Nem baj, értem a lakatos munkát, csak kelleneképről legalább minta.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
ROMET PONY és KADET
Collapse
X
-
Jaj! A védőrács eredeti, Pony kellék. Kell is, mert meleg a dob a láb mellett.
http://WRZUTA - Skőšadanie motorynki Romet Pony M3
- 2 likes
Komment
-
Talán még itt is láthatsz hasznos képeket:
https://www.youtube.com/watch?v=lcJWaFY5Z3g
(persze itt a légszűrő nem gyári, ámde annál fényévekkel szebb:-))nyuszifül kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Pénteken kézhez kaptam vágyaim tárgyának egy darabkáját, az erőművet:
A blokk bal oldala meglehetősen torkavéres, kicsit meg is ijedtem.
A dekli érthetetlen okból ki lett fúrva, a seb.váltó határozatlanul, kattanás nélkül jár, felfelé szorul. Le is kaptam a deklit, ott sem fogadott szebb látvány. Heggesztett lendkerék, ami ráadásul egy helyen súrlódik valamivel (valószinűleg valamelyik trafóval), toldozott-foldozott gyújtás. Viszont így, leszerelt deklivel vette a sebességeket, bár így sem kattant olyan határozottan, mint kellene, ennek még utána kell járnom.
Gondoltam, jól beleléptem a ....ba, valami hulladék alkatrészekből összedobált blokkot kaptam.
nem hagyott nyugodni a dolog, lekaptam a hengert és a jobb oldali deklit is. De szerencsére a dugattyú és henger elég szép, ill. a jobb oldalon a kuplung környékén nem látható a bal oldalihoz hasonló barmolás...
Szóval lesz mivel törődjek ha készen lesz az MZ
- 1 like
Komment
-
Szervusz! Ez a bal dekli valószínűleg "hűtés" miatt van fúrva. Esetleg a lusta előző tulaj így szerelte a kuplungot. Itt bedugta a dugós kulcsot, amott meg szerelt. De ez csap tipp. A váltóban kellene legyen egy kis kb. 4 mm-es golyó amit egy erős rugó nyom a "fogazat"-ba. Ez szeret elpattanni, majd a mágneskerékben landolni! Ez saját tapasztalat! Aztán csorog a könnyed, mert se váltani sem gyújtást adni nem tudsz!
Zárja a mágnesesteret a golyszi. A rugó nem baj, ha erősebb, mint a gyári, vagy ami benne van. stabilabban tartja a sebességben a váltót.
A mágneskerék barmolt, azt írtad. Lehet ezért súrlódik, vagy a csapágyak lógnak. Esetleg a tengely kiflizik. Nekem szétment a külső csapágy a magnetikus felől. Ezt csak későn vettem észre és szétverte a gyújtásalaplapon a tekercseket. Plusz ledarálta a tengelyben az éket, körbe darálta a kúpokat.
- 2 likes
Komment
-
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe vigasztaljon az hogy innen szép nyerni...
Másrészt régen már A-tól Z-ig megismertem a Rometet, tudom hogy közel sem okozhat olyan kihívást mint pl. a Trophy MZ. (Ez utóbbi párszor már belém rakta a kérdést: "érdemes ennyit sz...?")
- - - Updated - - -
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseItt bedugta a dugós kulcsot, amott meg szerelt
Nem értem mi lehetett az ok. Vagy csak szerette volna látni hogy forog a tengely?
- - - Updated - - -
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA váltóban kellene legyen egy kis kb. 4 mm-es golyó amit egy erős rugó nyom a „fogazat”-ba
Egyébként a rudazat tengelye erősen lötyög (amire a seb.váltó kar megy), dekli nélkül simán mozog annyit, hogy majdnem kirepül a golyó...
- - - Updated - - -
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA mágneskerék barmolt, azt írtad. Lehet ezért súrlódik
remélem hogy a főtengelynek nincsen baja. ha nem muszály, azt az egyet nem szivesen bántanám...Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 márc. 09, 13:25.
- 1 like
Komment
Komment