Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hobbi vagy üzlet, avagy járjunk-e veteránnal a hétköznapokon?

Collapse
Ez egy kiemelt téma.
X
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Szerintem inkább a fogyasztáscsökkentés, és a rángatás kiküszöbölése volt a szabadonfutó feladata.
    Ha a motorfék kiváltása lett volna, akkor rendes féket kellett volna alájuk rakni. Mondjuk a warbi féke nem volt rossz.

    Komment


      #32
      gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Mondjuk a warbi féke nem volt rossz.
      Akkor Neked nem volt dobfékes Wartburgod, hátszél nélkül sosem ment át műszakin.

      Komment


        #33
        Nem bizony. Egy 88-as, (vagy 89-es?) utolsó szériás 2 ütemű, orrhűtősöm volt. Tárcsafék volt elől. A zalaszentgróti volánhoz hordtuk műszakira. Olyan kormánybaharapós fék volt rajta, hogy ihaj. 150e km-t tekertem bele. Soha rosszabb autóm ne legyen.

        Komment


          #34
          No a dobfék az hátul kijutott Neked is De az elöl dobfékesben ha jól emlékszem alul is és fölül is volt 1 munkahenger és mindegyikhez volt 1 önbeállós fékpofa. Elvittem a helyi jóképességű maszekhoz és közölte, hogy "majd Ön beállítja" . (mármint én),. Magyarul Ő nem szív ezzel a rakás sz..ral.

          Komment


            #35
            Így van, két felfutó betétes volt. Vagy ha úgy tetszik, duplex. Jó megoldás az, ha valaki tudja, hogy mi-hogy. Trabiban is ilyen volt, azt többet javítottam. "Imádtam" a frankó utángyártott karmantyúkat. Havonta szedtük szét, és cseréltük őket.

            Komment


              #36
              Click image for larger version

Name:	transzfogarasi%20ut.jpg
Views:	1
Size:	206.5 KB
ID:	141059

              Ha olyanná válik a Pannóniám, amilyenné mostanában álmodom, ( már nem olyan sok kell hozzá!) akkor ez is a céljaim között van!

              7C út Alsóárpás és Románia között azaz a Transzfogaras 90 km hosszú útja...

              Komment


                #37
                Remélem, bocsánat reméljük eléred a célodat..

                Komment


                  #38
                  emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  No a dobfék az hátul kijutott Neked is De az elöl dobfékesben ha jól emlékszem alul is és fölül is volt 1 munkahenger és mindegyikhez volt 1 önbeállós fékpofa. Elvittem a helyi jóképességű maszekhoz és közölte, hogy "majd Ön beállítja" . (mármint én),. Magyarul Ő nem szív ezzel a rakás sz..ral.
                  Pedig ez a Trabi önbeálló jobb volt mint a ma használatosak, a maiak lépésekben szabályoznak az meg folyamatosan, garantálva az egyenlő fékhatást. Mikor megkopott mindössze a visszafogó lemezkén kellett egy néhány fokot hajlítani és a rozsdát eltávolítani.

                  Komment


                    #39
                    sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Remélem, bocsánat reméljük eléred a célodat..
                    Igaziból akkor lenne ez tényleg nagy élmény , ha mindazokkal : Veletek, akik Tiszakeszin ott voltatok, és Ti, akik szerettetek volna ott lenni ( de sok minden közbe szólt ) szóval Mindanyiotokkal gurulhatnank ott végig autóval motorral !!

                    Komment


                      #40
                      TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      [ATTACH=CONFIG]24132[/ATTACH]

                      Ha olyanná válik a Pannóniám, amilyenné mostanában álmodom, ( már nem olyan sok kell hozzá!) akkor ez is a céljaim között van!

                      7C út Alsóárpás és Románia között azaz a Transzfogaras 90 km hosszú útja...
                      Hatalmas élmény veteránnal! Menj mindenképpen! Én ide nem jutottam el, csak az ellenkező irányba, az Alpokba, de nagyon emlékezetes marad.
                      A völgyekben a modern motorosok csak kerülgetnek. Integetni se mindegyik akar. A hágóra felvezető út alján, ha még nem is integetnek, de legalább nem dudálnak le. 1000 m szint környékén már szorgalmasan integetnek. 1500 környékén már nagyokat bólintanak, és még az utas is integet. Fent a hágó tetején, mire leszállsz, odajönnek megnézni a motort, és gratulálnak. :-)

                      Egy modern géppel csak elindulsz, kanyarogsz, felmégy, lemégy, kész. Veteránnal meg elindulsz, párszáz m szintenként megállsz pihenni egy pataknál, forrásnál, kilátónál, hogy hűljön a motor, felfelé szigorúan katonásan, hogy ne gyilkoljad, van idő mindent megnézni, tekeregni az úton a biciklisek közt. Fent a hágón örülsz, hogy végre hallod a kipufogód eredeti hangját, mert végre tényleg kiégett belőle az összes korom. Lefelé megint csak meg kell állnod párszáz m szintenként, mert a motorfék nem fogja meg, és füstöl mind a két féked. Nem baj... úgy is van kilátás, patak, emlékhely, forrás, kezdő motoros, aki nem tudta bevenni a kanyart, és elfeküdt, stb. Lent végre fel tudsz kapcsolni 4-be, egy 300 m-es szakaszra, mielőtt újra indulnál felfelé a következő 18%-os emelkedőn. :-)
                      Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2014 szept. 11, 06:55.

                      Komment


                        #41
                        TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        [ATTACH=CONFIG]24132[/ATTACH]

                        Ha olyanná válik a Pannóniám, amilyenné mostanában álmodom, ( már nem olyan sok kell hozzá!) akkor ez is a céljaim között van!

                        7C út Alsóárpás és Románia között azaz a Transzfogaras 90 km hosszú útja...
                        A visszafordítókban főleg belső íven néha akkora az emelkedő hogy próbára teszi az 1-es fokozatot rendesen.
                        Célszerű a csomagokat valami szálláson hagyni, hogy ne zavarjon a döntögetésben.
                        Egy délutánt rá kell szánni! És meg is éri!

                        - - - Updated - - -

                        gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Hatalmas élmény veteránnal! Menj mindenképpen! Én ide nem jutottam el, csak az ellenkező irányba, az Alpokba, de nagyon emlékezetes marad.
                        Egy haverom a tetőn azt mondta: "a Grossglockner bekaphatja!"

                        Komment


                          #42
                          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A visszafordítókban főleg belső íven néha akkora az emelkedő hogy próbára teszi az 1-es fokozatot rendesen.
                          Célszerű a csomagokat valami szálláson hagyni, hogy ne zavarjon a döntögetésben.
                          Egy délutánt rá kell szánni! És meg is éri!
                          Volt egy nap, amikor 5 hágót másztunk meg, mire körbeértünk. 2 személlyel, csomagokkal. A videón 2x "sikerült" is elkapni asszonynak, amikor rá kell húzni a kuplungot 1-esben, mert megfulladt volna a motor. :-)

                          A visszafordítókat mindig a lehető legszélesebb íven kell kezdeni, és figyelni kell felfelé, hogy jön-e valaki. Mondjuk, ha nem belátható a következő szakasz, akkor cumi. Az igazán poénos az, amikor aszfalt helyett macskakővel van lerakva a visszafordító.

                          Komment


                            #43
                            emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A visszafordítókban főleg belső íven néha akkora az emelkedő hogy próbára teszi az 1-es fokozatot rendesen.
                            Célszerű a csomagokat valami szálláson hagyni, hogy ne zavarjon a döntögetésben.
                            Egy délutánt rá kell szánni! És meg is éri!

                            - - - Updated - - -


                            Egy haverom a tetőn azt mondta: "a Grossglockner bekaphatja!"
                            Kedves emu! úgy érzem, van tapasztalatod a Transzfogarassal kapcsolatosan...mennyire komoly, hogy az egyes fokozatot is igénybe veszi?

                            Komment


                              #44
                              TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Kedves emu! úgy érzem, van tapasztalatod a Transzfogarassal kapcsolatosan...mennyire komoly, hogy az egyes fokozatot is igénybe veszi?
                              Nagyon!
                              Mi túraendurókkal jártuk meg (Africatwin).Két éve augusztus végén, hétközben. Akkor is hatalmas forgalom volt, jobbára az ezt bakancslistára felvevő motorosok, és a "bámészkodó" autósok tették ki a zömét, de volt betont szállító kamion is.
                              Tehát az hogy te majd megválasztod a a kanyar ívét nem játszik. Az ÚT végig kitűnő minőségű, viszont a padka kb.5-10 cm-el alatta tehát motorral a padkát sem választhatod menekülésre. Ez azóta változhatott.
                              Africa Twin Klub Magyarország - Galériák - Kategória: 2012.08.19-23. - Kárpátok Túra (H, RO, SRB) - Kép: 120819_karpatok012
                              A motorosok mindenfélék, sportmotortól a veteránig minden. Hihetelenül sok veteránkorú BMW-t lehetett látni akkor éppen.
                              A rá és levezető utak nagyon rosszak voltak.
                              Összegzésképpen ha megteheted akkor kihagyhatatlan. egy óriási élmény, nekem nincs viszonyítási alapom de többek szerint ennél jobb nics az alpokban sem és ezen látszik hogy a semmi közepére építettek egy utat hogy sehonnan sehova vigyen csak hogy lássa mindenki hogy ilyet is tudnak.
                              Africa Twin Klub Magyarország - Galériák - Kategória: 2012.08.19-23. - Kárpátok Túra (H, RO, SRB) - Kép: 120819_karpatok063
                              Africa Twin Klub Magyarország - Galériák - Kategória: 2012.08.19-23. - Kárpátok Túra (H, RO, SRB) - Kép: 120819_karpatok064
                              Africa Twin Klub Magyarország - Galériák - Kategória: 2012.08.19-23. - Kárpátok Túra (H, RO, SRB) - Kép: 120819_karpatok112
                              Africa Twin Klub Magyarország - Galériák - Kategória: 2012.08.19-23. - Kárpátok Túra (H, RO, SRB) - Kép: 120819_karpatok140
                              Africa Twin Klub Magyarország - Galériák - Kategória: 2012.08.19-23. - Kárpátok Túra (H, RO, SRB) - Kép: 120819_karpatok172

                              Komment


                                #45
                                Na akkor nagyon fel kell készítenem a TLF-emet a a télen!! azt hiszem, kap egy másik túra hengert...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X