Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa CZ 175 450\05

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa CZ 175 450\05

    ÜDV!
    Az alábbi Jawa Típushoz keresek minden féle rajzot, robbantott ábrát, alkatrész katalógust.
    Illetve melyik típus alkatrészei egyeznek meg vele, bowdenek gumi alkatrészek, STB. tekintetében?
    Innen szoktam leginkább rendelni:
    https://futarmotorosbolt.hu/kategori...cz-250-350/440
    De itt 450\05-höz nem igazán találok semmit.
    Django, Igrich és emu kedvelte ezt.

    #2
    Nem is igen fogsz találni. Gáz/hátsófékbowden a csepptankoséhoz hasonló. Gumialkatrészekből pár jó a csepptankosból szintén. Az elsőfék, kuplung más rendszerű, nem lessz jó. Jobban jársz, ha külföldről vásárolsz. Gépkönyv tekintetében ajánlom a Cezetmania oldalát.

    http://www.cezetmania.info/technika/index.html
    Che, emu és Atti69 kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az alábbi Jawa Típushoz keresek minden féle rajzot, robbantott ábrát, alkatrész katalógust.
      Sértődés nélküli választ keresek !

      Tisztázom előre:nagyon alapos szép munkát látok a munkapadon,irigykedve nézegetem a szép alkatrészeket!

      Nekem a"bordó"JAWA az esetem a Csepel-pannónia,a Csepel motorok gyári darabjai eredetileg bordó színűek(szerintem nem volt elérhető piros abban az időben).

      Miért élénkpirosra fested a motort,esetleg nem látható számodra a külömbség,esetleg prózai módon neked ez tetszik?!

      Viszont az OT-s vizsgáztatókat sem értem :úgy gondolom az eredeti szín ugyanúgy hozzátartozik egy jármű eredetivé tételéhez mint egy hatlapfejű,hasított-fejű csavar.....
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Viszont az OT-s vizsgáztatókat sem értem :úgy gondolom az eredeti szín ugyanúgy hozzátartozik egy jármű eredetivé tételéhez mint egy hatlapfejű,hasított-fejű csavar.....
        Szerintem az eredeti szín, mocskosul fontos, mert az összes "színhamisítás" főleg OT minőségű járműnél elhiteti az olyat sosem látott utókorral, hogy létezett olyan. és egyre több az olyan veteránt nézegető ember, aki a motor autó stb, új korában még egy pikáns gondolat sem volt.
        Éppen ezért fontos hogy a tényleg csak néhány színvariációban létező veterán járművek diavatszínekben pompáztatását ne legalizáljuk.
        Persze Kesziben békülhetünk is!!!
        madorka, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia Ifás. Nagyon király a motorod. Itt találtam jáwás dolgokat. http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom
          Sajnos innen már nem tudsz letölteni mert néhány éve a fórumos oldalon egy agyonképzett szerzői jog bajnok rátalált a letöltésekre. Az oldalt is bejelentette a haza megmentője. Jó nagy ciriburi lett belőle, per meg ilyesmi és majdnem megszűnt az oldal.

          Komment


            #6
            A motort főnökömnek csinálom nem lesz rajta még sima rendszám sem van egy kisebb gyűjteménye annak a darabja lesz.. A szint ő választotta. Én szeretem a pirost szint de szerintem sem passzol ehhez a motorhoz én a Ford Focusok bordóját választottam volna.
            Ugyan ez a szin összeállítása a kis Rigának is amit előzőleg csináltam neki.

            Egyébként én nem vagyok híve az OT-zásnak van több motorom ami veterán de mindet saját ízlésemnek megfelelően csinosítom építem.
            A Pannóniám is úgy épül, hogy napi használatra teljesen alkalmas (Honda gyújtás, Tuningolt henger stb.) 700km-es túrát gond nélkül tudtam le vele egy mellé pöffenés nélkül járta meg a Mátrát idén nyáron.

            Komment


              #7
              Igrich eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Szia Ifás. Nagyon király a motorod. Itt találtam jáwás dolgokat. http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom
              Sajnos innen már nem tudsz letölteni mert néhány éve a fórumos oldalon egy agyonképzett szerzői jog bajnok rátalált a letöltésekre. Az oldalt is bejelentette a haza megmentője. Jó nagy ciriburi lett belőle, per meg ilyesmi és majdnem megszűnt az oldal.
              Le lehet tölteni az oldalról bármit gond nélkül.

              Komment


                #8
                Alakul ez is mint a púpos gyerek a prés alatt.

                Komment


                  #9
                  Alakul ez is mint a púpos gyerek a prés alatt.

                  Komment


                    #10
                    Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Alakul ez is mint a púpos gyerek a prés alatt.


                    Úgy látom ez már generátoros lesz,miféle típus ???
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Úgy látom ez már generátoros lesz,miféle típus ???
                      AM6 blokkról származó Ducatti energia gyújtás. Simsonokra is ezt rakom egy nagyon stabil gyújtás. Igaz még a közadarab nem tökéletes de saját elgondolás alapján készül.

                      Komment


                        #12
                        Valaki letudná írni vagy letudná fényképezni nekem az alábbi alkatrész hova való?

                        Komment


                          #13
                          Szervusz Ifás!

                          Nagyon halványan emlékszem erre a lemezre és,ha emlékeim nem csalnak,akkor valahol a a burkolat alatt van felszerelve.A pontos helyére nem emlékszem,de mintha a szerszámos doboz felőli oldalon lenne a műanyag szívócsonk alatt vízszintes helyzetben,valahol a láncvédő felett.Van ilyen motorom szétszedett állapotban,de nem nagyon férek hozzá,így nem tudom megnézni,de próbálgasd és valahova biztosan illeszkedni fog!A lemez funkciója az lehet,hogy a por útját alulról valamelyest elzárja a szívócsonk elől.

                          Olyan régen volt már,hogy motoroztam ezzel a típusú motorral,de arra határozottan emlékszem,hogy a menyasszonyi csokorral a bal kezemben száguldoztam Szegeden a menyasszonyom,jelenlegi párom lakása felé,kihasználva az automata kuplung előnyeit,de ennek már egy pár hónap híján ötven éve,-tehát nem csoda,ha az emlékek megkoptak.

                          Nem akarlak félre tájékoztatni,ezért ne neheztelj rám a nem teljesen pontos válaszért!

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            #14
                            Előre is gratula érdemes volt csokorral motorozni anno.Valóban ha jól be van állítva az automata lehet kuplung kar kezelés nélkül motorozni.

                            Komment


                              #15
                              Na az az automata kuplung egy vicces történet. Amikor még egyben volt mentem vele egy kört. Sebességbe raktam csak azt nem vettem észre, hogy a kar nem jött vissza alap helyzetbe kiengedtem kézzel a kuplungot nem megy vissza ugrott a kar a helyére na akkor majdnem ment csak nélkülem.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X