Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A kerekek valóban kicsik és ezek a nagy „hajók” sajnos nagyon hátul nehezek, így az elejük nagyon nagyon könnyű!
    Vannak nekem is emlékeim ezzel kapcsolatban. Amikor murvás úton 20-30-as tempónál már halálfélelmem volt és izomból markoltam a kormányt. Persze ez egy régebbi tipusú 50-es hondával történt. A maiak már biztos fejlettebbek, de dott által leírtak mai napig igazak rájuk.
    ...persze ha már robogó stílus, egy Honda innovát azért kipróbálnék
    Azoknál mellőzték a hajtőmű+motor=lengőkar őrületet, ráadásul normális méretű kerekei vannak.

    Komment


      Robogóról nagyon jó véleménnyel nem lehet az aki Rigával Romettel és ha szerencséje volt Simsonnal motorozott gyerekkorában.
      Nekem is csak azért van egy öreg Honda dióm mert akadt egy alkalmi vétel ami nagyon jó állapotú volt. Úgy gondoltam a csepplányomnak majd jó lesz.
      De be kell hogy valljam az évek során megkedveltem. Ha az áll legkintebb akkor azzal megyek. Bótba járni teljesen jó

      Komment


        Köszönöm szépen a válaszokat!
        Ha lesz fejlemény,beszámolok.

        Komment


          Ricsi....

          Most lätom hogy Zala megyei vagy. Sok sok evvel ezelött meg en is az voltam....zaläban nöttem fel. Csodaszep....

          - - - Updated - - -

          - - - Updated - - -



          Ozdi vagy es sinter vagy.........valami monika schowban hallottam utoljara ezt.......Botos Ägnes es Csipkes Zoltan neve is remlik......meg Bätony.....Nagybätony.....
          Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 nov. 27, 20:56.

          Komment


            Nem eppen veteranos tema de milyen motort vegyunk ehhez szerintem passzol akkor is ha egy kicsit fiatalabb jarmurol van szo .A napi hasznalatba valo motorokhoz szeretnek hozza szolni.Ugyan is ismet keresztezte az utamat egy motor amiet mar hasznaltam evekkel ez elott es akkor is meglepett a hasznalhatosaga egyszerusege .Elmondanam en szemelyszerint tobbnyire a Japan motorokat reszesitem elonyben meg azt is hozza teszem elmondhatom van nemi tapasztalatom a motorok megiteleseben a 90-es evek elejetol mint 2.-3.munkam ezen jarmuvek adas-vetele szerelgetese stb.A szobanforgo jarmu egy Bmw gs 650 ami a 2000-es evtol csinaltak amiben az egyhengeres Rotax motor injektoros 4 szelepes verzioja talalhato .Elonyei az egyszeeusege konnyu keveset fogyaszt attol hogy egyhengeres meglepoen tag fordulatszam tartomanyban lehet hasznalni.Az alkatreszek csapagyak.simmeringek .kondenzatorok.relek,fekbetetek ,gumik.(standard meretek nem kulonlegesek).Peldaul a benzinpumpa pumpa resze ami kiszedheto az egysegbol barmelyik autos - motoros boltba beszerezheto 40€ koruli aron.Valoszinu mikor teveztek bementek az elso motoros boltba es osszevasarolta Click image for larger version

Name:	IMG_20210309_173117928.jpg
Views:	186
Size:	949.8 KB
ID:	226719 k a leg tobbet gyartott alkatreszeket ????.Ezt a motort igazan merem ajanlani barkinek.

            Komment


              movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Valoszinu mikor teveztek bementek az elso motoros boltba es osszevasarolta Click image for larger version  Name:	IMG_20210309_173117928.jpg Views:	5 Size:	949.8 KB ID:	226719 k a leg tobbet gyartott alkatreszeket ????.Ezt a motort igazan merem ajanlani barkinek.
              Igen csak ezt a motort illetve az elődjét az Aprilia Pegaso nem is lekoppintásával, hanem átcímkézésével oldották meg. Ez nálunk nem volt egy sikertörténet valószínű az amúgyis lehasználtan vett példányok további karbanartás elspórolása is oka lehet.
              Aztán a végén kiváltották egy kéthengeressel.



              Komment


                Az Aprilia Pegasonal amint emlekszem 1 szeleppel tobb volt ami termeszetesen a Rotax egy masik modositott valtozata .Ezen injektor van ami nagyon egyszeru rendszer .Meg voltak kulombsegek mast illetoen is sajnos a karbantartas hianya az nem a motor problemaja.Sikeres motoroknal Magyarorszagon a meghatarozo tenyezo nem az esszeruseg es a hasznalhatosag volt hanem hogy nagyobb legyen mint a masoke. Szerintem a Suzuki ott adott el a legtobb Hayabusat Nalam volt olyan ev amikor 250 motort adtam el egy evben sokszor csak mosolyogtam az ugymond hozzertok fejtegetesein ileneket mondtak hogy 1000 alatt nem metor a motor es amikor rakerdeztem hogy milyen motorjai voltak a cb 1300 elott hat a valasz az kis simson meg valami hasonlo.Szerintem engem biztos ilyen nepper jelzovel illettek de nem is igen erdekelt.Sokszor sajnaltam a vasarlokat akik a sugallatom ellenere is inkabb vettek a penztemeto jarmuveket .Egy periodusban a BMW K 1200 volt a meno az kelett mas nem pedig annak voltak olyan problemai amiket csak sujos penzekkel lehetett orvosolni akkor is ha a gep keveset futott megkimelt gondos tulajtol jott stb.Remelem hogy az eltelt ido alatt kialakult egy hozzerto motoros reteg aki tudja hogy mire van igazan szuksege es olyan motort vasarol.De eltertem az eredeti mondani valomtol csak azt akartam ertelmezni hogy milyen egyszeru es koltseghatekony a szobanforgo jarmu eppen ezert merem ajanlani barkinek

                Komment


                  movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  csak azt akartam ertelmezni hogy milyen egyszerű es koltseghatekony a szobanforgo jarmu eppen ezert merem ajanlani barkinek
                  Ígyekeztem "mindenki"által elismert járgányt venni,ami egyszerű,de nálunk szerintem a lelket is kitekerik a motorokból. Nem győzöm helyrerakni a karbantartások alatt elmaradt dolgokat,és az ezeket pótolandó :tuningnak nevezett átalakításokat,elreped,eltörik valami átalakítjuk........és az előzővel is így jártam,a mások által hallott panaszok is erre utalnak!

                  Magyarul nekünk nincs becsületes szervizkultúránk!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X