Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mi történt az Ural.hu-val?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mi történt az Ural.hu-val?

    Már egy ideje ez az üzenet fogad, amikor kedvenc oldalamat szeretném megnyitni:
    Not Found

    The requested URL /www/index.php was not found on this server.

    Tudja valaki mi történhetett...?

    #2
    Nem csak az Ural.hu, hanem az Izs.hu és a Dnepr.hu oldalaknál is ugyanez a probléma.
    Click image for larger version

Name:	Névtelen1.jpg
Views:	1
Size:	65.4 KB
ID:	147974
    TZ tudja a választ csak. Talán lejárt a domaincím, és megszünt vagy parkolópályára állt az oldal.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Nekem is ez ugrott be+ valami arab ingyom-bingyom.. Úgy tudtam belépni,hogy -veterán fórum- ezt ütöttem be. Azóta csak leminuszolom az oldalt,belépve maradok.

      Komment


        #4
        Engem ez fogadott az Izs és Ural.hu-n
        Click image for larger version

Name:	WP_20151130_14_59_18_Pro.jpg
Views:	1
Size:	130.5 KB
ID:	147982

        Komment


          #5
          Engem ez fogadott az Izs és Ural.hu-n
          Nekem is ez volt...csak nem tudtam megjegyezni..

          Komment


            #6
            Megvagyunk, csak szívok sokat ezzel a mára már igencsak veteránná vált hőskori weboldallal. De nem adom fel, még nem megy nyugdíjba.
            CZsolti, UK és 8 további látogató kedvelte ezt.
            Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

            Komment


              #7
              Sziasztok.Segítséget kérnék.lecseréltem a dinamós blokkom egy 650-es generátoros olajszűrős blokkra viszont elakadtam..gyujtásra rakva világít a visszajelzőm,lada elektronikus fesszab,led kiforrasztva vezetékkel kihozva..de beindítva sem alszik el.a generátorom a gyári Ural-Dnepr..gyujtás elektronyikus narancssárga dobozos,6voltal nagyszerű volt minden..szoval én ugy kötöttem hogy a plussz az aksibol megy a generátor plusszra,és a fesszab 67-re.a minusz test ugybár..a generátor fektetett E jelet a fesszab 15re..a gyujtáskivezetésre is plussz ment..nem tudom hol a hiba.
              Plussz lenne mégegy kérdésem.12volt esetén,mivel nem bizom tulságosan a ruszki trafóban,szeretnék felrakni 2db Simson trafót..ha sorbakötök 2db 6v-ost az működhet?tapasztalat ?köszönöm a választ.

              Komment


                #8
                szeretnék felrakni 2db Simson trafót..ha sorbakötök 2db 6v-ost az működhet?tapasztalat ?
                Nekem nem működött. Nem tudom miért nem, de nem. Van valami japán ikerszikrás gyújtótrafó, ami elvben pont befér. Nekem is kelleni fog, úgyhogy ha utána érdeklődtem, hogy mi az, megírom.
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #9
                  jolvan.köszönöm.most mondjuk még a bekötés miatt esz a fene..-_-

                  Komment


                    #10
                    józsi86
                    ..ha sorbakötök 2db 6v-ost az működhet?tapasztalat ?köszönöm a választ.
                    Sorba kötni két 6 Voltos trafót?

                    Az első trafó primer tekercsén 6 Volt van, a szekunderen meg mondjuk 10 ezer Volt. És erre rákötni a második trafó primer tekercsét, amihez képest a szekunder tekercse kb. 1500-szoros feszültséget produkálna?

                    Gondolkodom...Ez az áttétel elvileg akár 100 ezer voltot is tudhatna a második trafó szekunder tekercsén.
                    Ugyanakkor már az első trafó szekunder tekercsén minimális az áramerősség, nagyságrendileg talán század Amper, vagy még annyi sem. A második trafó szekunder tekercsén meg ennek az ezrede...ez már szinte a mikro Amper világa...

                    Két 6 Voltos trafóval nem lehet 12 Voltos rendszert csinálni. Ha párhuzamosan kötöd őket, akkor 6 Voltosak maradna, csak a teljesítményük lesz kétszerese a kétszeres áramerősség miatt. Ha sorba kötöd őket, nem működnek, ahogy írtad.

                    12 Voltos rendszert lehetne csinálni egy egy 1:2 áttételű előtét trafóval, aminek önmagában van némi vesztesége.
                    A teljesítményének legalább akkorának kellene lennie, mint a 6 Voltos trafónak. Így kijönne a 12 Volt talán...Bár én nem kísérleteznék, hanem rátennék egy gyári 12 Voltosat...

                    Komment


                      #11
                      Tegyetek bele kispolák trafót.

                      Komment


                        #12
                        igen ezis benne van a pakliban.
                        A leirt kapcsolásban hol lehet a hiba?Mert igazábol a trafó másodlagos.

                        Komment


                          #13
                          józsi86 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Sziasztok.Segítséget kérnék.lecseréltem a dinamós blokkom egy 650-es generátoros olajszűrős blokkra viszont elakadtam..gyujtásra rakva világít a visszajelzőm,lada elektronikus fesszab,led kiforrasztva vezetékkel kihozva..de beindítva sem alszik el.a generátorom a gyári Ural-Dnepr..gyujtás elektronyikus narancssárga dobozos,6voltal nagyszerű volt minden..szoval én ugy kötöttem hogy a plussz az aksibol megy a generátor plusszra,és a fesszab 67-re.a minusz test ugybár..a generátor fektetett E jelet a fesszab 15re..a gyujtáskivezetésre is plussz ment..nem tudom hol a hiba.
                          Plussz lenne mégegy kérdésem.12volt esetén,mivel nem bizom tulságosan a ruszki trafóban,szeretnék felrakni 2db Simson trafót..ha sorbakötök 2db 6v-ost az működhet?tapasztalat ?köszönöm a választ.
                          Szervusz Józsi86 . A mellékelt elektromos rajz és az alkatrészlistából lehet , hogy az alkalmazott bekötésedet esetleg tudod módosítani , ha szükséges . A BMW 1969 - től alkalmazta ezt a megoldást - 2 db 6 voltos trafót a rajz a lapján . Üdvözlettel .Click image for larger version

Name:	BMW R 50 5 001.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	148799Click image for larger version

Name:	BMW R 50 5 002.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	148800

                          Komment


                            #14
                            Tegyetek bele kispolák trafót.
                            Az nem fér be a gyári helyére.
                            Everything is better when you decide you don't care.

                            Komment


                              #15
                              hát nem fér be..ez tény de az hogy egy fél blokkot kell hordani potalkatrész gyanánt..:/ félreértés ne essék én semmi pénzért nem adnám el,és már kiismertem,de a trafo nem az erősségük Ivánéknak. Ugy néz ki töltés van,beinditott motornál saruk lehuzása után sem áll le,de világit a visszajelző..:/ senki nincs képbe igy a kapcsolási rajzban hogy segitsen?A dinamost gond nélkül bekötöttem de ez...:/ miért világit a kontroll lámpám?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X