Közlemény

Collapse
No announcement yet.

ROMET PONY és KADET

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nem baj, értem a lakatos munkát, csak kelleneképről legalább minta.
    CZsolti és pasetta kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Jaj! A védőrács eredeti, Pony kellék. Kell is, mert meleg a dob a láb mellett.
      http://WRZUTA - Skőšadanie motorynki Romet Pony M3
      nyuszifül és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Talán még itt is láthatsz hasznos képeket:

        https://www.youtube.com/watch?v=lcJWaFY5Z3g

        (persze itt a légszűrő nem gyári, ámde annál fényévekkel szebb:-))
        nyuszifül kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Köszönöm a linkeket, hasznos volt.
          A blokk felfogatással még boldogulnék, de a lábtartó és annak felfogatása, már nem menne. Hajlított és csavarral van a vázhoz rőgzítve.

          Sajnos szereznem kell egy vázat, amin ez ép és meg van.

          Köszönöm a segítséget mindenkinek!
          pasetta, CZsolti és dongos78 kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Próbáld meg őt esetleg:

            Romet bontott alkatrészek Békéscsaba ”¢ OLX.hu

            Komment


              #21
              Nagyon kedves kis jószág ez a Pony! Kedvem lenne nekem is egy ilyenre! Viszont belátom, hogy kövér vagyok ehhez a masinához.

              Komment


                #22
                Kicsit lejjebadtam az igényeim. Az eredetiséget háttérbe szorítom, és a működőképességet és az esztétikát helyezem előtérbe.

                Délután levágtam róla a felesleges gányolás felét.

                Majd holnap folytatom.
                pasetta kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Ma kicsit haladtam a romettel. Képek alapján ilyesmi lehetett a blokkfelfogatása.

                  Véleményeket várok hozzáértőktől!
                  Click image for larger version

Name:	DSCF3822.jpg
Views:	1
Size:	191.7 KB
ID:	143884Click image for larger version

Name:	DSCF3819.jpg
Views:	1
Size:	192.4 KB
ID:	143885Click image for larger version

Name:	DSCF3820.jpg
Views:	1
Size:	192.7 KB
ID:	143886Click image for larger version

Name:	DSCF3821.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	143887
                  St.Z.350, sinter és 5 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Szervusz! Alakul szépen! Dicséretes!

                    Komment


                      #25
                      Igen nagyjából így van.

                      Komment


                        #26
                        Pénteken kézhez kaptam vágyaim tárgyának egy darabkáját, az erőművet:

                        Click image for larger version

Name:	DSC00024.jpg
Views:	1
Size:	190.2 KB
ID:	143900Click image for larger version

Name:	DSC00025.jpg
Views:	2
Size:	182.8 KB
ID:	143901
                        A blokk bal oldala meglehetősen torkavéres, kicsit meg is ijedtem.
                        A dekli érthetetlen okból ki lett fúrva, a seb.váltó határozatlanul, kattanás nélkül jár, felfelé szorul. Le is kaptam a deklit, ott sem fogadott szebb látvány. Heggesztett lendkerék, ami ráadásul egy helyen súrlódik valamivel (valószinűleg valamelyik trafóval), toldozott-foldozott gyújtás. Viszont így, leszerelt deklivel vette a sebességeket, bár így sem kattant olyan határozottan, mint kellene, ennek még utána kell járnom.
                        Gondoltam, jól beleléptem a ....ba, valami hulladék alkatrészekből összedobált blokkot kaptam.
                        nem hagyott nyugodni a dolog, lekaptam a hengert és a jobb oldali deklit is. De szerencsére a dugattyú és henger elég szép, ill. a jobb oldalon a kuplung környékén nem látható a bal oldalihoz hasonló barmolás...
                        Szóval lesz mivel törődjek ha készen lesz az MZ

                        Komment


                          #27
                          Szervusz! Ez a bal dekli valószínűleg "hűtés" miatt van fúrva. Esetleg a lusta előző tulaj így szerelte a kuplungot. Itt bedugta a dugós kulcsot, amott meg szerelt. De ez csap tipp. A váltóban kellene legyen egy kis kb. 4 mm-es golyó amit egy erős rugó nyom a "fogazat"-ba. Ez szeret elpattanni, majd a mágneskerékben landolni! Ez saját tapasztalat! Aztán csorog a könnyed, mert se váltani sem gyújtást adni nem tudsz!
                          Zárja a mágnesesteret a golyszi. A rugó nem baj, ha erősebb, mint a gyári, vagy ami benne van. stabilabban tartja a sebességben a váltót.
                          A mágneskerék barmolt, azt írtad. Lehet ezért súrlódik, vagy a csapágyak lógnak. Esetleg a tengely kiflizik. Nekem szétment a külső csapágy a magnetikus felől. Ezt csak későn vettem észre és szétverte a gyújtásalaplapon a tekercseket. Plusz ledarálta a tengelyben az éket, körbe darálta a kúpokat.

                          Komment


                            #28
                            Szóval lesz mivel törődjek
                            De vigasztaljon az hogy innen szép nyerni...

                            Komment


                              #29
                              sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              De vigasztaljon az hogy innen szép nyerni...
                              Ez igaz, de ettől nem félek. Már találtam is egy hirdetést, amiben egy kosárra való Romet alkatrészt hirdetnek innen nem messze. Közte dekliket, egy szatyorra való ledkereket és 3 komplett gyújtást...
                              Másrészt régen már A-tól Z-ig megismertem a Rometet, tudom hogy közel sem okozhat olyan kihívást mint pl. a Trophy MZ. (Ez utóbbi párszor már belém rakta a kérdést: "érdemes ennyit sz...?")

                              - - - Updated - - -

                              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Itt bedugta a dugós kulcsot, amott meg szerelt
                              Én is ilyesmire gondoltam először, de nem olyan nagy az a lyuk, hogy pl. csőkulcs beférjen.
                              Nem értem mi lehetett az ok. Vagy csak szerette volna látni hogy forog a tengely?

                              - - - Updated - - -

                              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A váltóban kellene legyen egy kis kb. 4 mm-es golyó amit egy erős rugó nyom a „fogazat”-ba
                              Ez meg is van benne, de mégsem tartja meg határozottan a fokozatokban. lehet tényleg a rugót kell szemügyre vennem...
                              Egyébként a rudazat tengelye erősen lötyög (amire a seb.váltó kar megy), dekli nélkül simán mozog annyit, hogy majdnem kirepül a golyó...

                              - - - Updated - - -

                              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A mágneskerék barmolt, azt írtad. Lehet ezért súrlódik
                              Szerintem igen, mert szemmel láthatólag nem fut egyenesben, van benne némi 8-as.
                              remélem hogy a főtengelynek nincsen baja. ha nem muszály, azt az egyet nem szivesen bántanám...
                              Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 márc. 09, 13:25.

                              Komment


                                #30
                                Utolsó tipp a furat okára. : Főtengely fordulat / minutum mérése???

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X