Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia t5h modernizálás II.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Én úgy voltam vele, hogy a gyújtás felszerelése és beüzemelése lesz a nehéz de ez a karbi kérdés lehet fogósabb lesz.
    Simsonomon akkor szerencsém volt ott csak feldobtam a 21-es Dellortot és tökéletes lett.

    Komment


      #17
      Ez lehet azért mert a kis köbcentire való Dellortó nem rendelkezik részterhelés fúvókával. Legalább is amikkel eddig én találkoztam.

      Komment


        #18
        Üdv!
        Akinek 30-as MZ karbi van fent Pannónián tudna képet rakni a felhelyezés mikéntjéről és azt, hogy mekkora fúvókák vannak a karbiban.

        Komment


          #19
          Nekem volt fenn mz karburátor. Nem lett jó vele.
          Itt olvashatod a részleteket: http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...7/index39.html

          A felfogatást úgy oldottam meg hogy az Mz karburátor henger felőli részét a Jawa 638 karburátor mintájára átesztergáltattam. A felfogatáshoz szintén a Jawa gyári alkatrészeit használtam. Azért volt nálam ez így célszerű mert a Dellortot is ugyan ezzel a szettel tudom felrakni. Igy nem volt gond a cserélgetés a próbálgatásokhoz. A légszűrő oldalhoz pedig csináltam egy az Mz karburátorhoz passzoló légszűrőt úgy hogy levágtam az eredeti 40-es átmérőjű "gyűrűt" és hegesztettem rá egy 51mm átmérőjűt ami az Mz karburátorhoz passzol. Persze ez a nem H-s rendszerű.
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Köszönöm!
            Látom a Dellortot, hogy az van elég a 26-os a gyári 28-ashoz képest?

            Komment


              #21
              Nekem egy régi Pannóniás mesélte, hogy 150-es MZ (24-es torkú) porlasztóval használta a gyári helyett. A fogyasztása csökkent, a teljesítményről nem beszélt. Próbálta másvalaki kis MZ karbival a Pannóniát? Akitől vettem a Czetkám porlasztóját Pannónián próbálta. A Cz-ét nem szereti ez biztos.

              Komment


                #22
                A P20-on kettő volt felrakva a 30-as ból , nem mondom alul egy picit nyomatékhiányban szenvedett...

                Komment


                  #23
                  Volt fent nekem is 24-es Mz karbi főfúvóka nélkül is keveselt.

                  Komment


                    #24
                    Nos , a kéthengeresre a 24-es BVF jobban bevált (24N1) , 115-el volt a legjobb , wartburg tűszelep , gyári úszószint , és alul is nyomatékosnak volt mondható , kb 20° -ban megdöntött állapotban ! (éppen csak nem ért a blokkhoz ! ) Tű, 150 ETZ (talán ... , de lehet hogy TS ????) felülről a másodikban . Picit nehezebben forgott ki a nagyobb f.tartományokban , de jobban használhatóbb , és klasszisokkal jobb mint a gyári . Végül a Dellorto 26-os torokkal maradt rajta , (2 db) csak felül javult tőle , és a fogyasztás talán , de az senkit sem érdekelt .
                    Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 ápr. 14, 18:19.

                    Komment


                      #25
                      Én sajnos nem tudok még mindíg tapasztalatot írni mert amikor módom lett volna kipróbálni, az idő nem volt jó hozzá

                      Komment


                        #26
                        Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Volt fent nekem is 24-es Mz karbi főfúvóka nélkül is keveselt.
                        Valószínű, hogy nála sem lett virgonc a gép(T5). Egy 350-es Jawa-ra cserélte le

                        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nos , a kéthengeresre a 24-es BVF jobban bevált
                        Kéthengeres, az Danuvia karbival is jól megy nem?


                        dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Én sajnos nem tudok még mindíg tapasztalatot írni mert amikor módom lett volna kipróbálni, az idő nem volt jó hozzá
                        Ha eljutsz a próbáig szívesen fogadnám a Te tapasztalataidat is. Igaz még odébb van a P10-esem elkészülése, de a témát olvasgatva nekem is kedvem támadt egy kis kísérletezésre. Még ha csak virtuálisan is.
                        Ifás kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Danuvia karbi a gyáritól is kisebb , és elavultabb...

                          Komment


                            #28
                            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Danuvia karbi a gyáritól is kisebb , és elavultabb...
                            Legalább nem kellene annyit bajlódni vele, se alapjárati fúvóka, se pótlevegő csavar
                            Édesapám mesélte, hogy állított már be P20-ason porlasztókat. Nehéz volt, de utána a hangja kárpótolta a ,,nagy" munkáért
                            OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Ha nem lehet állítani a motorhoz akkor a mai viszonyok között jobb nem lesz . Pont ebben rejlik a jobbikra váltás lehetősége ,hogy a géphez hangolják ez a türelem és hozzáértés időszaka mit Titus is emlegetett. Mit miért és akkor mi változik?!.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X