek mert az alsó öntvény szét van nyílva.

                        Komment


                          #13
                          Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          hogy az a szögletes henger és hengerfej miről származik
                          Szerintem az a 634-es hengere lehet.

                          Komment


                            #14
                            Kérdésem lenne!
                            adva vagyon ugye a ez a tank amin mindkét oldalt van gyárilag egy horpasztás:


                            Hogyan lehetne ilyet fabrikálni a normál csepptankból mint amilyen a fenti képen van.

                            Komment


                              #15
                              Tippem: Töltsd meg száraz homokkal és indulhat a domboró műa. kalapáccsal a homorítás!?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X